4 Şubat 2014 Salı

Team Turkiye MotorSport 2014-02-04

Ey TTM,
Dunku muhabbetlerimiz herzamanki gibi cok eglenceliydi   ;)

Bundan böyle pazartesileri blogumuzu tazelerken yaristigimiz serilerdeki siralamalarimizin bilgilerinide ekleyecem. Dun bunu yapmadigimdan simdi ufak bir guncellemeyle duzeltiyorum.

Bu sekilde hangi sirada oldugunu ve önumuzdeki haftaya daha iyi bir pozisyonda olman icin hangi sampiyonluk puanina ihtiyacin oldugunu kestirirsin   ;)

Team TÜRKİYE MotorSport Takimi 2014 Sezon 1 - Hafta 1 Sonuclari

- Proto & GT Challenge Serisi Toplamda 177 HPD Yariscisindan -
  • Bekir, 158 sampiyonluk puaniyla 2'ci 
  • Caner, 111 sampiyonluk puaniyla 16'ci
-  Proto & GT Challenge 1'ci Hafta TimeTrial Turnuvasi Sonuclari - Toplam 33 Yariscidan -
  • Caner, 100 puanla 1'ci
  • Bekir, 93 puanla 3'cu
 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

- GT3 Challenge Serisi Toplamda 2126 Yariscidan -
  • Efkan, 147 Sampiyonluk puaniyla 268'ci
  • Ozan, 144 Sampiyonluk puaniyla 288'ci
  • TK, 138 Sampiyonluk puaniyla 323'cu
  • Fevzi, 101 Sampiyonluk puaniyla 672'ci
  • Oguz, 89 Sampiyonluk puaniyla 836'ci
  • Erdem, 88 Sampiyonluk puaniyla 839'cu
  • Enis, 75 Sampiyonluk puaniyla 1032'ci


- GT3 Challenge 1'ci Hafta TimeTrial Turnuvasi Sonuclari - Toplam 329 Yariscidan -
  • Fevzi, 65 puanla 115'ci
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

- Skip Barber Serisi Toplamda 1628 Yariscidan -
  •  Özgun, 82 Sampiyonluk puaniyla 399'cu

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


- Indy Oval Fix Serisi Toplamda 625 Yariscidan -
  • Ozan, 83 Sampiyonluk puaniyla 178'ci
  • Volkan, 70 Sampiyonluk puaniyla 230'cu


- Indy Oval Fix 1'ci Hafta TimeTrial Turnuvasi Sonuclari - Toplam 175 Yariscidan -
  • Volkan, 83 puaniyla 33'cu
  • TK, 76 puaniyla 44'cu
  • Ozan, 73 puaniyla 49'cu
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Team TÜRKİYE MotorSport Takimi akar beyler. Bu hafta saglam yardirdik, 2'ci haftaya tum TTM kardeslerime bol sanslar diliyorum. Persembe, cumaya kadar bikmadan - usanmadan antreman, kvalifiye ve TT sonrada katildigimiz serileri haraca bagliyoruz  ;)

Son olarakta herzamanki gibi guzel bir paylasim...


  - Güç ve Kontrol -

20 yorum:

  1. Volkan abi yerine Fevzi'yi yazmışsın abi :)

    bu hafta inşallah dahada iyi gideriz,Bekir abi ile Caner HPD'yi ağlatmışlar maşallah

    sende beni tt de geçmişsin hiç çaktırmıyorsun :D

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Ozan, duzelttim. Havada - Karada gecerim, ilk hafta denemelikti, bu hafta yandiniz, hepsinde 1'cilik benimdir ;)

    YanıtlaSil
  3. 2014 S1 RUF Track tasarimimiz, ne dersiniz? "Begenmeyeni döverler bastan diyeyim" ;)

    - Ölumune TTM -
    http://i717.photobucket.com/albums/ww179/Kangal_photo/oumllumune_1_zpsfd0b9986.jpg
    http://i717.photobucket.com/albums/ww179/Kangal_photo/oumllumune_2_zps0ee1c60c.jpg
    http://i717.photobucket.com/albums/ww179/Kangal_photo/oumllumune_3_zpscf513c19.jpg

    - Durtme Lan -
    http://i717.photobucket.com/albums/ww179/Kangal_photo/durtmelan_zps4ccdd971.jpg

    - Osmanli Tokati -
    http://i717.photobucket.com/albums/ww179/Kangal_photo/osmanlitokati_zps2bfbafb3.jpg

    Ve son olarakta Enis'e özel bir Tasarim...
    http://i717.photobucket.com/albums/ww179/Kangal_photo/bengariistirem_zpse8410d99.jpg

    YanıtlaSil
  4. Bilgiler için teşekkürler abi. Tasarım güzel olmuş ellerine sağlık. Ölümüne TTM güzel bence :) Bu arada güncellemede RUF Cup ve GT3 ün jantlar değişmiş. Yol versiyonununa göre farklılık katmaları iyi olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Tasarım süper abi ben de isterem :D

    Bu arada BF4 oynayanınız varsa birşey sormak istiyorum, yardımcı olabilecek olan varsa güzel olur :) Bazen (çoğunlukla yani) haritalarda bazı sesler olmuyor, silah sesleri gibi, bu sorunu yaşayan ve çözebilen var mı?

    YanıtlaSil
  6. Battlefield 4 ü ben arada oynuyorum ama öyle bir sorunla karşılaşmadım. Updateler gelmeden önce bilgisayarın donup kendi kendine kapanması, oyuna girememesi gibi sıkıntılar vardı ama updatelerden sonra sıkıntı kalmadı bende.

    YanıtlaSil
  7. Eline sağlık abi bu hafta gt3 adamda saç bırakmaz çok sağlam antreman ve sıralama lazım

    YanıtlaSil
  8. 2.03.2 de kalıyorum,birinci ve sonuncu virajlarda aracın verdiği saçma tepkiler yüzünden fazlası gelemiyor

    YanıtlaSil
  9. Dunku muhabbet ve antremanlarimiz harikaydi beyler. Ozan su an hizli tur olarak Bathurstda 2.03'le liderligi göturuyorm tebrikler. Benim optimal 2.03'lerde ama 2.04'un altina dusemedim daha...

    Bu arada hepinizin "Ölumune TTM" tasariminiz hazir, inc. Bekir ve Caner olurda isterseniz hazirda bulunuyor. Digertasarimlardan isterseniz bana skype uzeri söylersiniz hallederim ;)

    Husnu,
    Senle pek görusemedigimizden senin tasarimini mediafire'a yukledim, oradan direkman indirebilirsin.
    http://www.mediafire.com/download/wweknk7pxdnwdnu/Ölumune_TTM_Husnu.tga

    Bu arada yeni tasarimlarimiz 2048 boyutundadir ve tradingpaintse normal ID'nizle yukleyeceksiniz fakat kendi klasörunuze "car_"'yide eklemeniz sart.

    Bu hafta Bathurst muazzam kelle ucuracak...su an hangi stratejiyi kullanacagima tam emin degilim...eger 2.03'lerin ortasini veya daha dusugunu atabilirsem kvalifiye atarim yoksa kvalifiyesiz girmeyi planliyorum. Özellikle bu hafta ya en önde, yada en arkada baslamanin cok avantajli olacagini dusunuyorum, ortalarda baslayanlarin vay haline...

    YanıtlaSil
  10. Eyvallah abi. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. GT3 e girdim, oda yüksekti 8.oldum 157 şampiyona puanı 77 irating verdi :D

    onumdeki hasarlı araç savunma yapınca boş yere 4x yedim ama neyse sonuç iyi oldu

    YanıtlaSil
  12. Dunku muhabbet ve antremanlar herzamanki gibi cok eglenceliydi beyler,

    Tebrikler Ozan, 157 sampiyonluk puani gayet saglam. Ben en erken cumaya baslarim ilk yarisimi yapmaya...cumartesi ve pazarada 2-3 yaris daha pazarteside Indy akar ;)

    Bu arada belli bir yaris serilerini takip edenlere tavsiyem iSeason2'yi kullanmaniz. iSeason2 sizlere bircok zaman kazandirmayla beraber tonla basagrisindanda kurtarir :)

    YanıtlaSil
  13. ben bu aksam (persembe aksamı) yolda bir yarıs atarım bu haftanın parasını garantilemek için hafta sonu maalesef yarısamıcam en kötü p.tesi indy ile yarısırım 2-3 yarıs
    Bu arada ozan tebrikler iyi puan cıkarmıssın

    YanıtlaSil
  14. 12 yarısına gireyim dedim patladim :D

    viraj çıkışı spin attım arkadan gelen de spin atıp bana carpinca yarış bitmiş oldu

    neyse 1 yarış iyi geçti en azından

    YanıtlaSil
  15. Nascar iRacing Series'i C ve A class olarak ikiye ayırmışlar.

    Safetysi düşük olanlar için iyi olmuş

    YanıtlaSil
  16. irating falan umrumda değil,şu arabayı pistte tutayım yeter,sinir oldum,sr düşmesin kafi

    Mclaren deneyeceğim şimdi,olmadı Bathurst defteri biter,ne ovalde ne yolda hiçbir pistte iyi değilim bu hafta

    YanıtlaSil
  17. Bence sen cok zorluyorsun ;)
    Bathurst'da attigin zamanlar cok cok iyi, fazla kastirmaya gerek yok...bugun odalar dusuk, senin 157 sampiyonluk aldigin odada 1'ci 206 almis sadece...normalde 250+ almasi gerekir. Tavsiyem iRatingini fazla dusurme cunku bu defa 1 kademe daha dusuk odaya atarsa orasi tamamen angut doludur ve yarisi bitirmede bile zorlasirsin.

    En erken cuma 1 yaris, cumartesi 1 veya 2 yaris ve pazara 1 veya 2 yaris ve toplamda 1 hafta icinde 4 yarisi gecirme. Bol antreman, bol kvalifiye ve TT, az ve öz yaris yapmak en sagliklisi.

    Dersinki ben daha cok yaris yapmak istiyorum...o zaman gec baska serilerde yaris, RUF var, Proto serisi var, Skippy, Formulamazda var...varda var ;)

    YanıtlaSil
  18. Bu arada Nascar C-Klas tam benlik olmus, Fix ayarla Daytonada 200 tur, Mamma Mia, bu secimi yapani tebrik etmek lazim :)

    YanıtlaSil
  19. Ruf un sorunu kıçını olup olmadık zamanlarda atması,hepte aynı 3 bazen 4 yerde atıyor,başka zaman kaymıyor.

    ilk viraj,son viraj,arka düzlükteki 6.vitesle dönülen yerden sonraki şikan ve start düzlüğünden sonraki düzlükten 2 sonra 2.viteste dönülen yokuş yukarı viraj

    bu 4 yer dışında hiçbir sorunum yok,aksine milletin sorun yaşadığı hızlı virajlarda fark açabiliyorum,kanat ayarı da etkilidir tabi...

    Mclaren'de ise bu sefer hızlı virajlardaki kerbleri fazla kullanamayıp o sorun yaşadığım yerleri daha iyi dönüyorum.Optimal 02.9,derece olarak 04 lerdeyim henüz.

    Bu iki aracın karışımı olursa sorunsuz bir Bathurst turu elde edebilirim :)

    YanıtlaSil
  20. Gelismenin cok buyuk bir bölumu antreman ve tecrubeye bakiyor!
    Daha sadece birkac saat surdun...söyle 2-3 sezon surdugun zaman eminim hem RUF, hemde McLarenle istedigin performansi yakalarsin ;)

    YanıtlaSil