25 Şubat 2014 Salı

Team Turkiye MotorSport 2014-02-25

Ey TTM,
Sira geldi yaristigimiz serilerdeki siralamalarimiza...

Team TÜRKİYE MotorSport Takimi 2014 Sezon 1 - Hafta 4 Sonuclari

- 2014 Sezon 1, Proto & GT Challenge Serisi Toplamda 255 HPD Yariscisindan -

  • Bekir, 389 sampiyonluk puaniyla 11'ci
  • Caner, 288 sampiyonluk puaniyla 25'ci
 
-  2014 Sezon 1, Proto & GT Challenge 4'cu Hafta TT Turnuvasi Sonuclari - Toplam 74 Yariscidan -
  • Caner, 265 puanla 5'ci
  • Bekir, 93 puanla 17'ci
******************************************************************************************************* 

- 2014 Sezon 1, GT3 Challenge Serisi Toplamda 3023 Yariscidan -
  • TK, 579 Sampiyonluk puaniyla 88'ci
  • Caner, 462 Sampiyonluk puaniyla 192'ci
  • Fevzi, 426 Sampiyonluk puaniyla 243'cu
  • Efkan, 374 Sampiyonluk puaniyla 342'ci
  • Ozan, 289 Sampiyonluk puaniyla 588'ci
  • Erdem, 222 Sampiyonluk puaniyla 872'ci
  • Enis, 220 Sampiyonluk puaniyla 885'ci
  • Özgun, 195 Sampiyonluk puaniyla 1036'ci
  • Oguz, 150 Sampiyonluk puaniyla 1358'ci
  • Husnu, 6 Sampiyonluk puaniyla 2943'cu

- 2014 Sezon 1, GT3 Challenge 4'cu Hafta TT Turnuvasi Sonuclari - Toplam 601 Yariscidan -
  • Fevzi, 310 Sampiyonluk puaniyla 11'ci
  • Caner, 272 Sampiyonluk puaniyla 19'cu
  • TK, 261 Sampiyonluk puaniyla 23'cu
  • Özgun, 115 Sampiyonluk puaniyla 108'ci
  • Ozan, 93 Sampiyonluk puaniyla 140'ci
  • Oguz, 93 Sampiyonluk puaniyla 142'ci
  • Enis, 76 Sampiyonluk puaniyla 209'cu
  • Erdem, 0 Sampiyonluk puaniyla 564'cu 
 ****************************************************************************************************** 

- 2014 Sezon 1, Skip Barber Serisi Toplamda 2789 Yariscidan -
  •  Özgun, 134 Sampiyonluk puaniyla 842'ci

- 2014 Sezon 1, Skip Barber Serisi 4'cu Hafta TT Turnuvasi Sonuclari Toplam 632 Yariscidan -
  • Özgun, 54 Sampiyonluk puaniyla 291'cu
*******************************************************************************************************

- 2014 Sezon 1, iRacing Grand Prix Serisi Toplamda 179 Yariscidan -

  • Caner, 110 Sampiyonluk puaniyla 105'ci
*******************************************************************************************************

- 2014 Sezon 1, Indy Oval Fix Serisi Toplamda 1209 Yariscidan -
  • Ozan, 173 Sampiyonluk puaniyla 205'ci
  • Volkan, 70 Sampiyonluk puaniyla 635'ci


- 2014 Sezon 1, Indy Oval Fix 4'cu Hafta TT Turnuvasi Sonuclari - Toplam 366 Yariscidan -
  • TK, 237 Sampiyonluk puaniyla 34'cu
  • Volkan, 83 Sampiyonluk puaniyla 104'cu
  • Ozan, 73 Sampiyonluk puaniyla 129'cu
*******************************************************************************************************

 - 2014 Sezon 1, Nascar iRacing Series Fixed Toplamda 1487 Yariscidan -
  • Volkan, 94 Sampiyonluk puaniyla 359'cu
  • TK, 80 Sampiyonluk puaniyla 477'ci
  • Ozan, 49 Sampiyonluk puaniyla 836'ci
  • Yusuf, 43 Sampiyonluk puaniyla 918'ci
*******************************************************************************************************

- 2014 Sezon 1, Nascar B-Klas Fixed Toplamda 3131 Yariscidan -
  • Ozan, 237 Sampiyonluk puaniyla 495'ci
  • Volkan, 194 Sampiyonluk puaniyla 708'ci
  • TK, 191 Sampiyonluk puaniyla 728'ci
  • Yusuf, 72 Sampiyonluk puaniyla 2004'cu

- 2014 Sezon 1, Nascar B-Klas Fix 4'cu Hafta TT Turnuvasi Sonuclari - Toplamda 465 Yariscidan -
  • Volkan, 118 Sampiyonluk puaniyla 69'cu
  • TK, 106 Sampiyonluk puaniyla 75'ci
  • Ozan, 80 Sampiyonluk puaniyla 143'cu
 ******************************************************************************************************


Team Turkiye MotorSport Takimimizda, kisaca gecen haftadan bu haftaya olan gelismelerimiz...

  • Proto GT Challenge Serisinde Bekir toplamda 12'cilikten 11'cilige, Caner'de 28'cilikten 25'cilige yukselmistir, tebrikler beyler. 
  • GT3 Challenge Serisinde ise 3000+'yi asmis yariscisiyla ben, Caner, Fevzi ve Özgun  gayet saglam gelismeler kayit ettik bu hafta. Bu seride yarismak en zorlarindan biridir, araclarin kullanimi basit oldugundan bir yerlere gelebilmen icin araci muazzam zorlaman sart. Bu serinin yaris stilini GT300 - GT500 yarislarina benzetiyorum. Bastan sona tampon tampona, virajlara 2'li-3'lu girmeler, yarisin her saniyesi adrenalin dolu muazzam heyecan sunuyor. Tek eksigi yarislarin genelde 30 dakikadan olusmasi, onuda umarim gelecek sezona yukseltirler.
  • Gectigimiz haftada Skippy ve Grand Prix serilerine yatirim yapilmadigindan herhangi bir gelisme yok bunlarda.
  • Bu sezonda Team Turkiye MotorSport Takimi olarak Nascar ve Indy'de muazzam yardiriyoruz. Indy yarislarinda Ozan yarislarda, ben ise TT'sinde liderlikleri almis gidiyoruz. Nascar Fix serisinde yani Teh Mother Of All Nascar serisinde ise Volkan kardesim Daytona'da muazzam bir performans sergileyerek buyuk Sampiyonluk puani farkiyla diger takimin ilham kaynagi olmustur, Bravo!



Gelelim iRacing'e...dunku guncellemeden sonra site en nihayet duzeldi. Ayni anda sizlere iHud'in LiveTiming secenegini tavsiye edecem. iSpeed ve Z1 programlari benim isimi fazlasiyla görduklerinden iHud sahibi olsamda kullanmaya ihtiyacim yoktu...su LiveTiming cikana kadar. LiveTiming extrasi 3-5 euro birsey fakat karsiliginda sana canli olarak girdigin yaris/antreman/kvalifiye odalarindaki herkezin attiklari zamanlari, sektörlere ayirarak senin attigin zamanlarla canli karsilastirma yapiyor. Eger elinizde bir tablet varsa...tum bilgileri görmek icin en az bir 7" tablet sart o zaman bu guzel ve yararli programi kacirmayin derim.

iHud'un Telemetri paketide var fakat iSpeed ve Z1 telemetrisinin yaninda cok zayif kaliyor ve bu yuzden kendim icin yararli bulmadim. Asagidaki video LiveTimingi gösteren guzel bir paylasim,...





Ve son olarak, sporunuzu/antremaninizi ihmal etmeyin, heleki saglikli beslenme muazzam önemlidir. Böyle bir hayata adim atmadan evvel bastan sona iyice bir dusunun, saglam bir diyet yani hem guzel yemekler yiyeceksiniz fakat ayni anda mumkun oldugunuzca yag ve yagli yemeklerden uzak duracaksiniz...seker ve tatlilari aydan aya - yildan yila tadimlik yiyeceksiniz.
Böylede hayatmi yasanir diye dusunenler olacaktir, onlar cevaplarini en fazla 20 yil sonra alirlar ama malesef son pismanlik fayda etmez ve kirilan/bozulan birsey tekrar 100% calismaz. 20 yil göz acip kapayana kadar cok cabuk gecen kisacik bir zaman dilimidir.

Insan yasadikca ögrenir ve gelisir, bunun anlami cok genis ve guzeldir. Benim simdiye kadar olan yasantimdan ögrendigim ise kendime, aileme ve cevreme karsi daha duyarli ve yararli birisi olmaya calismamdir. Su son zamanlarda dunyamizda bir trend = moda cikti. Saglik, spor, guzel ve yardim etme hevesiyle dolu bir hayat yasamak diye, ne mutlu bizlere böyle guzel bir zamanda yasiyoruz.

Son olarakta guzel bir video paylasimiyla beraber bu haftaki yarislarinizda hepinize bol sanslar diliyorum,...



- Güç ve Kontrol -

32 yorum:

  1. Selamlar.
    Teşekkürler abi,yine zevkle okudum yazını..
    Bu hafta galiba ben skippy e dönüş yapacam. Laguna secayla başlayan önümüzdeki 6 haftayı skippy de geçirmeyi düşünüyorum..
    Bu akşam da Laguna antrenmanlarına başlarım. Pisti bildiğimi sanıyordum ama dün biraz sürdüm ve gördüm ki ciddi zayıflıklarım var. Skippy de fren sıkıntım devam ediyor. Ruf sürerken frene asılıyorduk kitlenmiyordu rahattık. Fakat formula 2000 in freni sıkıntılı.. benim dfgt fren pedalı yüzünden..Onu da antrenmanlarla halledeceğiz artık.
    Neyse tekrardan herkese selamlar.

    YanıtlaSil
  2. Ayda yılda bir yarışa girelim dedik başımıza neler geldi yaw :) Eee iracing böyle birşey , yarış ortamından biraz uzaklaşırsan vay haline :) Neyse bunlar bana ders olsun . Acısını daha sonra çıkaracağım

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah Özgun,
    Bu hafta Skippy antremanini beraber yapalim. Laguna Seca ciddi ciddi cok zor bir pist, isin guzel yani bizler zaten kolaya tenezzul etseydik iRacing'e gelmezdik ;)

    Husnu,
    Gecmis olsun, hata sende degildi. Bir dahakine cok daha iyi bir yaris cikartacagina eminim.

    YanıtlaSil
  4. Dün kafayı yedim ya, en son fren pedalını tekmeliyodum evde :/ Brands'te 14. başlayıp 5.liğe kadar tırmandım, sonra son tur fren pedalı basmadı yine ve dümdüz duvara girdim. Normalde çok sakin bi insanımdır, kolay kolay sinirlenmem ama böyle olaylar olunca kendimi kabedecek gibi oluyorum. inşallah bir gün monitörleri kasayı vs tutup balkondan aşağı fırlatmam :D

    YanıtlaSil
  5. Nascar B Class'ta Phoenix'teyim bu hafta,pisti sevmem falan dedim ama araç hiç beklemediğim şekilde çok iyi yol tuttu.Silverado çok oynak ona katılmam.Daha ilk turumda 28.264 attım :D Yarışa gireceğim ama official yarış yok henüz

    TT'de attım,28.534 - Katılımlarınız bekleriz abiler :)

    YanıtlaSil
  6. @Efkan,
    Dun senin kulaklarini cinlattik...hey gidi gunler hey, bir zamanlar Efkan dedinmi iRacing'de akan sular dururdu simdi ise he got soooooo old :P

    Ozan,
    Phoenix akar, cok stratejik bir pisttir ve yaris icinde istikrarli bir sekilde ayni cizgiyi tutturmak cok zordur. Aksama bir elimde kahve, diger elimde tespih...tek ayakla senin attigin TT'yi 4'e katlayip, 8'e böleyimde bana meydan okumak neymis göresin, he he

    YanıtlaSil
  7. Selamlar,
    Wyatt Gooden diye biri mesaj atmış şimdi, adam resmen yolunu bulmuş. iRacing koçuymuş sözde, ilgilenebilirsin diyede mesaj atmış bana, şöyle bir sitesine girip baktımda fiyatlar çok komik. Adam 2 saat için 100-150 $ istiyor. Yok telemetry datalarını inceliyormuş, yok genel bilgi veriyomuş, falan filan. Elegan abi özellikle sen gir bu işe derim. Bu adama para verenlere ciddi anlamda şaşırıyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Geçen günkü olay yüzünden bana da inceleme gelmiş

    Adam gaz kestiği için önümde spin atmış, pistte bekleyip sarı bayraklara neden olup konvoyun tamamını geçerek bana carpmisti.Oyle ufak tampon teması da değil hani sağdan soldan arkadan 3 kere vurdu.

    Bende o sinirle pist dışındaki o ibise çarptım.Bu tür bir olayda nasıl sakin kalacaksak ?!

    YanıtlaSil
  9. O olay yüzünden anladığım kadarıyla 2 farklı case verilmiş bana,ben suçlu bulunmuşum galiba,diğer kişiyle ilgili hiçbirşey yazmıyor

    1.si ;

    I’m writing to inform you that another member has filed a protest against you for what they believe was a violation of the iRacing.com sporting code. I want to stress that this is merely a notification that a protest has been filed, and that no decision has been made on the merit of the protest. Let me also assure you that, in the vast majority of cases, the issues surrounding protests are addressed by a combination of communication, coaching and other suggestions to one or both parties involved.

    No further action is required by you at this time. However, if we need additional information, we will be in contact to arrange a convenient time to review the incident with you

    2 saat sonra bir daha yazmışlar ;

    I'm writing to inform you of the outcome of the protest filed against you on 2/25/2014 11:47 PM

    After reviewing all of the available information we do find the accusations of intentional contact are accurate. We respectfully ask going forward that you do not intentionally wreck another driver while on the service, under any circumstance. Our goal is to simply try and avoid this situation in the future. Your understanding in this matter is greatly appreciated.

    İkisinin de case numaraları değişik,SC'den gelip çarpan adam email den gözüktüğü kadarıyla hiçbir ceza veya uyarı almamış

    YanıtlaSil
  10. hah şimdi geldi,onada fiş kesmişler :D

    YanıtlaSil
  11. case no mu ne veriyorlar ya,o abi

    YanıtlaSil
  12. Ozan,
    Öncelikle gecmis olsun.
    Bunlari dikkate almani tavsiye ederim, bu bir saka degil! Eger bu konuda haksizliga ugradigini dusunuyorsan cevap yazmada yardimci olurum. Bundan böyle daha dikkatli olmani tavsiye ederim cunku bu sikayet sabikanda en az 1 yil boyunca aktif kalir yani 1 yil icinde herhangi bir olay yuzunden tekrar suclu bulunursan yanilmiyorsam ilk etapta 1 ay uzaklastiriliyorsun, geri geldiginde iRacingde kalma toleransi dahada dusuk oluyor yani en ufacicik bir sikayetde suclu sonuc cikarsa 3 ay ve sonrasida tamamen iRacing sisteminden uzaklastirilmadir.

    Burasi diger yaris oyunlarina, sistemlerine benzemez. Buraya para öduyorum, dagitirim ulan, sutlarlarsa hicte umurumda degil filan fistik sökmez. iRacing, virtuel yaris dunyasindaki en buyuk nigmettir...buranin asil degeri sutlanilinca daha iyi anlasilir ama o zamanda is isten gecmis olur.

    YanıtlaSil
  13. anladığım kadarıyla adam bana çarptıktan sonra ben ona çarptığım için uyarı almışım.Önceki temasta birşey yok çünkü ittirirken olabilecek sıradan bir kazaydı.

    Doğal olarak SC sırasında dallamanın tekinin bana çarpmasıyla ve aracımı perte çıkarması sonucu bende sinirlendim ona çarptım.Olay bu

    Sonuçta kışkırtan o,bütün konvoyu geçip bana çarpanda o. 3 yıllık üye olacak birde,her spin attığında böyleyse yandık

    YanıtlaSil
  14. En nihayet kasten carptiysa onada ceza vermislerdir ve onunda bundan böyle ayagini denk almasi sart yoksa hic gözyasina bakmadan ucururlar.

    Tekrar gecmis olsun...Takimimizdaki Kriminel grubuna hosgeldin diyelim, he he

    - TTM Kriminel grubu uyelerimiz -
    * Kerem (Ceza yemistir)
    * Erdem (Ceza yemistir)
    * Ozan (Ceza icin 1 ayagi cukurdadir)

    Kacirdigim birisi varsa haber verin ;)

    YanıtlaSil
  15. allahım sen bizi bu listeye düşürtme yarabbim
    bu listedekilerle aynı yarısları maruz gör yarabbim :P
    ozanın olaylı yarısında bende vardım şahit olurum ozan her türlü istersen
    2 olayıda cok yakından gördüm cünkü

    YanıtlaSil
  16. Aksam bir mesaj yapalim o zaman sizlerle, boş yere uyarı almak istemiyorum

    YanıtlaSil
  17. iBuzzer'ı bende aldım,caution sırasında kaçırdığım çok sık oluyor çünkü araçlarda iç içe geçtiğinden görmek imkansız :D

    YanıtlaSil
  18. cok rahat bi program valla ben begendim 10 way 5 way to 4 3 2 dedigi anda dalıom cebe :D
    güle güle kullan ozan

    YanıtlaSil
  19. saol abi,bu akşam yarışa girmeyip Gen6 ya antreman yapayım,aracı pistte tuttuğumuz sürece iyi sonuç alırız gibime geliyor

    http://members.iracing.com/membersite/member/SeriesRaceResults.do?season=1078

    YanıtlaSil
  20. Iyi gunlerde olsun Ozan,
    Yol yarislari icin Z1, iSpeed ve iHud LiveTiming ne kadar gerekliyse, Nascar icinde iBuzzer o kadar gerekli.
    Bu aksam gelebilirsem Nascar A-Klasda yaris antremani yapacam, yarinda Phoenix 156 tur akar ;)

    Oglum bu aralar derslerinden ve isinden antremana pek zaman bulamadigindan P90X3'e basladi. Bu ciddi ciddi zor bir program fakat becerebilirsen muazzam yarari var. Kendim halen agirlikli P90X ile antremanimi surduruyorum, 2 haftada 1 gunume P90X harici, P90X3'ude ekliyorum. Hayat cok guzel beyler ;)
    Sen vucuduna iyi bakarsan o da sana iyi bakar!

    http://www.youtube.com/watch?v=9_toL_Mhd_w

    YanıtlaSil
  21. hayatta kalma savası valla söyleyim ben tın tın gider bakarım rahatıma sonlara dogru savasırım milletle :D

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. yarışlar en az 1,5 saat falan sürmüş bu aksam uzun denemeleri yapıcam ben cizgimi yakaladım gibi birşey dün durmaksızın 20+ turlarım oldu gayet iyiydi ilk deneme olarak
    birde ek bilgi olarak setup la falan ugrasanınız varsa size bi site vereyim nascarda setupla ugrastıgım zamanlar burdan baya bir bilgi edindiydim
    http://www.racelinecentral.com/RacingSetupGuide.html#camber

    YanıtlaSil
  24. pazar günü open a giricekseniz elimde güzel bi phoenix setup ı var oyun içi yollarım isterseniz :D

    YanıtlaSil
  25. geçen gün başıma gelen olay,arkadan çarpan biri var ve çarpılan kişi adamı katletti,herkesi geçti yetmedi pit girişinde 3 kere daha çarpıp spin attırdı.

    kendi SOF uma yakın yarışı izliyorum da 20 tur gidememişlerdir sarı bayraksız

    YanıtlaSil
  26. Teklif ve yardim icin sagolasin Volkancim, appreciate it.
    Bugun tek bir yarisa girecem, o da 156 turluk Phoenix fix ayarli yarisa. Dun aksam TT attim ve 31 tur sonu 0 hatayla ortalamam 27.6'ydi. Bu yaristaki stratejim son pit girisimi 130'uncu turda ve o zamana kadarda hayatta kalmak olacak. Fazla zorlamaya gerek yok, tahminim cogumuzun yarisinda her 20'inci turda sari bayrak cikacaktir.

    Hepimize bol sanslar ;)

    Not: Nerede bizim TTM tasarimimiz....?

    YanıtlaSil
  27. ozan zaten ortalama en az 6 caution la gecmiş yarıslar allah sonumuzu hayır etsin 7 deki yarısta :D

    YanıtlaSil
  28. abi bu ara işlerim cok yogun aksamları evde cizim yapıyorum cıkartıcam onuda bi yüzüne bakabilsem dün aksam antreman yaparım diodum onuda yapamadım yogunluktan işlerde bu ara bi hortlama oldu

    YanıtlaSil
  29. irating den çok Sr için yarisacagim belki pitten başlarım

    lastikler zaten Allah a emanet :D

    YanıtlaSil
  30. Tamamdir Volkan,
    Dunku muhabetlerimiz herzamanki gibi zevkli ve Nascar yarislarimiz ise muazzam guzel gecti...bugun yol yarislarindayiz beyler, GT3/Watkins Glen akar benim icin ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=IMSqqejoHU8

    YanıtlaSil