25 Nisan 2013 Perşembe

TTM 2013-04-25

Ey iRacingciler,

3 gundur yeni guncellemeyle araclara getirilen YLF'ini elimdeki birkac aracta denedim. Ilk evvela eski araclarimiza degineyim...HPD, McLaren ve Corveti surdum. Bu araclardaki ilk hissettigim degisiklik FFB tepkileri oldu, hersey daha  belirgin ve aracin durumundan cok daha iyi haberdarsin ergo...araclar uzerinde cok daha fazla kontrolluydum.

Ayriyetten Corvette uzerindeki yola olan gripi bayag arttirmislar gibi geldi bana, benim bildigim Corvette daha evvel bayag kaygandi, simdi ise yere cok daha iyi basiyor ve araci kullanmasi cok cok daha rahat olmus. Bu konuyu daha evvel Bekir'lede görusmustuk zaten, o zamanlar onunda gercek hayattaki yarislardan seyrettigiyle iRacing'deki Corvettenin daha kaygan olduguydu...gözumuz aydin diyelim cunku bayag bir duzelme var Corvettede  ;)

HPD'de, eskisine nazaran daha kontrollu bir sekilde gidiyor...Spa'da 2-3 tur sonrasi 2.04'lerin basini rahat gördum.

KIA Optimaya gelince...KIA'yla beraber iRacing'de su an 2 tane arac oldular... digeri McLaren...surus ve yarislari cok zevkli olan. Ilk surus basit ve rahat gözukuyor ama hizli zaman atmak icin araci zorlamak sart. KIA'nin diger cok guzel bir özelligi, arac kontrolden ciktiginda fren+gaza ayni anda bastiginda arac duzelmiyor tam tersi arac 720 dönmeye basliyor yani tamamen kontrolden cikiyor. KIA önden ceker ve bliple surulen bir arac, guzel ve sade bir tasarimda hazirlayip yukledim TP'ye. KIA su haliyle ustu kapali araclarin Skippy/Lotus79'u desem yeridir. Surusu cok zevkli ve 20 tur atsan, 20'sindede halen kirpacagin zaman bulunur.



Yeni araclar haricinde tum pistlerde grafiksel fark var eskiye nazaran. Hersey cok daha temiz ve gercekci duruyor. FPS'lerle oynamadim daha ama kullanicilarin cogu FPS'lerin eskiye nazaran 20-30fps yukseldiklerini yaziyorlar. Race Guide tusu bazilarin hosuna gitmis, bazilarin degil...sahsen ben kullanmayacam gibi gözukuyor.

McLaren ve Corvette tasarimlarimiz önumuzdeki gunlerde hazir olur.


Ve son olarak, her zamanki gibi guzel bir video...bu videoyu cekeli 5 yil olmus yaw, zaman ne cabuk geciyor   ;)

Bu arada unutmadan, cikan son araclar digerlerinden cok daha zevkli ve farklilar (KIA, McLaren, Gen6'lar)...bu yuzden Lotus49'u 4 gözle bekliyorum. Eger Lotus49'da KIA, McLaren, Gen6'lar gibi muhtesem cikarsa degmeyin keyfime, iRacingde sadece su araclarla yarissam rahatlikla 10 sezon göturur  :)





Iyi yarislar,


10 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Çok şükür taşındık ama internet işini halledemedim . Bugün yarın sorun çözülür . Bu arada fırsat bulmuşken şaseyi birkaç dokunuş yaptım. CST yi sabitledim en sonunda. Direksiyonun buluduğu yeri de biraz daha sağlamlaştırdım . Çok şükür eskisi kadar esneme yapmıyor.

    Kia dan çok lotusu merak ediyorum açıkçası.

    Yakında görüşürüz.

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    Haydi hayirlisiyla, cogu bitti azi kaldi o zaman. Internet isi kolaydir, en azindan eskisi gibi 3 ay bekleme sirasi yok artik. Yeni eve tasinmayla beraber internet hizinda bir degisiklik olacakmi?

    Tasinma, kokpitinede yaradi desene. Yol yarisi araclari olarak McLaren'deki surus ve yaris hissi benim icin digerlerinden cok ustun, buna birde KIA eklendi...Lotus49'un bu kadar ertelenme ve fizik/lastik/FFB uzerindeki calismalari muhtesemden asagisini beklemek haksizlik olur. Az kaldi...surda 1-2 haftaya cikar diye dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  3. Yeni eviniz hayırlı olsun abi, güle güle oturun :)

    Corvette gerçekten çok güzel olmuş. Özellikle sesleri muhteşem olmuş bence. Replay'de izlerken resmen kükrüyor canavar :D Tam Corvette'i bırakayım artık başka bir araçla yarışayım diyorum, her sezon aracı daha da güzelleştiriyorlar, ne yapacağımı bilemedim :D

    Bu arada L49'u sanırım ben de alcam. Çok keyifli bir araç olacağı kesin. 20 iracing dolarımla pusuda bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler arkadaşlar . Darısı sizlere imşallah. Güzel oldu valla. Birkaç foto paylaşırım. Daha toparlanamadık. :)

    Bu arada şöyle gözlerinizi bir şenlendireyim. Mclaren F1 LM. Yok böyle birşey yaw.

    http://www.speedhunters.com/2013/04/speedhunters-meet-the-mclaren-f1-lm/

    YanıtlaSil
  5. Resimleri bekliyoruz Husnu,
    McLaren F1 dedinmi akan sular bilem durur. Paylasim super ;)

    Dunku yaptigim 2 yaristan kisa göruntuler...
    http://www.youtube.com/watch?v=xqKdjHGWVSU

    YanıtlaSil
  6. 2013S2 TTM McLaren tasarimimizdan birkac resim...


    http://i717.photobucket.com/albums/ww179/Kangal_photo/1-1_zps76adcb69.jpg

    http://i717.photobucket.com/albums/ww179/Kangal_photo/4-1_zps103c61fb.jpg

    http://i717.photobucket.com/albums/ww179/Kangal_photo/3-1_zps890b4913.jpg

    http://i717.photobucket.com/albums/ww179/Kangal_photo/2-1_zps7300f260.jpg


    Daha yakindan incelemek isteyenlere yukleme linki, kendi numaraniza degistirmeyi unutmayin.

    http://www.mediafire.com/view/?c54sj053xyijlsv

    YanıtlaSil
  7. Corvettenin isi bitmistir, sizlerde bir bakin okeylerseniz seri uretime geciyorum ;)

    http://www.mediafire.com/?hbvnu34d1rr78mu

    YanıtlaSil
  8. Bu arada T500 e yeni bir GT simit geliyor. Ferrari 458 GT olabilir.

    http://insidesimracing.tv/forums/topic/8422-new-thrustmaster-wheel-coming-t500-refresh-or-new/

    YanıtlaSil
  9. Abi Hennessy Corvette'in tga'larını yapmaya uğraşma hiç. Çok hafif değişiklikler yaptım. Hem dizaynı isteyen arkadaşlar skype'tan bana söylerlerse ayna ve kanat herkeste değişik olacak şekilde onlara yollarım (Böylece herkes uzaktan hemen tanınmış olur). Upload etmekle hiç uğraşma sen ;) Sadece Efkan'ın turuncu çılgınlığı olduğundan dolayı onunla Turuncu kanadı paylaşabilirim istisnai olarak :p Ayna ve kanat rengi olarak bu dizayna turuncudan başka siyah, iracing bordosu, iracing mavisi, castrol yeşili ve Türk Bayrağı kırmızısı kullanılabilir (araç üzerinde bu renkleri içeren logolar bulunduğundan dolayı.) Dizaynı isteyen arkadaşlar skype üzerinden iletişime geçerlerse 5 dk'da bu ayarları yapıp onlara gönderirim skype'tan ;)

    YanıtlaSil
  10. Gec kaldin Bekir, paylastim bile yaw :D
    Sorun degil...ister paylastigimi kullanirlar veya skype uzeri görustugumuzde direk senden tasarimi alirlar ;)

    YanıtlaSil