9 Mayıs 2012 Çarşamba

TTM 2012-05-09

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler ve antremanlar icin tesekkurler   ;)

3 gun evvel iRacing'e cikacak 2 yeni arac aciklanmista haberimiz yok...hepsi Radical'in sucu, he he he

Ne kadar hizli BTCC veya Super GT diyebilirsin   ;)
  • NGTC Honda Civic LINK 
  • Honda HSV-010 GT LINK

Ikisininde iRacing araba kataloguna guzel katkisi olacak. Bu habere en cok Bekir ve Efkan sevinmislerdir, bu araclari ciktigi gibi alirim, kacmaz. Steve Myers'in twitterde acikladigi kadariyla bu 2 arac gelecek yil icinde cikacak.

iRacing forumunda tekrar Nurbrugring konusu acildi, ilginizi iletirseniz kimbilir...belki yakin zamanda surpriz yaparlar. Ben 50$'a tikladim ama 100$ ustunude isterlersede öderim LINK


Bugun Prototype Fix'e iyi bir antreman yapip belki yarisinada girerim. Son gunlerde Radicalde gecirdigim antremanlarla beraber HPD'yi tamamen unutmusum...daha gecen hafta tur basina 0.5-1 saniye caktigim adamlar benden 1 saniye hizlilar Road Amerikada   :/

Bir ihtimal Nascar C-Klasda Richmond yarisinida tamamlarim bugun sonrada tum hafta Radical antremani   ;)

Not: Dun aksam headsetimin mikrofon kablosu koptu, yenisini siparis ettim bu hafta icinde gelir.

Ve son olarak harika bir video,...


Iyi yarislar,

7 yorum:

  1. Abi bilgiler için teşekkürler. İracing in araç kataloğu gerçekten çok çeşitlendi. Artık ne ile yarışacağımızı şaşırıyoruz valla. Şimdi bir süre radical ile takılırız sonra vette veya hpd yi deneriz aaa ne güzelmiş aşık oldum deriz :)
    BU arada geçmiş olsun abi de senin headset kablosuz değil miydi yaw. Olmayan kabloyu nasıl kopardın :)

    YanıtlaSil
  2. Logitech'in kablosuz headseti hosuma gitmedi-geri gönderdim, oglumun Astro'sunu geri aldim, ona yenisini alacaz. Sunu bekliyoruz...eger bu iyi cikarsa bunu alacak, hosuna gitmnezse tekrar Astro ;)

    http://www.webhallen.com/spel/xbox_360/138811-tritton_warhead_7.1_dolby_wireless_surround_headset_for_x360

    Ben Astro'dan cok memnunum, dun diger TV'de 2 saniyeligine birsey degistireyim derken farkinda olmadan kablonun ustune basmisim ve mikrofon kablosunun kopmasi normal. Koca kulaklik bile yere caaat diye dustu ve halen banamisin demiyor, misler gibi calisiyor ;)

    Su kabloyu siparis ettim, yarina elimde olur.
    http://www.gamestate.co/se/astro-qd-standard-pc

    YanıtlaSil
  3. HPD fix ile biraz surdum ve bu da muhtesem yaw...Allah Allah, hangisine 100% yatirim yapacagimi sasirdim :/

    HPD ile,...en azindan fix ayarla hizli zaman atmak icin araci fazla kastirmayacan! Eski lastik fizigiyle son anda fren sonra bliple vites dusur ve trail-break ile hizli bir sekilde viraji al ise yaramiyor artik. Viraj girisinde biraz erken hafif frenle vites dusur ama beraberinde tasidigin hizi fazla dusurme yani yuksek hizla motor freniyle sadece viraja girisini yapiyorsun ve viraj ortasinda hafif gazla cikiyorsun.

    Full depo *onuda 60'dan 45'e dusurmusler* ile ilk turumda 1.51.9xx'lari attim. 1.51.3-5 yuzlere dusulur kvalifiyede. Yarista ise 1.52.500'un alti rahat tutturulur.

    YanıtlaSil
  4. Selamlar..Radical'e yatırıma yönelmene sevindim abi..araç NTM sonrası bambaşka bir çehreye bürünmüş..snap oversteer ortadan kalkmış, aracın kontrolü tamamen sende...kaymalar kontrol edilebiliyor..üst irating seviyesindeki yarışlar oldukça çekişmeli geçiyor..community olarak da lotus'dan sonra en sağlam topluluk..stabil ve hızlı setup bulmak için forumlara bakınmak yeterli..birkaç kişi sürekli paylaşımda..salı günleri lotus'ta olduğu gibi driving school mevcut..kısa bir aradan sonra bu sezon ben de Radical ile yarışlara dönmeye karar verdim..görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  5. Selamlar Berker,
    Radical serim nasil giderse gitsin, onun verdigi zevk kaybedilen/kazanilan iRating/Safety Ratingle karislastirilmaz benim icin.

    Yeni lastik fizigiyle hersey yerine tam oturmus, ama cok ciddiyim su Radical ile motion kokpit sart yaw.

    HPD'yi deneme firsatin oldumu Berker? Bir Radical kadar olmasada, duzeltilmis fizik ve lastik fizigiyle beraber tam istedigim gibi olmus o da ;)

    Ve yes...Oguz ve Efkan GT Challenge'de nasil TTM'in adini ciziyorlarsa, bizlerde Radical'de cizeriz ;)


    Bu arada dun misler gibi Silverado/HPD yarisi yapacaktim,...aklimda herseyi mukemmel bir sekilde planlamistim...1'ciliklerimi bilem, he he he sonrada isim cikti, hicbirini tamamlayamadim :/

    YanıtlaSil
  6. HPD'yi fix setupla denedim..sanki motegi ile devreye alınan ilk lastik fiziği değişikliği daha iyiydi..aracın gaz / fren kombinasyonu ile kontrolü daha hassastı..sürücüye daha fazla iş düşüyordu..bilmem sen ne düşünüyorsun?...sonradan ikinci güncelleme ile eski hpd'ye geri dönmüş gibi geldi bana..yoldan çıkarmak, spin atmak neredeyse imkansız..kullanmak kolay demiyorum zira hızlı zaman için yukarıda çok güzel açıkladığın ince detaylara önem vermek lazım ama bi radical'in veya skippy'nin zevkini vermiyor açıkçası bana...radical'de araçla adeta boğuşuyorsun (lime rock'ta kullanan anlar :) )..kafamdaki tek soru işareti c klass olması..üst kademe yarış odalarını kovalamak lazım kaliteli yarışlar için..

    YanıtlaSil
  7. HPD, Motegi'deki kadar zorlayici degil ama eski halide yok yaw. Eski lastik fizigiyle Road Amerika'da basip gidiyordun simdi ise virajlara dogru hizla dogru acidan girmek zorundasin, bir kacirdinmida ucuyorsun. HPD ile tam cözemedigim asil tur zamanlari...yeni lastik fizigiyle Road Amerikada daha cok zorlaniyorum ve virajlari daha yavas hizla aliyormusum gibi geliyor ama tur zamanlarim eskisiyle neredeyse ayni...

    Bugun, dunku gibi eger yine is-guc cikmazsa Silverado yarisi yapacam,...sonrasi belli degil. Radical yarislarimiz yarin basliyor ve yuksek odalar genelde pazar gunleri oluyor. HPD'de ayni pazar aksamlari yuksek odalar var :)

    YanıtlaSil