28 Mart 2012 Çarşamba

TTM 2012-03-28

Ey Forzacilar,

Dun aksamki muhabbetler ve antremanlar icin tesekkurler   ;)

- iRacing Haberleri -
iRacing'in arac listesine bir tanesi daha ekleniyor...RUF RT 12 R. Bu RUF, McLarenden sonra hazirlanip sunulacak. RUF RT 12 R bilgileri icin TIKLA



Söylentiye görede BMW uzerindede bir calisma yuruttukleridir   ;)


- TTM Haberleri -
Oguz gecen haftaki yarislarindan dolayi 1400 iRatinglere dusmustu, dun pist degisimiyle beraber Mustang'da yaptigi 2-3 yarisla aninda 1600 kusur iRatinglere ciktigidir, tebrikler.

Dun aksam yeni nesil iRacingci bir bayanlada tanismis olduk (Husnu'nun bebisi)...anlayacaginiz TTM'nin gelecegi gayet parlak   ;)


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Bugun Prototype Fix gunu, iyi bir kvalifiye zamani bu sekilde olmali...
  • HPD - 1.34.xx
  • Corvette - 1.45.500'un alti
Ve son olarak...

 


Iyi yarislar,

3 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi.
    Bu arada forumda gördüm yeni lastik fiziğiniz 2.1 versiyonu hazırmış. Ne gibi farklılıklar olacak acaba bilgisi olan var mı ?

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    Lastik fizigi 2.1 birkac tane yenilik getirecek, bu konu hakkinda daha evvel blogda bahsetmistim...hangi bölum su an hatirlamiyorum ama lastiklerin yan isinmalariyla ilgiliydi ;)

    YanıtlaSil
  3. Evet güzel bir video paylaşmak istiyorum . Difransiyelin nasıl çalışdığına dair mükemmel bir anlatım.

    http://www.youtube.com/watch?v=K4JhruinbWc&feature=player_embedded

    YanıtlaSil