4 Mart 2016 Cuma

Team Turkiye MotorSport 2016-03-04

EY TTM,

Neredeyse 10 gundur yoktum, is-guc birde saglam bir usutme sayesinde bir felegimin sasmadigi kaldi   ;)

Hayatimda ilk defa bu derece agir bir usutme gecirdim, damak tadim bile tamamen sapitti...cukulata yemisim, dondurma yemisim, lazanya veya tavuk...tad konusunda hic fark yasamadim, kisaca boktan bir durum. Ellerim ve parmaklarimda sertlikler olustu...bir nevi nasir gibi ama nasir degil,...su an hepsi neredeyse gecmis durumda.

Her ne kadar 100% iyilesmis olmasamda su an cok daha iyi durumdayim. Bu usutme 1-2 gunluk dikkatsizligin sonucu degil, ama uzun muddet ufak-tefek kucuk hatalarin birikiminden meydana cikan patlama. Neyse atlattim,...artik kendime el bebegim-gul bebegim misali bakacam,...bir daha böyle bir usutmekmi, Yaris Tanrilari yazdilarsa bozsunlar...seytan kulagina gulle  ;)


Fasulyanin faydalarina gecmeden evel, dun aksamki sohbetleriniz icin tesekkurler arkadaslar, herzamanki gibi harika eglendik. Sohbetlerimizi ve iRacingimizi cok özlemisim  ;)


iRacingde okumussunuzdur, ön siparis tekrar acildi...bu defa guncelleme gunu saatlerce iRacingin acilmasini beklemeye gerek yok, artik ayni anda test modunda satin aldigimiz araclari/pistleri turlayacabilecez...nasil, guzel bir gelisme degilmi. Simdi hep beraber yatip-kalkip dua edelimde...dusundukleri gibi calissin  ;)
Bu test surus modu sadece guncelleme suresi boyunca acik olacak, ayni anda misler gibi TS'de görusurup - fikirlerimizi paylasiriz  :)


- RingLaps -
Gecin hemen Nick Thissen'in RingLaps'i yukleyin, oradan sayfasina uye olun ve yarattigim Team Turkiye MotorSport Ligimize kayitinizi yapin, bu kendimiz icin actigim özel bir ligimizdir, sifresini iRacing uzeri paylastim  ;)
Ilk turnuvalarimiz bugun ögle saatinde basliyor ve bu ayin 18'ine kadar devam ediyor. Turnuvalarimizin ismi TTM Skippy, TTM Aston ve TTM RUF AWD ve isimlerindende anlasilacagi gibi Yesil Cennette Skippy, Aston ve RUF AWD ile kimin en hizli zamani atmasina bakiyor.



Bunu her biriniz, turnuva suresince - istediginiz zaman atabilirsiniz...önemli olan default hava ve zemin ile beraber test modunda atmaniz sart olacak...ve ayni anda RingLaps arka planda acik olacak, attiginiz tur zamani turunuz bittiginde otomatikman siteye yukleniyor ve kimin liderligi kaptigini görebiliyorsunuz  ;)



Simdiden ilk Yesil Cennet turnuvalarimiz hepimize hayirli olsun. Hepimize simdiden bol sanslar  :)


iRacingin gelecegi muazzam bir sekilde genisleyecek, su DX11'dir, selektörleri yakmak...tum bunlar önumuzdeki 1-2 yil icinde gelecek veya aciklanacak yenilikler karsisinda fasa-fuse kalacak, demedi demeyin. iRacing tahmin edemeyeceginiz derinlikte degisime ugrayacak  :)


Sporunuzu ve saglikli beslenme hayatinizdan sasmayin!


Son olarak herzamanki gibi guzel bir paylasim,...iyi izlemeler,







- Ne Mutlu Turkum Diyene -

11 yorum:

  1. Ellerine sağlık. Çok geçmiş olsun.
    Özlettin kendini. Akşama buralardaysan görüşürüz.

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım ve bilgiler için teşekkürler abi. Tekrar geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah beyler,
    Bundan böyle her gece...iRacing ve sizlerle guzel sohbetler. Hayat tekrar 10/10'luk ;)

    Bu arada Ilk Kan akmistir...TTM Skippy turnuvamizda zaman attim, hemen gecmeyin...birakin biraz heves yapayim :D

    Aksama bir Aston, birde RUF AWD ;)

    YanıtlaSil
  4. Geçmi olsun abi. Dikkat et kendine...

    YanıtlaSil
  5. http://ringlaps.nickthissen.nl/Leagues/Details/15

    YanıtlaSil
  6. Eyvallah Mustafa,

    RUF AWD ile 6.44.746...kesin kastirmissindir Fevzi, aksama gecmeye calisacam ;)

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun abi, dikkat et kendine ;)
    Ring konusunda katılamayanilirim abi, pek vakit bulamıyorum, bakıcam yine de, herkese bol şans ;)

    YanıtlaSil
  8. Süper yapmışlar :D

    https://m.youtube.com/watch?v=zeoT66v4EHg

    YanıtlaSil
  9. Eyvallah Bekir,
    Ring'de Fevzi'nin mazallahi var. Bundan birkac gun evel aksam yatmaya gidecem, iyi geceler dedim...Skippy'yi bir deneyeyim dedi, yaklasik 1 saat kadar sonra uyuyacam, haydi dedim iPadden bir bakayim gecmismi diye...gecememis. Rahat rahat uyudum, sabah kalktim, icime bir his dogdu hemen iPadden tekrar baktim ve beni gecmis...yani adam yememis - icmemis - allem etmis - kullem etmis geceyarisi gecmis beni yaw :/

    Ondan sonra 9 tur attim bir turlu gecemedim, neyse daha zaman var. Ondaki keci inadiysa, bendekide essek inadi, he he

    KediCerto 10/10'luk olmus, zamaninda benim kedimde keyboardumda tingirdatirdi, degerini bilememisiz namissizin ;)

    YanıtlaSil