6 Şubat 2012 Pazartesi

TTM 2012-02-05

Ey Forzacilar,
Haftasonu muhabbetleri, antremanlar ve yarislar icin tesekkurler, super eglendik  ;)

2012 sezonun ilk haftasi bizlere yaramadi, yaptigimiz cogu yaris istedigimiz gibi gecmedi. Özellikle son guncellemeden sonra yeni lastik fizikleri muhtesem bir sekilde gelistirilen Prototype serisindeki araclar bircok iyi yarisciyi kendisine cekmeyi basardi, bu yuzdende bir evvelki sezona göre iyi siralarda bitirip-iyi puanlar almak bayag bir zorlasti. Bunun yerine yarislar bir o kadar daha cok adrenalin dolusu geciyor, orasida ayri bir konu    ;)

Bu hafta 3 seriye katildim, Prototype Fix, F1 ve Nascar C-Klas. Bitirebildigim yarislarim her zamanki gibi enfes gecti ama özellikle F1'de cok zayif oldugumu anladim, 2'ci odaya dustugum halde ve kvalifiye zamani attigim halde 20 yariscidan 17'ci sirada basladim yarisima, SoF: 3254, adamlar roket gibi gidiyor, cok calismam lazim...coook. GP'deki yarislarimi Tron filmindeki motorsiklet yarislarina benzetiyorum, reflexlerin 200% olmasi sart, hersey cok cabuk geciyor ve aninda kararlarin yerinde verilip uygulanmasi cok önemli.


Nascar C-Klas yarislarim ise harika ötesi gecti, özellikle son yarisimda Silveradoyu son 60 tur boyunca lastik degistirmeden gitmek zorunda kaldigimizda yaris cizgisini milimetrik hesaplarla almaya calismamiz ve lastigi eritmeden yarismaya calismamiz adrenalini tavan yaptirdi   :)


Prototype serisinde yarin Road America var, tum HPD kullananlara simdiden bol sanslar diliyorum, onlarin isi hic kolay olmayacak, GP serisindede durumlar hic ic acici degil...yarin Mid Ohio 40 tur var...bu hafta iRatingim 2500'un altina dusmezse iyidir, he he he
Nascar C-Klas'da aynisi...Bu haftaki 2.41km'lik Charlotte Motor Speedway'in yerine 1.21km'lik Richmond Int. Raceway'de 120 turluk yaris cok zorlayacak.

Bekir'de HPD'den Corvete gecmis durumda ve son Corvet yarislari hicte fena gecmedi...bu hafta yasadin Bekir, Road America'da 2500 iratingi tutturursun   ;)


FordGT'ye özel bir seri isteyenlerede bu baslikta oy verebilirsiniz, ben verdim ve bence cok iyi olur sadece FordGT serisi yaratilsa,... LINK

Bu hafta gördugum kadariyla Ali ve Berker yarislarini yapamadilar...Ali, Bekir Corvete gecti ve dizayn ister, bir ara zamanin oldugunda iRacing'e geldiginde bizlerden birine versende olur, biz ona veririz Corvet dizaynini   ;)

Normalde haftasonlari 2500 yarisci online olur ama bu haftasonu neredeyse 4000 yarisci vardi...cogu odalar 3'e-5'e ayrildi, anlayacaginiz artik ekmek aslanin agzinda   ;)


Veeeee, iste budur! Stab'in son videosu akillara zarar, videonun alttaki yaziyida okuyun...o yarista Corvettedeki en dusuk iR 3100...yuhannessss diyorum   ;)
Bir dahaki sezona sadece GT serisi yaratirlarsa ben oradayim.

Aksama antreman odamizda görusmek uzere,...

 

Iyi yarislar,

14 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Video mükemmel gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    Zaten hepimizin her yarisi bu sekilde geciyor ama videoya aktarimi zor, video yaratma kabiliyeti lazim, o da Stab'de var. Videoda yaris havasini yakalamis ;)

    F1'de antremandayim ve kendi setupimla en iyi zamanim 1.02.xx, optimal 1.01.xx'lerde...en iyilerden biri "Ryan T." 1.00.xx'i tutturmus. Biraz daha setupimla ugrasayim, 1.01'lere duserim ama 1.00.xx'lar cok zor gözukuyor. Pist desen tam F1'lik, tek kelimeyle muhtesem ama yarislarda bircok kisinin kellesi gidecek orasi kesin :)

    YanıtlaSil
  3. Fena gömmüş arkadaşlar.

    http://www.youtube.com/watch?v=jMRbEO_y_P4&feature=player_embedded

    YanıtlaSil
  4. Dün akşam daha doğrusu geçe 2:00 daki fix yarışına girdim. Güzel bir odaydı. 9. başladım veilk turum mükemmeldi. Tempom çok iyiydi. İlk tur sonunda 3 kişiyi geçtim ve 6. lığa yükseltim . Sonraki turda ilk virajda spin attım . Şükür ki araca hasar vermedim ama eski tempomu bir türlü tutturamadım. 14. lükten 8 liğe kadar yükseldim. Yarıştaki tek hatam da bu spin oldu maalesef yoksa ilk 5 in içerisinde olacaktım . 1 saatlik antreman ile buna da şükür diyorum. Lastik fiziğindeki güncellemeden sonra özellikle bu pistte hızlı olmak ciddi zor. Yine de güzel bir yarış oldu.

    YanıtlaSil
  5. Ulen ayda yılda bir saat beğendik. Fiyata bak

    http://www.chrono24.com.tr/edox/wrc-chronorally-36001-3-nin--id1881610.htm?id=1881610&picnum=2&tab=pics

    YanıtlaSil
  6. Wuhuuuu fiyatı çok sert :)

    YanıtlaSil
  7. Valla bunu alacağıma ECCİ alırım yaw :) Bu aralar bir kaşıntı var bende. Bilmiyorum sonu ne olacak . Abi duy sesimi. Bekir de de bir kaşıntı seziyorum.

    YanıtlaSil
  8. Bende de var da ortam ayarlanamadı daha :)Thomas'ı bekliyorum kaşıması için :p

    YanıtlaSil
  9. Ilk evvela sunu bir yazayim!
    Benden evvel hic kimse gözunu ECCI'ye dikmesin, amaciniz beni garajdami yasatmak :P


    Yarisin yinede iyi gecmis Husnu, en azindan + iRating almissin...bazilari isimleri önemli degil "Ben, Efkan ve Bekir" gibi eksilerden gitmiyorsun, he he he

    Saat cok guzel ama o paraya harbiden gider bir ECCI alirim ;)

    Bu arada TT'de gecildin Husnu'cum, senden bir atak bekliyorum artik, he he

    YanıtlaSil
  10. Abi TT de çok fazla birşey yapamadım. Yarıştan sonra biraz da uyku bastırdı fazla kastıramadım. Ama senin zamanın zaten çok iyi pek fazla şans bırakmamışsın bana. Yaw şu ecci ye toplu sipariş mi versek ne yapsak :)

    YanıtlaSil
  11. Eyvallah ama sen gecersin beni, biraz antreman fazlasiyla yeterli olur, hele ECCI'yi alirsan antremana bilem gerek kalmaz ;)

    ECCI'ye toplu siparis hic fena olmaz belki indirim filan yaparlar.

    YanıtlaSil
  12. Valla abi sen tamamsan benim için de uygun haberin olsun :). Bir de bu aralar pedallara taktım . Forumlarda gezerken Derek in yeni çalışmasını gördüm. Bayağı güzel birşey geliyor abi valla bende bir heyecan yarattı açıkçası.

    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1837353.page

    http://i962.photobucket.com/albums/ae109/derekashley1967/Pedals/13a.jpg
    http://i962.photobucket.com/albums/ae109/derekashley1967/Pedals/10d.jpg
    http://i962.photobucket.com/albums/ae109/derekashley1967/Pedals/10e.jpg


    Ayrıca arc team in pedalları da çok şık ve kullanışlı gözüküyor.

    http://members.iracing.com/jforum/posts/downloadAttach/1127670.page
    http://members.iracing.com/jforum/posts/downloadAttach/1127675.page
    http://members.iracing.com/jforum/posts/downloadAttach/1127674.page
    http://members.iracing.com/jforum/posts/downloadAttach/1127673.page

    YanıtlaSil
  13. Araya birde Z1 LCD ekran eklersek sistem tamam.

    http://www.z1simwheel.com/displays/index.cfm

    ECCİ 7000 Direksiyon
    CST Pedal Seti
    Z1 LCD Sim Ekran
    Deren Spear Button Box

    evet paket içeriği ile alakalı görülkerinizi alalım :)

    YanıtlaSil