11 Ekim 2011 Salı

TTM 2011-10-11

Ey Forzacilar,
Dunku muhabbet ve antremanlar icin tesekkurler...super eglendik  :)

Dun bizim kendi odamizi acmayi tamamen unutmustum ben yaw, neyse baska birinin actigi odada Philip Island'da antremanimizi surdurduk yine...Acura'yla ben 1.17.500 - Efkan 1.18.300 ve Bekir 1.19.600'leri tutturduk, sira geldi Prototype yarislarini bitirebilmeye...bugun Prototype uzunlari var   ;)
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

- Iracing 11'ci hafta Serilerin Pistleri ve zaman/turlari -

Yol Yarislari 
  • Nvidia Cup - LimeRock 20 tur (Serinin 3'cu haftasi)
  • Skip Barber Yaris Serisi - Road America 12 tur
  • Thrustmaster Mustang Challenge - Sebring 14 tur
  • Radical Challenge - Infineon full 45dk.
  • StarMazda Championship - Mosport 28 tur
  • V8 Supercars Resmi Online Serisi - Mid Ohio 25 tur
  • Indycar Serisi - Watkins Glen 29 tur
  • Grand-Am Sportscar Serisi - Homestead Miami Road Course B 50dk
  • iRacing Prototype ve GT Challenge (F) - Philip Island 45dk - 25dk
  • iRacing Grand Prix Serisi - Barber Motosports Park 40 tur
Nascar Yarislari
  • Legends Cup - South Boston 40 tur (Serinin 3'cu haftasi)
  • iRacing Late Model Tour - Bristol Motor Speedway 50 tur
  • Nascar SK Modified Haftalik Seri - Stafford Motor Speedway 50 tur
  • Nascar iRacing Class C - Texas Motor Speedway 90 tur
  • Nascar iRacing Tour Modified Serisi - New Hampshire Motor Speedway 75 tur
  • Nascar iRacing Class B (F) - Texas Motor Speedway 100 tur/50 tur
  • Nascar iRacing Clas A - Charlotte Motor Speedway 110 tur
Pro Yarislari
  • Nvidia iRacing GP Serisi - Silverstone GP 60 tur (Serinin 18'ci haftasi)
  • Nascar iRacing World Championship - Homestead Miami Speedway (Serinin 18'ci haftasi)
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Sizlerle yeni bir Motor sporun dogusundan haberdar etmek istiyorum,...biliyorsunuz Yol yarislari var, Nascar, GP, Indy vs. vs. simdide yeni motorsporun dogusunun videosunu paylasiyorum. Daha halen ismi belli olmayan motorsporun adi halk dilinde Oval Gures olarak geciyor...iyi seyirler   :)

http://www.stupidvideos.com/video/stunts/Cheap_Shot_Car_Race/#21710

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Yanlis anlamadiysam Oto-Park.com sahiplerinin Yesil Cehennem diye bilinen Nordschleifeye 2'ci ziyaretlerini cok guzel bir sekilde dökumanlamislar, bu super paylasimi icin Husnu kardesime cok tesekkur ederim, hem yazi, resim ve videolarla donatilmistir...muhakkak izlemeniz gereken videolar var. **Unutmayin, her birine 5 yildiz cakin  ;)**


http://www.oto-park.com/haber_detay.asp?haberID=277&yesil-cennet-2011.html

Aksama iRacingdeyiz,

5 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Birkaç gün aranızdan uzak kaldım. Yarışmayı özledim. Dün akşam gelecektim ama bebiş sanki anladı benim kaçacağımı göndermedi bir türlü :) Akşama görüşmek üzere.

    Bu arada Gran Turismo ya SPA geliyor. Biz zaten gerçeğinde yarışıyoruz orası ayrı :)

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    Sen evli barkli ve kucuk bebis sahibi adamsin, ne zaman musait olursan gelirsin, seni özledik kardesim :)

    Philip Island'daki yeni rekor zamanim full depoyla 1.16.703, halen Uzaylilardan 1.5 saniye gerideyim...Aksama yarislara girecem-kacmaz ...saglam altyapim var ;)

    GT5'e pist ihtiyaci buyuk ve Spa'nin gelmesi oyunculari icin sevindirici bir haber.

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah abi. Akşam çok güzel yarış çıkardık.
    Daha önce paylaşmış olduğum yeni sim oyunu C.A.R.S ile alakalı yeni bilgiler ve videolar aşağıdaki linkte.

    http://www.virtualr.net/c-a-r-s-goes-live-with-first-previews-development-build/

    YanıtlaSil
  4. Senin Cars mesajini daha yeni gördum,...he he ama aklima gelmedi degil, dedim Husnu bu haberleri kacirmaz :)

    Dun gece yaris bitti ben koptum, pc'ye tekrar actim ve sen direksyon basinda uyuya kamissin, he he he :P

    Aksama görusuruz,

    YanıtlaSil
  5. Abi skype den mesajımı görmedin herhalde. Senin gözler de bilgisayar ile beraber kapanmış :)

    YanıtlaSil