6 Mayıs 2012 Pazar

TTM 2012-05-06

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler ve antremanlar icin tesekkurler   :)

24 saatlik Nurburgring 19-20 mayis arasi, bilginize. LINK

GT Challenge'e buyuk ihtimalle Efkan ve Oguz devam edecek ve ikiside divizyon 2'deler. Aralarindaki kapismalar daha ilk haftadan bas basa gittikleridir. Su anki puan durumlari...

Efkan 104 puanla 14'cu sirada
Oguz 89 puanla 24'cu sirada

GT Challenge'de TT kapismalarina girmemisler daha,...onuda bekleriz   ;)

Her ikisinede bol sanslar diliyorum.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Dun gece Prototype uzun yarisina katildim, warmup'da ses gitti, hizli bir rebootun ardindan tabiiki en sondakinin 15 saniye gerisinde pitten ciktim ve basladim yarismaya...o halde bile 7'ci bitirirdim ama Jesus denen yariscinin gazabina ugrayinca 13'culuge ister istemez talip oldum.
Bu sezon kesinlikle Prototype uzun yarislar daha cok hosuma gitmeye basladi,...ayar farki ve pit stratejisininde buyuk rol oynamasi yarisa bir kademe daha yaris zevki katiyor   ;)



CSW icinde yeni bir video cikti...LINK
CSW'nin yapimina baslanildi ve en gec gelecek ay siparisler alinacak.

Iyi yarislar,

3 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi.Cumartesi günü Simtech in lasnmanına katıldım. Tetayları paylaşacağım.

    YanıtlaSil
  2. Super haberler Husnu, ilgiyle izlenimlerini bekliyoruz kardesim..Resim/Video???

    YanıtlaSil
  3. Evet arkadaşlar Eren beyin güzel daveti ile beraber TTM ekibimiz adına Simtech in yarış simulatörünün tanıtımına katıldım. Mekan olarak İstanbul da point otelde bulunan The Game adlı eğlence salonu seçilmiş. Güzel de olmuş. Ortam zaten tamamen oyunlara yönelik . Bu tarz bir organizasyon için güzel bir seçim . Biraz gecikme ile de olsa Türkiye de sağlam ralli pilotlarında Yağız Avcı nın konuşmasına yetiştim . Kendi gerçek hayatta ralli pilotu olmakla beraber sim dünyasını da yakında takip eden biri. Az da olsa sohbet etme imkanımız oldu. Simulatörün geliştirilmesin kendisinin emekleri var. Konuşmalar yapıldı ve Yağız Avcı ile beraber eski futbolcu, şuan milletvekili olan Hakan Şükür ile beraber ilk denemeler yapıldı. 2 tane model vardı STP 3000 ve 3100 . Aradaki farkları belirtmek gerekirse. STP 3000 ile 3100 de harekti sağlayan parçalar aynı . Fakat buradaki en büyük fark yazılım. STP 3100 de çok daha detaylı bir yazılım mevcut. Ayrıca STP 3100 de ekstra bir buttkicker ünitesi var. En çok merak ettiğimiz dashboarda baktığımıza STP 3000 modelinde tuş takımları mevcut. Onun haricinde ekstra birşey yok. Direksiyon ve pedal sistemi olarak G27 tercih edilmiş. Yine ses sistemi olarak logitech tercih edilmiş. Ekranlar 42" ve üstü olması lazım sormadım açıkçası :) ama kenarları çok ince olduğu için görüntü olarak çok iyi duruyorlar. STP 3100 deki dashboard ise çok farklı tuş takımları ile beraber 3 tane ufak dijital ekran mevcut. Bu ekranlardaki bilgilere istediğiniz veriyi aktarabiliyorsunuz. Eren beyin dediğine göre iracing de istediğin veriyi koyabiliyorsun. Hatta bu konuda oturup konuşmamız lazım Eren bey bizden bilgi bekliyor. Bu ekranlarda hangi bilgileri görmek istersiniz ? . Eren bey ayrıca hareket kabiliyeti olarak iracing den daha fazla veri alabildiklerini ve sistemin çok daha gerçekçi hareketler sağladığını söyledi. Maalesef zaman darlığından dolayı iracing i deneme fırsatım olmadı. Daha çok dirt 3 te sürüş yapıldı. Arcade bir oyun olduğu için ve çoğu kişi tarafından daha rahat kullanılabileceği için dirt tercih edilmiş. Sonlara doğru LFS açtık. Daha önce hiç LFS de sürüş yapmamıştım. Birkaç denemeden sonra son turumda en iyi zamanı yaparak TTM nin imzasını attım :) Videoda sürüşümden ufaktan bir görüntü var. Ama şunu söyleyebilirim ki rally ve pist yarışlarındaki tepkilere bakarsak bence pist yarışındaki tepkiler çok daha gerçekçi. Burada yazılımın Eren beye ait olmasının çok büyük bir avantajı var. İstediğiniz harekete anlık müdahale edebiliyorsunuz. Bunu canlı olarak yaşadığım için gerçekten çok büyük bir artı olarak görüyorum. Uzun düzlüğün sonunda eğer kemer takmadıysanız fren yaptığınızda monitörlere yapışmamanız söz konusu değil :) Valla söylenecek çok şey var aslında ama aklıma gelenler şimdilik bunlar. İnşallah tekrar deneme fırsatımız olacak. Bu arada Eren beyi es geçmeyelim. Kendisini iracing de skype de daha çok görmek ve sohbet etmek isterim. Tam bizim kafamızda biri . Eminim birçok konuda karşılıklı bilgi alışverişimiz olacaktır. Buradan kendinisine çok teşekkür ediyorum ve video linkini veriyorum. İyi seyirler.

    http://www.youtube.com/watch?v=Ht8sX_z5EKg

    YanıtlaSil