8 Temmuz 2013 Pazartesi

Team Turkiye MotorSport 2013-07-08

Ey iRacingciler,
Bu gece 11'ci haftaya giriyoruz, en gec 2 hafta sonra yeni guncellemeyle neler gelecek belirlenecek  :)
Umarim Lotus49 + RUF ve Montreal ve degismeli yarisci destegi cikar.

10'cu haftamiz genel olarak cok basarili gecti Team Turkiye MotorSport Takimimiz icin. Kerem her zamanki gibi ortaligi kasip-kavurdu, birde millet onun bozuk bir DFGT'de surdugunu bilseler kafayi yerler  ;)
Erdem, Cadillacta feci costu, umariz bu haftaki Skippydede ayni sekilde ilerler, Kunter zaten cok saglam bir Skippy yariscisiydi, bu hafta en az 1 kat daha gelisecegine inaniyorum. Husnu, 2 ayri yaris girisimlerinde cok sanssizdi...umarim yakin zamanda sansi degisir...Ahmet'in son yarislari ise gayet iyi gecmeye baslamis ama dikkat etmek lazim, Rookie klaslari saglam yarislar yapmak icin hic uygun yer degildir. Ben ise halen bir yaris yapma imkani bulamadim...havalarin sicakligindan sikayetci olacagim hic aklimin ucundan gecmezdi iyimi  ;)


Neyse, hemen fasulyenin faydalarina gecelim beyler,...

2013 Sezon 2 Hafta 11'in TTM Yaris Serilerimiz -


  •     Proto & GT Challenge Serisi Fix /  Serbest - Circuit De Spa Francorchamp Endurance Pits 25/65dk
  •     GT Challenge Serisi - Road Atlanta Full 45dk.
  •     Skip Barber Serisi - Road Atlanta Full 15 tur.
  •     iRacing Grand Prix Serisi - Circuit De Spa Francorchamp GP Pits 33 tur
  •     Mazda Cup Serisi - Lime Rock Park 20 tur
  •     Grand-Am Serisi - IndianaPolis Road 50dk 
  •     iRacing Global Challenge - Interlagos GP 25dk
  •     Nascar A Klas Serisi Fix/Serbest (multiklas) -  New Hampshire Motor Speedway 55/110 tur
  •     Nascar B Klas Serisi (Fix ve Serbest) - New Hampshire Motor Speedway 50/100 tur
  •     Nascar C-Klas serisi (Fix ve Serbest) - Iowa Speedway 45/90 tur
  •     Indycar Serisi Fix/Serbest - Kentucky Speedway 50/100 tur



10'cu haftanin Yol versus Oval en piskopat pist/yarislari...

Yol: Bu haftanin piskopat arac/yol kombinasyonu Spa'da olacak GP serisi. Spa, surus olarak her ne kadar fazla zor olmayan bir pist olsada yarista, heleki Williams gibi piskopat aracla muazzam eglenceli ve zorlu yarislar cikar. Diegr yol yarislarinda ise yarisi okuyabilen bu hafta yasadi derim.

Oval: Ovalde ise bu haftaA-Klas multiklas yarisiyla Kentuck Speedway bayag zorlu gecer diye dusunuyorum.

*********************************************************************************************************************

Son olarakta guzel bir video,...




Iyi yarislar,

5 yorum:

  1. Paylaşımlar için teşekkürler abi :)

    Dün ilk yaptığım yarışa girdiğime pişman oldum.Sağlam antreman yapmamıştım girmeden önce.Oscarın gireceğini bilseydim hazırlıklı girerdim:).Adama 215 puanı hediye etmiş oldum.Ama yinede seride 91 puanla birinci sıradayım, son haftamda yani spada büyük aksilik olmazsa serideki birinciliğimi kaptırmam diye düşünüyorum.
    Adam studye eklemiş benim yarışa girmemi bekliyor artık:) Puan farkını başka türlü kapatmak zor çünkü
    Haftaya spada sağlam kapışcaz gibime geliyor bakalım :)

    YanıtlaSil
  2. Bilgiler için teşekkürler abi. Bu arada mübarek ramazan ayına da girmiş bulunuyoruz. Herkese hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah beyler,
    Kerem, dedigin gibi dikkatli olman lazim...Serinin toplaminda 1'ci sirada oldugundan artik atacagin her adimi 10 defa hesaplaman sart. It ain't easy 2 be a public figure ;)

    Ve tabiiki herkeze hayirli ramazanlar :)

    YanıtlaSil
  4. Bu arada arkadaslar, biri bana su durumu aciklayabilirmi?

    http://video.sozcu.com.tr/2013/video/haber/alin-sunu-bakayim.html

    YanıtlaSil
  5. Veya sunu...

    http://video.sozcu.com.tr/2013/video/haber/bu-goruntuler-kaninizi-donduracak.html

    YanıtlaSil