17 Mart 2012 Cumartesi

TTM 2012-03-18

Ey Forzacilar,
Bu aksamki muhabbetler ve yarislar icin tesekkurler   ;)

2 yaris yaptim bu gece...2'side cok zevkliydi. Ilkine Efkan'la beraber girdik ve ben neredeyse sonuncu bitirdim ama yinede cok eglenceli bir yaristi...yanlis ayarla yaristim :/
Efkan'in internetle problemi vardi zannedersem ama tam emin degilim...
2'ci yarisima ise  dogru ayari cekince aracima isler degisti tabii...1'ciligi kaptik hemen, he he he

Bu 2 uzun Sebring yarisim yarin TR saatiyle 18:00'da baslayacak 2 saatlik yarisa cok iyi antreman oldu.

 

Iyi yarislar,

4 yorum:

  1. Efkan,
    Su resme bir baksana...

    http://members.iracing.com/jforum/posts/downloadAttach/1138867.page

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim sana cube GT alalım. Boşuna bekleme :)

    Abi dün akşam açık unutmuşum bilgisayarı. Cevaplayamadım kusura bakma.

    YanıtlaSil
  3. CSW parası isterler o Cube GT'ye :D Zaten dün Sebring'de motor patlatmışım 15 dk kala :)

    YanıtlaSil
  4. Eyvallah Husnu,
    Sorun degil, cevap vermeyince anladim,...zaten heyecanli yarislarda olmadi malesef. 12 yarisina girdim 34 yarisciyiz...1'ci basladim, 1'ci bitirdim...heyecan diye birsey yoktu ama iRating ve SR dagitti.

    Dun gece Daytona'da antremana girdim Fix ayarla ve millet ucmus yaw...1.36 atani gördum, 3'cu turumda 1.40'i anca gördum, yalniz Daytona gece cok cok iyi...Sebring'de bu hafta 6-7 yaris yaptim, Daytona'da daha bile fazlasinda yarisirim ;)

    YanıtlaSil