20 Ekim 2011 Perşembe

TTM 2011-10-21

Ey Forzacilar,
Bu hafta Prototype'daki ilk 2 yarisim berbat gecti, ikisindede ilk turda uctum ve hem iRating ve de Safety Rating cöktu...3'cu yarisim ise gayet iyi gecti...nasil her portakalin bir soyus stili varsa, iRacing'dede her pistin bir yaris stili var. Okayamada kesinlikle daha cok savunma yaris modeli izlemek lazim, aklinizda bulunsun.


Berker cok saglam yarisci,...Prototype'daki ilk yarisi super gecmis ve 2700'leri gecmesine az kaldi, bir dahaki yarisina bol sanslar   ;)

Husnu'nunde Okayama'daki ilk Prototype yarisi cok iyi gecti ve saglam adimlarla iRatingini guclendiriyor   :)
Husnu sagolsun kizindan cok guzel resimler eklemis, mahsur görmezse bir tanesini buraya ekliyorum.


Bekir ve Efkan'dan pek ses seda yok bu aralar, bu haftasonu iRacing'de bol antremanlar ve yarislar yaparlar diye dusunuyorum. Efkan'dan halen kulakliginin incelemesini bekliyoruz....

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Bizim oglan kendine bir laptop aldi, buyuk ihtimalle bugun eline gecer...bende ancak haftaya bakarim nasil birsey olduguna dair. Ona göre buraya kisa bir inceleme yazarim. Laptopu Nvidia'dan 3D Vision destekli geliyor, ilk deneyecegim iRacing'in 3 boyutlusu olacak...oglandan izin alabilirsek tabii   ;)

**********************************************************************************
iRacing'de bu hafta 3'cu sezonumuzun son haftasi, gelecek hafta buyuk ihtimalle yeni pist ve yeni lastik modeli eskilerle beraber yeni araclarada sunulacak, sonrada 4'cu sezon listesi aciklanacak ve bu sekilde hep beraber yilbasina dogru yol alacaz    ;)

Her zamanki gibi sizleri guzel bir videoyla basbasa birakiyorum,aksama görusmek uzere....
 

Iyi yarislar,

7 yorum:

  1. Çok yakışıklıyım bee :) Ahh ahh

    Bilgiler için teşekkürler abi. 3D İracing deneyimini sabırsızlıkla bekliyorum. Sanki bizi yine zarara sokacak gibi geliyor.

    YanıtlaSil
  2. Allah var, Baba-Kiz muthis cikmissiniz ;)
    Oglanin Pc'si daha gelmedi malesef, pazartesi veya sali gelecekmis, tuh yaw haftasonu biraz söyle kösesinden bakarim diye dusunuyordum :P

    Bu aksam buyuk ihtimalle gelemeyecem, önumuzdeki gunlerde bayag bir mesgulum. Belki haftaya zamanim olur,...bakalim.

    Sana ve ailene iyi haftasonlari dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. Abi aramıza yeni bir arkadaşımız katıldı
    Rüzgar Kara
    Büyük bir ihtimal kendini burada tanıtacaktır. Ben ismini iracing de arattım aram bulamadım nedense. Bizim kullanıcı isismlerini verdim. Ekleyecek. Aramıza hoşgeldin Rüzgar

    YanıtlaSil
  4. Bu arada dayanamayıp diecast aldım
    Autoart 1/18 GTR GT500
    Autoart 1/18 Mercedes DTM

    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/CIMG0648.jpg
    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/CIMG0647.jpg
    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/CIMG0646.jpg
    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/CIMG0645.jpg
    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/CIMG0644.jpg
    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/CIMG0643.jpg
    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/CIMG0642.jpg

    YanıtlaSil
  5. Iyi gunlerde olsun Husnu, cok guzel detaylari var. 1/18 bayag buyuktur bunlar, cok cok guzel.
    Bu arada bu araclar bana nedense GT kokusu verdi, he he he


    Dun aksam ortaligi kasip kavurmussun, bence sen bugun gidip bir Piyango bileti al bakarsin tutar ;)
    Nascar'daki birinciligine tebrikler ve Prototype'da az daha 1'ci geliyormussun.

    Ruzgar arkadasimiza buradanda hosgeldin diyorum, bende aradim iRacing'de ama bulamadim...belkide baskasina kayitli paypal/kredi karti kullanmistir ödemesini yaparken.

    Bu arada 13'cu hafta bayag eglenceli olacaga benziyor, toplamda 150 iracing dolari kazanma sansimiz var, en gec pazartesiye Blogu tazelerim.

    YanıtlaSil
  6. Dün akşam güzel geçti abi valla. Legends Cup ta içimde kalmıştı zaten hakkımla bir birincilik aldım. İçim ferahladı :) Proto da çok kasmadım oda da çok fazla kişi yoktu zaten. Ama yine de güzel bir yarıştı. Pit stop yapmadan bitirdim.

    YanıtlaSil
  7. Geçenlerde bahsetmiş olduğum pist günleri organizasyonu yapıldı. Fotolar aşağıdaki linkte. Umarım görmeniz için üyelik istemez.

    http://www.techturkey.com/forum/motorsporlari-fotograflari/99270-pist-gunleri-serisi-2011-23-ekim-2011-fotograflari.html

    Bu arada yeni üyemiz Rüya Kara abimizinde kullanıcı adı ile alakalı bir problemi oldu. TR karakterler ? olarak çıktığı için sorun oluyor. Düzeltme için mail atmış. Sizleri de yakında ekler.

    YanıtlaSil