24 Mayıs 2012 Perşembe

TTM 2012-05-024

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler, antremanlar ve yarislar icin tesekkurler, super eglendik   ;)

V8 muhtesem olmus, cok hosuma gitti veee...tabii ki Philip Island'da Efkan ve Husnu'ye gecildim. Sezon 4 veya gelecek yilin sezon 1'inde görusmek uzere diyorum  :)

Silverado'nun gece yarisina girip...14'cu baslayip 1'ci bitirdim. Harika bir yaristi, elinizde Daytona ve Silverado varsa bu haftayi kacirmayin derim. Videosunu asagida paylastim...

Burak dun gece Skippy'de cok cok guzel bir yarisa girdi ve 1'cilik elindeydi derken son 4 tur kala bilgisayari kendiliginden reset atinca sonunculuk kacinilmaz oldu, gecmis olsun. Sabah ilk isi bir yarisa girip moralini duzeltmekti ve 1'ci baslayip 1'ci bitirmis zaten, tebrikler   ;)

Radical'de yarisacaklar kendilerini hazirlasinlar,...pazar aksami yarismak en iyisi. Aklinizda bulunsun pazar aksamlari tum usta olanlarin yarisma saatleri, SoF bayag guclu olur, ona göre saglam antreman yapiniz!


Bu haftaki HPD yarisina girip-girmeyecegim belli degil cunku ayni anda Indy500 ve World600'da yarismak istiyorum ve onlarin antremanlarina simdiden baslamam lazim.


Dunku yarisimdaki video...



Iyi yarislar,

3 yorum:

  1. Ya Elegan abi hakkatten evlat acısı gibi koydu vallaha kafamı duvarlara vurasım geldi,sabah dediğin gibi kalktım 1 başlayıp 1. oldum ama geceki yarayı kapatmadı hakatten mazda boşmuş skippy müthiş
    bu arada senin yarış mükemmel olmuş eşine az rastlanır yarışı hakkatten ii yarış sonundaki haykırışların manyaktı :D

    YanıtlaSil
  2. Bilgiler için teşekkürler . Tekrar tebrikler abi .Alien olma yolunda emin adımlarla ilerliyorsun.

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah beyler,
    Husnu, ver gazi ver, he he he Yarisim "Benim" icin cok zorlu ve cekismeli gecti ama Alyan olmak icin daha 10 firin ekmek yemem lazim,...birde Ecci7000 :P

    Burak,
    Olsun yaw, bak ne guzel 70 kusur iRatingini geri aldin. Dedigim gibi gelecek sezona 3000 iratingine ciktinmi...her yarisin Senna/Prost yarisi gibi olur ;)

    YanıtlaSil