5 Mart 2012 Pazartesi

TTM 2012-03-05

Ey Forzacilar,

Bir hafta daha bitti ve yarin Prototype serisinde Laguna Secadayiz, burasi bildiginiz gibi iRatinglerin/Safety Ratinglerin cuvallarla birakildigi yer...dagitildigi degil, he he he

Kisasi 25 dakika, uzunu 60 dakika ve Oguz kardesimizde bu hafta Prototype serisinde aramizda, o da Corvette ile katiliyor, simdiden hepimize bol sanslar.

Efkan 1 haftadir iRacingden uzak kaldi, son haberlere göre Battlefield 3'te Profesyonel olusudur  ;)


TTM icin Prototypedaki Spa haftamiza gayet guzel gecmistir, Bekir Corvettede ilk birinciligini aldi-tebrikler, ben ve Husnu iRating ve Safety Ratinglerimizi yukselttik. Ben, eski yadigar Porsche direksyonuma gectim....115 driver ile 3-5 deneme turundan sonra solugu Fanatec sitesinde CSW'yi siparis etmek icin bakindim ama CSW halen ortalikta yok,...Husnu'nun tavsiyesi uzerine 116 driveri yukledim ve direksyonun tepkileri her ne kadar bir CSR Elite kadar olmasada kabul edilebilir dereceye yukseldi ve ECCI + zRoso ikilisini beklemeye karar verdim simdilik.

Buyuk ihtimalle bu yil bende ilk evvela CST F1 6B pedalimi siparis ederim, profesyonel bir pedal seti tur zamanlarimizi yeni bir direksyon setinden cok daha fazla etkileyecegini dusunuyorum CST F1'den sonrada ECCI+zRoso kombosu gayet iyi gider...ne dersiniz   :)



ECCI'yle beraber F1 direksyonu karari zRoso'nun 1'e 1 Ferrari  F1 simiti ama birer tanede GT/Nascar direksyonu lazim...onlarada su aleti takmaya ne dersiniz   ;)

 

Bu arada zRoso bundan böyle simitlerine standart olarak elektrikli quick release takiyor extra fiyat almadan!!! 




Bu da beraberinde gelen cantasi...   ;)

 


Iyi yarislar,

17 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Bu arada 400 Eurolu elektrikli QR yi para almadan mı veriyor. Abi siteye baktım Lifeline electrical quick release boss - 400 € diyor. Acaba sadece direksiyondaki parçamı beleş. Direksiyonun girdiği cıbık hala para ile mi satılıyor anlamadım . Ama çok güzey yaw.

    Bu arada TTM deki arkadaşlarıma sesleniyorum. Asıl piyangonun kime çıktığını öğrendim . Bilginize :)

    YanıtlaSil
  2. Husnu,
    Sana birsey söylemiyorum...simdi birde ECCI+zRosoyu siparis edersin :P

    Lifeline eletrikli quick release olayini bende tam anlamadim ama standart olarak artik elektrikli quick release geliyor extra bir ucret ödemeden ;)

    Piyango ise kesinlikle bana tutmadi, bak halen eski-pusku Porsche direksyonuyla yarismaya calisiyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Abi piyango değil de sana başka birşey çıkmış. Eski püskü Porsche diyorsunda millette o bile yok Yani yoklukta bile yine üst kadame bir setin var o derece birşey çıkmış sana :) Ama çaktırma aramızada

    YanıtlaSil
  4. Abi şu ecci ile alakalı yorum yapacak adamdan mesaj geldi mi ?

    YanıtlaSil
  5. Ecci vs. Fanatec karsilastirma cevabi halen gelmedi...roman yaziyor herhalde :P

    YanıtlaSil
  6. Çok pis yarışasım geldi yaw, direksiyondan da hala haber yok :(

    Hüsni abi çizimleri yapmadım ama yapacam en kısa zamanda. Şu an en basit ve en etkili mekanizmayı bulmaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  7. Elite sonunda Türkiye sınırlarında! Ama gümrüğe takılmış görünüyor. Yarın sabah arayıp halletmeye çalışcam.

    YanıtlaSil
  8. Kardeşim çok şükür TR ye giriş yaptı. Bundan sonrası sıkıntı olmaz . Bugün halledersin inşallah. Gaza getirici yorumlarını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  9. Efkan,
    En azindan paketin nerede oldugunu takip edebiliyoruz artik!

    Umarim en gec cumaya ulasir ve beraber dalariz Prototype'a ;)

    YanıtlaSil
  10. Fanatec in TR distribütörü ile görüştüm. CSR Elite getirmekten vazgeçmişler. Thomas CSW üzerinde daha çok duruyormuş. Alper bey CSR biraz deneme sürümü oldu gibilerinde bir yorum yaptı. Test için CSW getirebilir miyiz diye sordum. Zor diyor ama biraz bastırdım bakalım ne diyecek :)

    YanıtlaSil
  11. Bunda bir is var ama tam anlayamadim. iRacingden Stephaneyle görustum,...su motion view ve CSP fren pedalina titresim programini yapan,...bildiginiz gibi onda 3-4 tane CSW ve CSR Elite var. Arada herhangi bir fark yok diyor ve CSR Elitedeki full multiplatform destegi daha agir basiyor, iki aletinde mekanizmasi ayni diyor...FFB biraz degisik olabilir ama onunda sebebi degisik direksyon simitlerin degisik sekli olmasi ve agirliklari fark etmesiymis.

    Internetde degisik forumlarda CSR Elite peynir-ekmek gibi satiyor, kimsedende herhangi bir sikayet yok,...tam anlamis degilim Thomas'in CSR Eliteyi Turkiyeye getirmek istememe sebebini...hmmm, bunda bir is var ama tam cözemedim.

    Benim bile dusuncem...ilerde ECCI'yi aldiktan sonra bir CSR Elite cakmak. ECCI tum Pc isimi görur, CSR Elite'de konsollar icin fazlasiyla yeterli olur ;)

    YanıtlaSil
  12. Abi bence Thomas zaman içerisinde CSR Elite nin üretimini azaltacak ve CSW yi basacak. Yine bence nedeni zaten Forza için CSR adında bir set var. Elite nin de mekanik aksamları da CSW ile aynı olduğu için satışları baltalamaması adına böyle yapacak diye düşünüyorum. Çünkü çoğu kişi bizim gibi detayları çok takmıyor. Biz istiyoruz ki farklı direksiyonlar ile yarışabilelim. Farkındaysan CSR Elite e halen yeni simit çıkmadı ki bence bir süre daha çıkmaz çıksa bile öyle ahım şahım birşey olmaz . Ayrıca CSW nin fiyat dezavantajı da var. Arada o fark varken çoğu kişi quick release veya diğer ufak farklılıkları takmayacaktır ki CSR Elitenin multiplatorm olma gibi bir avantajı var.Bence almak istiyorsan şimdiden CSR Elite siparişi ver. Ecci alana kadar seni idare eder.

    YanıtlaSil
  13. CSR Elite'e daha zaman var, önce ECCI ve zRoso...bakarsin o zamana kadar CSR Elite version 3 bile cikar ;)

    Stephane'de hem CSW-hemde CSR Elite'nin Alfa ve Betalari var ve Fanatec'e hardware yönunden yardim ediyor,...anlayacagin bu adam bu direksyon kasalarin icin acip bakmis biri. Mekanizmalar/kasa CSW ve CSR Elite ayni diyor.

    Su an icin ilk alacagim ya CST F1 6B veya ECCI+zRoso.

    Bu arada benim yillik 5$ kod geldi, seninkide yakinda gelir ;)

    YanıtlaSil
  14. oo güle güle harca abi. İracing de biraz daha kastırsan roso nun parası çıkacak. Ha gayret :)

    YanıtlaSil
  15. Ahanda buraya yazıyorum, bence CSR Elite'equick release kit çıkacak ve CSW'ya çıkan simitler kullanılabilecek.

    YanıtlaSil
  16. CSW ye kullanılan simitlerin kullanılması biraz zor. He elektronikten anlayan adamlar belki adapte ederler ama işi sadece quick release eklemk ile bitmiyor. CSW nin direksiyonda elektronik bir düzenek var diye biliyorum. Alper bey de CSW deki sistem için takılan direksiyonu tanıyacak gibi bir yorum yaptı.

    YanıtlaSil
  17. Cadillac beleşmiş. Hayırlı olsun

    YanıtlaSil