8 Mart 2012 Perşembe

TTM 2012-03-08

Ey Forzacilar,

Prototype'da Laguna haftasina girdik ve TTM olarak bence gayet iyi gidiyoruz. Pist zaten zor, HPD ise hizli ama bayag bir hata yapanlar var ve hatalariyla beraber senide göturuyorlar, Corvette ise zaten surusu zor bir arac ve Laguna Seca bir o kadar daha zorluyor...hele gecislerin ne kadar zor oldugunu ancak Corvette kullananlar bilir.

Bu durumda bile TTM olarak dun geceki Prototype Fix yarisina Bekir, Oguz ve ben katildik. Oguz buyuk bir sanssizlikla 5'ci turda harap oldu, Bekir klasinda 2'ci bitirdi ve ben klasimda 6'ci. Gecislerde Bekir ve Oguz'a tesekkurler, kendilerini dusunmeden sagolsunlar bana rahat gecis sagladilar.

Aksama Prototype uzun var  ;)


- Kisaca iRacing Haberleri -
  • Cikacak olan Cadillac CTS-V bedava olacak.
  • USA Int. Raceway bedava oluyor yani ilk baslayanlar icin bedava olan paket cogaliyor. Toplam 5 arac ve 10 pist bence cok cok iyi  ;)

  • Skip barber Racing School Premier serisi basladi, bundada biliyorsunuz gayet guzel ödul vardir, katilimcilara simdiden bol sanslar.



Ve guzel bir video,...sonu super bitiyor  :D



Iyi yarislar,

8 yorum:

  1. Abi 911 GT3 RS Elite edition nedir yaw. Bu nerden çıktı şimdi. Bu Thomas yavaş yavaş mallaşmaya başladı. CSW ye ağırlık vereceğine başka şeylerle uğraşıyor herhalde

    Big 30 cm wheel rim
    Genuine Alcantara like in the real cars
    Belt drive
    Tuning functions
    Fully adjustable metal pedals
    Load cell brake technology

    YanıtlaSil
  2. Normal 911'e CSR Elite pedal eklemis yani bizim isimize yarayan bir paket degil bu.

    Bu arada Forza Porsche lisansini almis...bir iRacing alamadi :/

    YanıtlaSil
  3. Millete kitlediler abi lisansı alamadık şimdi aldık alın size 20 $ 30 tane porsche

    YanıtlaSil
  4. Benimde aklimdan gecmedi degil bu dusunce...isin icinde EA var, eminim satislardan onlarda kazaniyor.

    YanıtlaSil
  5. Porsche ye bu konuda çok kızgınımı. Niye tek firmaya verirsin ki . Bırak almak isteyene ver lisansını. Sanki EA senin reklamını çok iyi yapıyor gibi.

    YanıtlaSil
  6. Bu lisansi sonradan alma konusu ayarlanmista olabilir. EA + MS = Para

    Bastan alamadik diyelim sonradanda 30 araci 20$'dan kakalariz.

    Su Porsche lisansi EA'nin elinde oldukca böyle sacmaliklar cok yasariz malesef.

    YanıtlaSil
  7. Dün akşam az kalsın çıldıracaktım. Abi hatırlıyorsan geçen gece antreman yaptığımızda bir ara sana şey demiştim " nedese lastikler kitleniyor diye " . Dün gece bundan dolay yarışta kafayı yıyordum . Fren pedalına ufacık bir dokunma ile frenlerim kitleniyordu . Vites , hız hiçbirşey farketmiyor. Titreşim programından mı yoksa pedallarsan mı anlamadım ama yarıştan sonra tekrar kalibre ettim TT attım Sanki bir süre sonra ufaktan tekrar yapmaya başladı ama emin değilim sinirimde pedala fazla basmışta olabilirim. Ama yarıştaki kadar olmadı. Yarışta bir süre kastırdım en azından yerimi koruyayım diye ama nafiyle. Herkese yol vermek zorunda kaldım. İyiki pedalları siparişini vermişim yaw. Bakalım bu problem devam edecek mi ?

    YanıtlaSil
  8. Dun aksam malesef gelemedim ama CSP ile yasadigin problem bendede bazen oluyor. CST F1 pedali ilac gibi gelecek ve en guzeli sapasaglam ve guvenilir bir pedal seti.

    Bir daha herhangi bir pedal problemi yasamazsin onunla ;)

    YanıtlaSil