29 Mart 2016 Salı

Team Turkiye MotorSport 2016-03-29

EY TTM,

3'cu haftamiza girdik bile, gectigimiz haftada saglam eglendik. Antremanlarimiz, yarislarimiz ve sohbetlerimiz herzamanki gibi harika ötesiydi  ;)


Hemen TTM haberlerine geciyoruz,...

TTM'e yeni bir uyemiz daha katildi. Husnu kardesim bir kez daha Baba oldu. Allah yavrumuza uzun ömurler versin, saglik, sihhat versin ve anali - babali buyutsun. Dunyaya ve Team Turkiye MotorSport'a hosgeldin Süeda. Birkac yila babasi ve buyuk ablasi Zümra ile omuz omuza serilerde yardiracaklarina eminim  :)



Aramiza yeni bir arkadasimiz daha katildi, ismi Ufuk A., ona buradanda hosgeldin diyorum.

Erol sagolsun bu haftamizda bizlere SpecFord ile guzel bir surpriz hazirladi, ellerine - emegine saglik kardesim. Tasarimlarin 10/10'luk.


Bu arada gecen haftadan paylasmayi unuttum. Momentum 4 Life bundan böyle Momentum Endurance'a degismistir, Welcome Back Beyler  ;)


Bu haftaki sohbetlerimizde pek eksik olmadim fakat oglumun birkac gunlugune bize ziyarete gelmesi haliyle yaris katilimimi etkiledi. Bugun yeni bir haftabasi, yeni imkanlar ve yarislar diyerek 3'cu haftamizda nereye korku salacagima dair bir göz atmam lazim, he he
Gectigimiz hafta Nordschleifede anca 1 yarisa katilabildim ama ne yaristi be arkadas, resmen kalkan/kilicla - tekme/tokat ile yaristim. Bu hafta hicbir seride Nordsdchleife yok...bu nasil bir yaris takvimidir,... hazirlayanin tepesine kargalar sicsin,



Simdi gecelim fasulyenin faydalarina,...

- Team Turkiye MotorSport Yaris Serilerimiz / Hafta 2 sonuclari -

SpecFord serisi toplamda 949 yariscidan
  • Fatih A. 203 Sampiyonluk puaniyla 48


BlancPain Sprint serisi toplamda 3193 yariscidan
  • Huseyin, 219 Sampiyonluk puaniyla 257
  • Erol, 125 Sampiyonluk puaniyla 956

BlancPain Sprint serisi TTM TimeTrial turnuvamizda toplam 321 yariscidan
  • Huseyin, 187 puanla 5
  • TK, 170 puanla 11
  • Erol, 132 puanla 28


Gecen haftaya nazaran katildigimiz serilerde azalma var. Sorun degil, 3'cu haftaya belki bir geri gelme olabilir...bu haftamiz nasil gececek ona bakariz  ;)
Benim mazeretim, Nordschleife neredeyse orada oldugumdan herhangi özel bir seri takip etmiyorum, BlancPain TT'si haricinde, ondada 2 haftadir ust uste tokatlaniyoruz...heves - meves kalmadi ama pes etmek yok, en kötu 11'ci haftada feci bir sekilde öcumu alacam, he he



iRating konusunda ise mesaleyi coktan genc ve kabiliyetli kardeslerime biraktim. Surda 2 aya 24 saatlik Ring etkinligimiz var ve yuksek SOF odalarina girmek icin en az 5500 irating sart diye dusunuyorum. Emir kardesim bugun-yarin damlar discorda, onunda tatili bitti - bitecek bekliyoruz.


Hayat cok guzel beyler,
Istikrarli gunluk beden antremaniniz haricinde, mumkun oldugunca beslenmenizde seker, yag ve hamurdan uzak durun. 4 hafta bu isi göturseniz vucudunuzun gelisme sonuclarina cok sasiracaksiniz. Planli ve programli bir hayat herzaman basariyla sonuclanir   ;)



Son olarak, herzamanki gibi guzel bir paylasim,...



- Ne Mutlu Turkum Diyene -



3 yorum:

  1. Allah razı olsun , güzel dileklerin için teşekkürler abi. Allah olmayanlara nasib eder inşallah.
    Bilgiler ve paylaşımlar için de teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Hüsnü maşallah ı var allah sağlık sıhhat versim kardeşim :D Bizde beklemedeyiz :D

    Elegan abi seninde ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah Husnu ve amin kardesim.

    Eyvallah Volkan,
    Sirada sen ve Huseyin varsiniz...TTM ne guzel gucleniyor ;)

    YanıtlaSil