12 Aralık 2013 Perşembe

Team Turkiye MotorSport 2013-12-13

Ey TTM,
Dunku muhabbet, antreman, kvalifiye ve yarislarimiz her yönden superötesi gecti desem yeridir, ne guzel egleniyoruz böyle beyler   ;)

Dun aksam TTM olarak resmen yardirdik, Interlagos dun neye ugradigini sapitti. Fevzi bile su an direksyonsuz oldugu halde bizlere yarislarimizda "Crew Chief"'lik etti, Yaris Tanrilari senden razi olsun kardesim  :)


Fevzi is basinda...



Umariz direksyonun bir an evvel eline gecer ve hep beraber omuz omuza - sirt sirta yardiririz  ;)

Bu arada dun aksam Ozan'in dedesinin kuvvetli nefesine hepimiz tanik olduk, bundan yola cikarak bugun gazeteye nefesi guclu dede araniyor ilani verdim, "Dedelerin Savaslari" yakinda sinemalarimizda  ;)


Bugun yardirmalara devam beyler, aksama görusuruz...  



**********************************************************************************************************************


Biliyorsunuz iRacing'e yeni bir uye tavsiye ettiginiz zaman 10$ iRacing tavsiye kredisi alabiliyorsunuz. Bu defada iRacing yeni uye kayit tavsiyelerinize 10$ harici Skippy okulu, bilgisayar vs. gibi ödullerde sunuyor. Bu tavsiye 10$'indan faydalanabilmeniz icin iRacing'e uye olacak kisi sizin iRacingde kullandiginiz emailinizi "Referral" bosluguna yazmasi sart. Daha ayrintili bilgi icin LINK

SLIManager yeni guncellemeyle 40'dan fazla yaris oyununu resmen desteklemektedir. SLIManagerin ne oldugunu bilmeyenlere, Fanaledin cok daha profesyonel olan programidir.




Son olarak harika bir yaris, This Is De La Daytona   ;)




Iyi yarislar,

19 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Yarışlar için tebrikler. Bugün Cuma mubarek gün. Benim dedeye söyleyeyim de gerekli üfürmeleri yapsın :)

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    Özledik kardesim seni, yine yoksun piyasada ;)

    YanıtlaSil
  3. Abi bu hafta çin den misafirler geldi . Koşturmaca vardı yorulduk biraz. Bugün yarın aranızda olurum inşallah. Bende özledim valla :)

    YanıtlaSil
  4. Akşam tam kadro olun, geliyorum soununda

    YanıtlaSil
  5. Kunter abi bekliyoruz gel artık yav :D

    Dünkü yarışlar süper eğlenceliydi bu iRacing yüzünden sınıfta kalıcam gibi görünüyor 2 sınav olduk ıkısindede boş kağıt verdim :(

    birde güzel birşey buldum ;

    http://www.youtube.com/watch?v=dV0F8PNiBhE

    YanıtlaSil
  6. bende okulu 1 sene uzatıcam gibi Enis,hayırlısı

    2 saate evdeyim,görüşürüz

    YanıtlaSil
  7. Aksama rakilar benden beyler, özledik seni Kunter ;)
    Aksama erken gelmeye calisacam,...

    YanıtlaSil
  8. Dun aksam neredeyse tam kadroyduk, Interlagos yatirimlarimiz superötesi ve kefiylerimiz ise 10 numara...bundan iyisi can sagligi beyler, sayenizde az gulmedim, Yaris Tanrilarida sizleri guldursun ;)

    Bildiginiz gibi gelecek sezona takim olarak Proto GT serisindeyiz, bazilarimiz HPD, bazilarimiz ise Corvettede yardiracagiz, simdiden her birimizin klasmanimiz ve toplamda en kötu ilk 25'e girecegimize eminim.

    En nihayet yavas yavas Proto & GT antremanina gecme zamanimiz yaklasiyor. Bu sezonda HPD antreman ve yarislari haricinde kesinlikle yarisacagim pist/arac kombolarini yazayim diyorum...


    ** Grand-Am/Daytona 90 dakika (9'cu hafta)
    ** Grand-Am/Bathurst 50 dakika (10'cu hafta)
    ** Grand-Am/Watkins Glen 50 dakika (12'ci hafta)

    ** FormulaMazda/Road America 15tur (12'ci hafta)

    ** Skippy/Bathurst 8tur (8'ci hafta)
    ** Skippy/LimeRock 26tur (9'cu hafta)
    ** Interlagos 15tur (12'ci hafta)

    Bunlarin haricinde HPD akar. iRatinglerinizi yeni sezona kadar yukseltin beyler!!!

    HPD'de pazar gunleri 2 yuksek SoF yarislari olur, TR saatiyle 19:00 ve 21:00'da. HPD'de yuksek odada yarismaya hak kazanmak icin en az 2300+irating sart, Corvettede ise en az 2800+
    Gecen pazar gunku saat 19:00 yarisinin yuksek SoF sonuclari, iRatinglere bir göz atin...

    http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=9699034&custid=64920

    Bu da benden olsun, gaz versin...aksama yardiriyoruz beyler ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=NKzKXJcqJCw

    YanıtlaSil
  9. Merhaba arkadaşlar. Birkaç akşamdır, Skype'a gelmeye çalışıyorum ama hep maniler çıkıyor. Fakat fırsat buldukça 2-3 yarış ve birkaç time trial yapabildim. Oval ve Road tarafında MPR tamamlandı diyor. fakat SR 3.0 ın altında ve iRating hiç yok. Fırsat buldukça yardırıyorum. Bu akaşmda Skype da olamayacağım :( ama yarın inşallah olurum. Selamlar

    YanıtlaSil
  10. Kolay gelsin Firat,
    Angut takimiyla ugrasmak cok zordur. MPR'leri hallettim diyorsun o zaman hemen klas atlaman icin en az 4.0 sart yoksa Rookie sezonun bitimini beklemen lazim.

    Su asamada daha evvel yazdigim gibi hicbir sekilde yarista kastirma, hatta yaris startini pitten basla ve temiz sur yani mumkunse sifir hatayla yarisini bitir. Skype'a geldiginde haber ver dvt atarim odamiza :)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler abi. Aslında birşeyleri yanlış mı yapıyorum yoksa, acaba daha efektif kullanım sağlayabilirmiyim diye Skype üzerinde konuşmamız gerek. Mesela ben Race Guide üzerinde yarışlara bakıyorum. Charlotte ve Lime Rock var. Bu ikisinde yarışlara giriyorum. 4.0 yapmam için izlemem gereken yol bu değil mi?

    YanıtlaSil
  12. Dogru yolda ilerliyorsun.
    Yol yarislari icin Mazda Cup serisi, bu hafta LimeRockda yarisiliyor ve Nascar icinde Charlotte. Yol ve Nascar yarislarin SR'leri ayri hesaplanir ve birbirleriyle alakali degillerdir.
    Ilerde sadece yol yarislarinda yarisacaksan o zaman hic Nascar yarislarina girmene ihtiyacin yok. Su an icin en önemlisi sifir hatayla yarisman. Sifir hataya yoldan disari cikmalar, spin atmalarda dahildir, tamamen temiz yarismaya basladigin zaman sana Safety Rating dagitacak ve en nihayet birkac yaris sonra D-Klasa cikarsin, uzun surmez.
    D-Klasa ciktigin gibi iRating gözukecek ve asil ondan sonra yarismaya baslayacaksin ve ilk hedefin iRatingini yukseltmek olacak.

    YanıtlaSil
  13. Dun gelemedim malesef ama yaptiginiz yarislara baktim resmen iRacingi haraca baglamssiniz, Bravo Beyler!

    Bugun 3 saatlik Neo yarisim var, az evvel 1 saat kadar turlayip saglam bir ayar yaptim kendime. Yaris TR saatiyle 13:00'da basliyor ve iRacing uyesi olmayipta bu muazzam yarisi seyretmek isteyenler http://www.arl-tv.com/'dan canli olarak izleyebilirler. Takimimizdan direk iRacingden seyretmek isteyenlere ise sifreyi skype uzeri paylasacam.

    Bugun yuksek SoF gunu, yarisacaginiz serilerde saglam antremanla beraber, cok iyi bir kvalifiye atmadan yarislari hic dusunmeyin bile, bol sanslar ;)

    Birazdan görusuruz,

    YanıtlaSil
  14. Yarışı izlemek isteyenler için direk link ;

    http://www.youtube.com/watch?v=7GyDfbN524E

    YanıtlaSil
  15. Paylasim icin tesekkurler Ozan,
    Malesef 1 saat 20 dakika civari aracin kontrolunu kaybederek fena duvara gecirdim ve yarisim erken bitti ama yaris super eglenceliydi, keske sizlerde katilsaydiniz.

    YanıtlaSil
  16. hadi ya,bende seni göreyim diye izliyordum,hiç göremedim zaten...

    Ford GT olsa bile yarışım kaynayacaktı,habersiz yurtdışı misafirlerimiz geldi,iyi ki katılmamışım :D

    YanıtlaSil
  17. iRacing'den haberler ;

    - Ruf kesin olarak yeni yıldan önce çıkacak ama tüm versiyonlar tamamlanmamış galiba...

    - California Speedway'de 2014 öncesi yerini alacak.

    - Şu an üzerinde çalışılan araçlar Super Late Model ve Z4 GT3

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. ARKADAŞLAR ben bu ı racingi yeni öğrendim . direksiyon seti olmadan oynanmaz mı bu oyun.

    YanıtlaSil