28 Mayıs 2012 Pazartesi

TTM 2012-05-028

Ey Forzacilar,

Ne Indy500'e, ne World600'a...ne de Radical yarislarima katilamadim. Is-guc birde arkadaslarla Eurovizyon seyretmesi olunca iRacing geri plana kaldi.

- Efkan'in son yarisi gayet guzel gecmis, tebrikler.
- Burak, son yarisinda Pro'yu gecmis, helal.
- Husnu'de saglam bir yaris cikartmis, tebrikler.


- Önumuzdeki haftanin pistleri -

  • Skippy'de 20 tur LimRock. Bu arac icin cok tehlikeli bir pist ve genelde "Last Man Standing"'e dönusur yarislar. Ona göre katilacaklar icin en önemli hedef yarisi sag-saglim bitirmek olacak.
  • GT Challenge'de 45dk. Spa Francorchamps. Buradaki yarislarda cok iyi antreman sart. Hem hizli olacaksin ve kesinlikle istikrarli zamanlar atman gerek.
  • Prototype Fix versus Serbest 30dk-60dk. GT Challengedeki strateji burasi icinde gecerli. Burada özellikle HPDS suruculeri icin daha yavas araclar nerede-nasil gecilir antremanlari sart.
  • Radical Challenge 45dk. Road Atlanta kisa. Zorluk derecesi Skippy'le ayni ayarda diyebilirim. Zaten pist cok zor...saglam bir antreman sart burasi icin!
  • Nascar C-Klas 100 tur Dover Int. Speedway'de. Burasi daha kucuk bir pisttir Daytona'ya göre burada tek tabanca yarisi gecerlidir.

Son olarakta guzel bir video...bununla neyi söndurecegini saniyor   :P



Iyi yarislar,

5 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Bu hafta açıkçası biran evvel GT&Pro yarışını yapmak istiyorum.Radical ve Road Atlanta kombinasyonu ben ciddi heveslendirdi. Güzel bir antreman ile yarışa girmek istiyorum. Vakitler uyarsa tabi :)

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    Gel tabii yaw, yuksek odaya girmen icin iRatinginde yeterince yuksek zaten. Kendini pazar aksami TR saatiyle 20:30 ve 22:30 yarislarina hazirlarsan iyi olur ;)

    YanıtlaSil
  3. Bilgiler için teşekkürler abi,antremansız direk daldım yarışa 3. olacakken 5. olduk ama proyu deli ettim :) geçemedi yarış sonuna kadar 8 tur filan gene takipteydi tampon tampona ...

    YanıtlaSil
  4. Derek'ten tilton style pedal pads'i sipariş ettim hayırlısı olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Helal Burak,

    Efkan, haydi hayirlisiyla, göruslerini bekliyoruz ;)

    YanıtlaSil