29 Şubat 2012 Çarşamba

TTM 2012-02-29

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler ve yarislar icin tesekkurler, super eglendik   ;)

Dun Oguz arkadasimiz iRacing'deki TTM grubumuza katildi, ona tekrar hosgeldin diyorum ve 7'ci yarisinda ilk birinciligini almistir, tebrikler ama bayrak halen bizde, rekor 6'ci yarista 1'ciligi almayla oglum Robin'de   ;)

Gördugum kadariyla Oguz gayet saglam yarisiyor, devaminin gelmesi dileklerimizle. Ali, bize yeni bir TTM dizaynli araclar lazim Oguz arkadasimizin ismiyle...nerelerdesin   ;)
Oguzun SR'si simdiden 3.54 oldu, buyuk ihtimalle bugun D-Klasa cikar.

Dun sabahladik desem yalan olmaz, sabahin 5'inde guzel muhabbetlerle gunu kapadik. Gece Prototype'in ilk Fix yarisina Husnuyle katildik ve 1'cilikle 3'culugu kaptik hemen ---> TTM Power   ;)

Bu arada Husnu'nun siparis edecegi pedal setinden guzel bir resim ekliyorum, simdiden gule gule eskit. Bu muhtesem pedal setiyle artik seni kimse tutamaz. wellcome to Club Alien   ;)


Ve son olarak guzel bir video...

 

Iyi yarislar,

11 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Dünkü yarışta direksiyonun azizliğine uğradık . Çok şükür başladığımız sıraya yükselmeyi başardım. Elegan abi bu sefer elimden kurtuldun :)

    Pedalların siparişini verdik. Hayırlısıyla artık bir müddet bekleyeceğiz.

    YanıtlaSil
  2. Ama Todd daha önceki postlarımda bahsettiğim gibi i... çıktı. Satış yapacağını anlayınca mailler ardı ardına geldi.

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah Husnu,

    Ha ha ha, Todd az uyanik degil :P
    Tekrar gule gule kullan kardesim, pedal seti muhtesem. Seytan durtukluyor Fanatec Porscheyle idare edersin git cak sende bir CST F1 pedali diye ;)

    YanıtlaSil
  4. Bir evvelki blogda paylastigin videonun 9.50dksinda Shaun cok guzel bir aciklama yapiyor, bu aciklamasi bana tamamen uyuyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=rBh-W0CpTTY

    "Ben daha hizli olacam diye yaris ekipmanlarimi satin almiyorum, tabii ki daha hizli olmayi umuyorum ama sonucta benim icin en önemlisi gercekcilik hissidir"

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle öyle abi. Bizim amacımız gerçekçiliği arttırmak . Tabiki bununla beraber hızızımın artmasını da umuyoruz. Aramızdan kimse aşağıdaki F40 a binemeyeceğine göre en azından ondaki kokpitin bir benzerine evinde kullanabilme imkanına sahip. Pedallara dikkat edin. Hidrolik sistem.

    http://i.imgur.com/kChgH.jpg
    http://i.imgur.com/eDFQr.jpg
    http://i.imgur.com/qnkhB.jpg
    http://i.imgur.com/HPLs6.jpg

    YanıtlaSil
  6. Bu F40 cok guzel, özellikle hidrolik pedal sistemi...sanki uzaya gidecek ;)

    Husnu,
    Buraya sende at imzani istersen, bende yeni CST F1 Kulup uyesiyim diye :)
    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1345445.page

    YanıtlaSil
  7. CST nin aynısını yapmış

    http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=246064

    YanıtlaSil
  8. Yapan oglanda kabiliyet var ;)

    YanıtlaSil
  9. Efkan la kafayı bozduk abi vites ile işe bağlayacağız. Devamı gelir inşallah. Kardeşim çizdin mi ?

    YanıtlaSil
  10. Simdiden 1 musteriniz var...beni FFB'li 6+1'e yazin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, ben elektronik kit devre üretimi ile uğraşıyorum.

      www.sedaelektronik.com

      İracing için simkokpit hazırlanması isteği geldi ve istenen şu; online oyundaki hız, devir, benzin miktarlarının gerçek dünyaya birebir aktarılması. Yani bir glcd ekranda bu değerleri gösterip aynı zamandada ledlerle bir devir sayacı yapmak istiyoruz. Tek problemimiz bu değerleri nasıl alabiliriz, bir kolay yolu varmıdır. Verileri bilgisayardan alabilirsek gerisi çok kolay olacaktır. Yada hazır bir sistem varmıdır bu iş için.

      Sil