22 Şubat 2012 Çarşamba

TTM 2012-02-22

Ey Forzacilar,

En nihayet Efkan icin bekledigimiz cevap geldi Thomas'dan ve en önemlisi olumlu bir cevap oldu! Simdiden hayirli-ugurlu olsun, iyi gunlerde eskit kardesim  ;)

Dun gece son bir denemesini yaptim Prototype'da ve hic zorlanmadan 1'ciligi kaptim, sifir hata...yakin zamanda Efkan'in iRatingi tavan yapacak, buna emin olabilirsiniz, he he he

iRacing'e yeni bir Live feed sayfasi eklendi, simdilik sadece en ust kademe serilerin canli yayinlari full HD'ye kadar destekli olarak stream yapilabiliyor. Dun geceki yarisi sorunsuz olarak Full HD streamden izledim, su asivlerde geldimi tadindan yenmez. Canli chati denedim, o da cok iyi olmus.

Bu video Efkan icindir   ;)


 

Iyi yarislar,

12 yorum:

  1. Efkan hayırlı olsun kardeşim . Güzel günlerde kullan. Fazla irating yapma sana zahmet . Elegan abi coştu yetişemiyoruz baksana :)

    Abi tebrikler güzel bir yarış ve güzel bir birincilik .

    Elegan abinin kışa erken girmesi ile benim gazım azaldı diyebilirim. Ama pedalları istiyorum. Abi bu konuda yardımlarını rica ediyorum .

    Direksiyon olarak CSW i bekleyeceğiz gibi gözüküyor.

    Akşama gelmeye çalışacağım.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Elegan abi kutuladın değil mi direksiyonu? :p

    YanıtlaSil
  3. Bu arada abi sende hangi direksiyon var şimdi. Thomas bu direksiyonu arızalı olanın yerine göndermemiş miydi ?

    YanıtlaSil
  4. Abi Thomas'tan mail geldi akşama konuşalım.

    YanıtlaSil
  5. Alın size TTM Barcod

    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/TTMBarcode.jpg

    YanıtlaSil
  6. Husnu,
    Dogru, benim is yatti, elimde su an sol padi bozuk olan Porsche direksyonu var...gittigi yere kadar bunu kullanacam artik :)
    Barcode super olmus ama TTM'yi görmek icin 3D gözluk sart yaw :D

    Efkan,
    Banada ayni mail geldi, aksam seni bekledim gelirsin diye görusemedik. Dun aksam Daytona C-Klas Silverado yarisim muhtesem ötesi gecti. Yaristan sonra sol kolum agrimaya basladi...10'cu baslayip 3'cu bitirdim. Özellikle Daytona'da hizli gidebilmek icin birini veya birilerini bulup itekleyeceksin/itekleneceksin. 300+km ile giderken arkadan itekleyen önunu tamamen görmuyor, evet....3'lu ekran olsa dahi yolu görmuyorsun - 3 ekranida öndeki aracin arkasi kapliyor ve ben ile John diye amerikali bir yarisci arkadas tampon tampona toplam 45 tur kadar gittik bu sekilde, akillara zarardi ;)

    Aksam aksam bir sauna aldimda kolumun agrisi gecti, bu Nascar'daki gercek yariscilarda ne bicim kollar var anlamis degilim.

    Aksama görusuruz,

    YanıtlaSil
  7. Sen çıktın ben geldim abi herhalde. Biraz antreman yaptım . Şansıma geldiğim gibi hemen sıralama vardı daldım . Kötü de olsa zaman turu attım

    Abi peki direksiyon ile alakalı nasıl bir çözüm olacak CSW yi mi bekliyorsun. Thomas sana kıyak geçer tahminimce :)

    Abi barkod 2D bildiğim kadarıyla . Android telefonlarda QR okuyucu programlar var kamera ile bu barkodu okutunca bizim bloga giriyor . He he

    Abi gel bari pedalları alalım yaw. Ben kafaya koydum istiyorum pedalları . Sen konuşabilir misin ?

    YanıtlaSil
  8. Husnu,
    Su an dusuncelerimi guzelce duzenlemem lazim...bu yuzden tam olarak neye karar verecegimi bilmiyorum.

    Pedal isi kolay, CST'den daha iyisi yok zaten ve uzun muddet olacaginida sanmiyorum, olurda daha iyisi cikarsa, eminim marka adi yine CST olur ama icinin rahat olmasi icin birde ECCI'lerin pedal sistemine bak derim, hatta iRacing forumunde Ecci vs. CST pedal seti basligida acilmisti bir zamanlar.

    Sen bana email uzeri ne yazmak/sormak istedigini yaz, ben sana tercumesini yapayim, ne dersin? Bu arada aklinda bulunsun, CST pedallarinin yapim zamani en az 12 hafta...iRacingden biri 16 haftadir bekliyorum diye yazmisti yani parayi ödedikten sonra en az 4-5 ay beklemeyi göze alirsan siparis et derim.

    YanıtlaSil
  9. Todd ile Thomas ın sadece baş harfleri aynı değil,huyları da aynı galiba :)

    YanıtlaSil
  10. Husnu,
    Cevap icin biraz bekleyecez gibi, kolay degil adam tek basina calisiyor...pedal setleri haricinde kendi sahsi hayatida var. Simdiden kendimizi hazirlayalim parayi ödedikten sonra 6 ay beklemeye ;)

    CST F1 pedal setine birde su gider bence...
    http://simboot.com/simFIT/simFIT.html

    YanıtlaSil
  11. Evet abi en uygun yarış ayakkabıları bunlar herhalde.

    YanıtlaSil
  12. Fiyatida uygun ve kendi ayagina özel olarak yapiliyor ;)

    YanıtlaSil