14 Mayıs 2012 Pazartesi

TTM 2012-05-014

Ey Forzacilar,

Dun aksam 3 defa Radical yarislarina girdim...2'sinden sag-saglim ciktim, 1 tanesinde ucurttular. 3 yarisimda- 3 defa dusha girip yeni kiyafetlere degisme sorunum olmasa 4'cuyede girecektim   ;)
Radical yarislari coki eglenceli, 30 dakikalik LimeRock'da 30 dakika boyunca adrenalin son safhada ve yaris basina en az 2kg veriyorsun. Iyi bir ayar cok önemli sonrada saatlerce antreman yapmanin faydasi her seride oldugu gibi burasi icinde gecerli.


Bu hafta bitti sayilir, haftaya yaristigimiz serilerde super pistler var...

  • Skippy'le 18 tur Oulton Park. Bence super bir kombinasyon.
  • Radical'de 45dk MoSport, favori pistlerimden biri  :)
  • GT Challenge'de 45dk. Suzuka. Pist super ama Corvette Sucks he he he
  • HPD Fix/Serbest'de de Suzuka 30dk. versus 60dk.
  • Silverado 90 tur Atlanta Motor Speedway
  • Nascar A-Klasda ise 110 tur Motegi...Enteresan, belki yarisirim   ;)
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Gecen haftaki Prolarin Road America yarisini seyrettiyseniz o kadar kötu basladiki neredeyse Cömez klas yarislari ayarina dustuler. Sonuc, 17 saniyelik farkla Huttu 1'ciligi kapti.

GT Challenge'de 2'ci haftasonundaki sonuclar ise su sekilde...

- Oguz 203 puanla 16'ci sirada
- Efkan 198 puanla 20'ci

Bakalim bu hafta Suzuka'yi kim hukmedecek   ;)


Bu ay 2 özel yaris var, hatirlatayim!

MAYIS 26                     
iRacing.com Indianapolis 500
Indianapolis Motor Speedway (oval)
Dallara IndyCar
MAYIS 26                     
iRacing.com Coke 600
Charlotte Motor Speedway (oval, night)
Chevrolet Impala Class A


Gecen aksamki HPD yarisimdan videoyuda ekliyorum,...LINK




Iyi yarislar,

9 yorum:

  1. Bİlgiler için teşekkürler abi. HPD ile sen mi yarıştın abi emin misin ? Hiç senin sürüşüne benzetemedim . Kendini çok kollamışsın. Belki videodan öyle gözüküyordur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah Husnu,
      En iyimi surdum ama yaristigim adamlar harbiden cok iyilerdi, daha evvel yazdigim gibi Pro + tonla hizli yariscilar vardi ve bize anca 9'culuk dustu :)

      Bu haftaki HPD yarisini yapmamissin, aksama geliyormusun ;)

      Sil
  2. Ptesi akşamı V8'e NTM gelebilirmiş.

    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1960016.page

    YanıtlaSil
  3. Paylasim icin tesekkurler Efkan, bu harika bir haber...belki gelecek sezona Radical ve V8 takiirim...hic belli olmaz ;)

    YanıtlaSil
  4. Elegan abi dün gece 4. olduğun yarışı biraz izledim de adamla çok güzel gidiyordunuz o kaza çok kötü oldu. Çok keyifli bir yarıştı.

    YanıtlaSil
  5. Eyvallah Efkan,
    O yaris cok cok iyiydi yaw...malesef kazalar oluyor. Kazaya sebep olan oglan defalarca özur diledi, yapacak birsey yok. 1'ci birkac tur evvel yoldan ciktigi halde bizlere yetismisti, cok tatli 3'lu kapisacaktik...nasip bu aksama artik ;)

    Senide bekleriz Radicale :)

    YanıtlaSil
  6. Abi bugün aynen senin yaşadığın gibi bi kaza yaşadım, 1. giderken tur bindireceğim adam önümde spin attı ben de mecburen çarptım. Var bu aralar bizde bişeler :)

    YanıtlaSil
  7. http://www.derekspearedesigns.com/DSDFTW.html

    Buradaki mail adresine subject kısmında adınız soyadınız olacak şekilde mail atın, sequential shifter kazanma şansı yakalayın. Ha sequential shifter sevmem diyorsanız da yine de atın çıkarsa bana verirsiniz :p

    YanıtlaSil
  8. Paylasim icin tesekkurler Efkan,
    Senin icin katiliyorum....kazanirsam Seq senindir ;)

    YanıtlaSil