14 Mart 2012 Çarşamba

TTM 2012-03-14

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler ve antremanlar icin tesekkurler, herzamanki gibi super eglendik  ;)

Ilk evvela Efkan'a hayirli ugurlu olsun diyelim,...en nihayet CSR Elite'si eline gecti, dun sagolsun bir resim cekip paylasti bizlerle.


Tekrar iyi gunlerde olsun Efkan, cok guzel bir yaris setin oldu   ;)

***********************************************************************************

Dun, Oguz'da zaman bulup aramiza katildi ve guzel muhabbetler harici...cok saglam antremanlarda yaptik beraber. Efkan'da pedal tamirinden ne zaman firsat bulsa aramizdaydi, he he he

Haftanin ilk Prototype Fix yarisina katildim,...24 HPD, 4 Corvette ve 1 FordGT ile cok rahat bir sekilde 3'cu gidiyorum...önumdekiler ucmus,...en yakin arkamdaki 6 saniye geride derken Big Bend'de araba bir kaydi...sakinde gidiyordum ama ön sag lastikle Curbun uzerine bir anda sert cikinca ön sag lastik havalaniyor ve araci hafifte olsa ziplatiyor ve ayni anda sol arka lastik havalaniyor...iste tam o anda bende hafifce gaza basiyorum ve arac kontrolden cikiyor...hani,...1000 yil ugrassam denk getiremem o durumu ama dun benim yoldan o sekilde cikmam icin hersey mukemmeldi...diger yariscilardan biri bana Vodoo-Modoo'da yapmista olabilir...suphelenmiyor degilim  :/

O yaristan sonra uyku-muyku kalmadi tabii, bir dahaki yarisin kvalifiyesine katildim ve sonrada yaris...3'cu baslayip-3'cu bitirdim ama 4'cu olan vatandasla bastan sona tampon tampona giderek yarisi bitirdik. Bu derece kizismali yarislar cok nadir yasadim...hani 2-3...5-6 tur boyunca tampon tampona gitmek okey ama yaris basindan sonuna kadar tampon tampona gitmek neredeyse insanustu bir durum. Yaris bitti,...arkamdaki dayanamadi, TK, seni harbiden cok zorladim ama bir hata bile yapmadin yaw - kisaca tercumesi sudur: Sen insan degilsin TK, insan olsan 10 defa yol disina cikman gerekirdi, he he he
Cevap: Biz Osmanliyih oldu   ;)
30 dakikalik yarista adrenalinden sirilsiklam olmusum, gectim bir dush almaya ve de sakinlesmeye...ne yaristi Beah   ;)

Buna benzer bir yaris Grand Am serisinde LimeRock pistinde yapmistim bir zamanlar...tum yaris boyunca benim önumdekinin tamponundan ayrilmadim ve adam 1 defa bile yoldan cikmamisti. Insan dedigin bu kadar strese dayanama, dayanamamsi lazim. Dunku son Prototype yarisimda rahat 3 kilo vermisimdir  ;)

***********************************************************************************

- iRacing Haberleri -
Bu pazar 18'i TR saatiyle 22:00'da 120 dakikalik Sebring yarisi var...bu yarisa herkez katilabilir yani bu yarisa katilabilmeniz icin Klas atlamaniza gerek yok, yeterki pist ve arac elinizde olsun. Bu yaris bu haftasonu yapilacak Amerikan'in en uzun Wndurance yarisi pnurunadir...Gercek yarista 60'ci 12 saatlik Endurance yarisi yapilacak...anlayacaginiz yavas yavas biz iRacingcileri gelecek Endurancelere hazirliyorlar   ;)

Simdiden 2 saatlik Sebring yarisin antreman ve kvalifiyesine baslayabilirsiniz.

iRacing, Donington pistiyle anlasmis...ve hazir Ingiltereye gittiklerindede Silverstone tekrar skanlanacak   ;)
LINK
LINK2
Ve son olarak...
 

Iyi yarislar,

6 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Pazar günkü yarışa inşallah katılmayı düşünüyorum. 2 saat kasalım biraz .

    Efkan tekrar hayırlı olsun kardeşim. Yorumlarını bekliyoruz.

    Yaw bu iracing ekibi ingiltereye gitmişken istanbula gelsede bizim pisti tarasa. Bir mail çaksak güzel olur aslında . Çok uzak mesafe değil. :)

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    Bencede, Istanbul Park olmadan olmaz.

    YanıtlaSil
  3. Çok ilginç birşey buldum yaw. Anladığım kadarı ile çocuk 23" monitörlerin dışındaki panellerini sökmüş ve ekranların birleştiği kısım minimuma inmiş. Tabi ecci 7000 ( birisine buradan taş atıyorum :) ) CST ve motion kokpit ile sistem zaten güzel ama farklı bir çözüm . kokpiti yenileme işlemleri sırasında belki bir tane monitör üzerinde deneme yapar, uygun olursa da diğerlerinde de aynı şeyi yapabilrim.

    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1857334.page

    YanıtlaSil
  4. Benim köseler zaten ince...tam anlamis degilim bu konuyu. Oglanin koydugu resme bakiyorum ve benim bezel kalinligiyla pek bir farki yok. Oglan herseyi yaptiktan sonra köselerin genisligi yarim inch diye yazmis yani takriben 1cm...benimkiler zaten 1cm civari :D

    Emmmeeeeeeeee, yaris sistemini cok guzel tasarlamis. Az kaldi Husnu az...en sonunda bizlerde söyle superötesi bir sistem kuracaz ;)

    Bu arada Prototype Fix'in TT'sinde seninle ciddi bir sekilde kapismaya basladim,...bilesin :)

    YanıtlaSil
  5. Abi kaza yaptığın yarıştan amma irating kesmiş. Senin rekorun galiba :)

    YanıtlaSil
  6. TTM rekoru, varmi daha fazlasini kaybedebilen :P

    YanıtlaSil