7 Şubat 2014 Cuma

Team Turkiye MotorSport 2014-02-07

Ey TTM,
Dünkü muhabbetler, antreman ve TT'lerimiz herzamanki gibi cok saglam gecti. GT3 Challenge serisinin haftalik turnuvasinda TTM takimi olarak toplam 100 yariscidan ilk 25'te 3 yariscimiz bulunuyor su an. Dikkatinizi cekerim beyler, burasi Bathurst ve hatasiz üst üste 5 tur sart kosan bir sistem, bu... herkezin basarabilecegi bir is degil!

Yeni haberler arasinda VR dünyasindaki gercege en yakin Nascar sezonu eklenmistir iRacing'e. 2 ayri seri, biri acik - digeri fix ayarli. Acik olan 26 hafta uzunlugunda, Fix olan 36 hafta uzunlugunda. serilerdeki yarislarin her biri 2 saatin üstünde ve yarislari sadece haftasonlari olacak. Split 32 ve iRatinge göre bölünme sistemi kullanilacak.
Buraya ilk etapta TTM olarak ben, Volkan ve Ozan katiliyoruz...Fix seride ilk pist Daytona 200 tur, Bring It On   ;)

Dün aksamki sürüslerimizden dikkatimi ceken noktalar var, bazi takim arkadaslarimda gecmis sezona nazaran büyük gelismeler kaydediyorum. Özellikle hiz yönünden büyük ilerlemeler var, su asamada dikkat edeceginiz en önemli kurallar...
  1. Yarisini ve zamanini fazla etkileyecek hata yapmamaniz cok önemlidir yani carpma ve spin attiginiz an yaris biter fakat ufak tefek x1'ler yaris yönünden birseyi degistirmez. En nihayet istikrarli ve mümkün oldugunca sifir hatayla yarisi bitirmek ilk hedefiniz olsun. Bunun icin yaris öncesi bol bol antreman ve yaris deposuyla full 30 dakikalik TT'ler sart!
  2. Yarisi okumak, yarisin yarisini kazanmak demektir. Her ne kadar yarislarda mantik bulunmasada sizler mantikli yarismaya calisin. GT3 Challenge serisinde bile yarislar sadece 30 dakikadan olustugu halde güzel bir strateji kurma imkani var. Kafani kullan ve özellikle GT3 serisinde sampiyonluk puani olarak basarili olman icin iRatingin 3500+'lara cikmasi sart!
  3. Güc ve Kontrol. Aracini kontrol altinda tutabilecegin gücü ver, virajlari kontrol edebilecegin derecede gücle al...dünyadaki hersey icin gecerlidir bu. Al gülüm - ver gülüm, Yin - Yang!

Ve herzamanki gibi...sporunuzu/antremaninizi eksik etmeyin, dogru beslenin ve hayatinizi kendinize ve baskalarina faydali bir sekilde yasamaya calisin.

Güzel bir bayan, güzel bir sarki, iyi izlemeler,...



Güc ve Kontrol,

13 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Ekipteki arkadaşları tebrik ediyorum. Takım olarak baktığımızda gerçekten hızlı arkadaşlarımız var. Açıkçası dayanıklılık yarışlarında takımdan büyük beklentim var. Top 5 içerisinde yer alırız diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    Takim olarak iRacingde hem cok basariliyiz, hemde bircok usta yariscilar ve takimlar bizleri taniyip saygili yarismaya calisiyorlar bizlerle. Türk Takimi olarak iRacing gibi süper hardcore yaris sisteminde böyle bir intiba birakmak ne guzel bir duygu :)

    Bundan böyle sadece yol yarislarina degil, Nascar'ada ciddi bir sekilde el atmis bulunuyoruz.


    Hatta blogumda bahsetmeyi unuttum, Volkan kardesim cizim islerinde gayet iyi, dun aksam sagolsun bana daha evvelden yaptigi birkac arac tasarimini gösterdi, hepside birer pirlanta. Su an takimimiz icin yeni bir Logo ile yeni Nascar serisi icin tasarimimizi hazirlayacak sonrada gelecek sezona RUF vs. hazirliklarina gecer ;)

    YanıtlaSil
  3. yapacaklarını yarışa sıçayım ya

    daha ilk tur liderken takla attırdı puşt,daha ilk tur,şey mi var zorluyon,Fevzi ile Caner'de patladı

    kreşe dönen bir server,

    YanıtlaSil
  4. ibretlik olması açısından

    Bir virajda 10 kişi patlatma dersi

    https://mega.co.nz/#!ogs3FCyB!p2-bwHeQ7Cn0b5L1Ba53l2KlziZ5WjxaqyW3PsvgVRM

    YanıtlaSil
  5. Gecmis olsun Ozan,
    Paylastigin replayi izledim, eger nce detaylara gireceksek suc Jose'de akat en nihayet bu yaristir. Jose'yi antremanlarimdan nasil bir surucu oldugunu biliyorum. Son uzun duzlukte 3 araba geriden divebomb yapana bir yarisci yani kendini Senna sanan biri. Yaris basina hata marji 5'in ustunde.
    Senin yerinde olsaydim daha tur 1 cunku ve duzlugun sonunda seni gecmis bulunuyor...onu öne gecmesine izin verirdim ve arkadan ona yaris sonuna kadar stres yaratirdim. Adim gibi eminim 5 tur icinde kendiliginden ucardi.

    Haliyle sonradan mantikli dusunmek, heleki rahat bir sekilde replay izleyip nasihat vermek cok kolaydir ama en nihayet yukarida blogda yazdigimi tekrar okumani ve dahada önemlisi 2 numarali kuralimi benimsemeni isterim.

    GT3 Challenge serisi herkezin becerebilecegi bir yaris serisi degildir. Bu seri özellikle 3000 iratingi altinda olanlar icin bir altin madenidir cunku yaris zamani odalar 2-3-4'e ayriliyor ve sonlarda gelsen dahi 20-30 iRating kesiyor ayni anda her ne kadar yarislarda millet patlasada patlayana kadar muazzam yarislar cikartiyorlar.

    Dun demistim, benim icin iRatingden dahada önemlisi guzel bir yaris cikartmak yani ilk hedefim yarisi bitirmemdir. Bu da sizin ilk hedefiniz olmasi gerekir. Kac defa hirsdan patladiginizi hesaplayin ;)

    Bu arada tebrikler Ozan, son yarisinda 1'ciligini kapmissin ve ayni anda Enis'ide unutmamak lazim. EGER su son yarislarda yarisan Enis ise o zaman tebrikler saglam yardiriyorsun kardesim.

    YanıtlaSil
  6. bugün 2.kez liderken duvara geçirdim,2 yarışta 195 irating almıştık,belliydi bir sakatlık olacağı :D

    en azından biri biçmedi,kendi hatam,iç duvara fazla yaklaşınca olan oldu

    YanıtlaSil
  7. Dun aksam gelmeyi cok isterdim ama olmadi. Bugun kacmaz, en az 2 tane GT3 yarisina dalacam...Bathurst - Mathurst viz gelir. Yaris damarlarim patlamak uzere, need a Fix ASAP ;)

    YanıtlaSil
  8. abi yarisini izledim. baslar baslamaz carptilar arkadan. ortalama sanirim 2.06 civari dondun. 32. baslayip 14. bitirdin. bir de aracin biri takla atti havalandi o aracin altindan gectin :) sadece son turda duvara temas ettin. valla izlemesi bile acaip heyecanli. selamlat.

    YanıtlaSil
  9. Eyvallah Ozancim,
    Hic sorma daha ilk virajin önunde arac hasarlandi, 2.06'lari zar zor atiyordum. Önumdekini geceyim dedim ama aracimin son hizi ve akselerasyon feci hasar almis anca önumdekine stres yaratabilirdim ve en nihayet onuda yasattim adama :)
    Hasarsiz olarak ilk 7-8 garantiydi, onuda bir dahaki yarista toparlarim umarim.

    Bu arada aramizdaki sampiyonluk puani farki sadece 6 ;)

    YanıtlaSil
  10. o yazıyı yazan Özgün abi yalnız :)

    Yüksek odanın nimetini almışsın Elegan abi,11.olmana rağmen 167 puan vermiş :D

    Eve geç geldim,00.00 yarışına gireyim dedik önümdeki İberyalı erken fren yapınca korkudan toslamış oldum ona,yarına kaldı 2500 üstüne çıkmak,uykum geldi,02.00 yarışına girersem patlarım muhtemelen

    YanıtlaSil
  11. Özgun,
    Kusuruma bakma, bunadimmi ne, he he
    Birazdan Blogumuzu tazeliyorum.

    Ozan,
    Bir an evvel iRatingini yukselt ve rahatla. Ust odalar cok daha rahat gecer, herkez birbirine cok saygili davranir, gulluk gullistanliktir ust odalar :P

    YanıtlaSil
  12. 2014 Bathurst 12 saat yarışından güzel kapışmalar

    https://www.youtube.com/watch?v=5PLZBz1trrI#t=17
    https://www.youtube.com/watch?v=OJ2nnEE11UI&list=UUpziz0tgDQ8cXagGQ5u0C6g&feature=c4-overview

    YanıtlaSil
  13. Paylasimlar cok iyi Husnu ;)
    P90X yaparen arka planda izlerim bunlari.

    YanıtlaSil