4 Ocak 2013 Cuma

TTM 2013-01-04

Ey iRacingciler,

Dunku muhabbetler herzamanki gibi superdi. Dunku yarislarinizda gayet guzel gecmis, tebrikler beyler. Bu arada Husnu'cum,...seni dusuk odaya atmis yaw...benim bildigim sen dusuk odalarin adami degildin, iRacing cok ayip etmis, hic yakistiramadim    :P

- iRacing Haberleri -

  • 2013 Sezon 1'e yaris zamanlarinda buyuk degisiklikler olacak. Artik tum serilerde hergun yarisilacak. Populer seriler her saat basi, daha az populerler her 2 saatte bir ve en nihayet daha az populer serilerdede 4 saat arayla yaris odalari bulunacak.
  • McLaren, GT Challenge Serisi haricinde Mustang yerine Grand-Am Serisine DP ile karisimiza cikacak   ;)
  • 2013 Sezon 2'ye Mustang Cadillac ile bir multiklas serisi olusturacaklar.
  • 2013 icinde Grand-Am Serisine DP + McLaren harici Mustang'de eklenebilir.  
  • 2012 Sezon 4 bitimindeki guncellemede Interlagos gelebilir. 
  • iRacing, Lotus49 uzerinde calisiyorlar ve 2013 Sezon 1'e cikacak deniyor, yarislari her 2 saatte bir olacak  ;)
  • 2013 icinde Nascar'dada multiklas yaris dusunceleri var... Ford ve Chevy.


McLaren, TTM dizaynimiza Kara Panterimizi kaputa ekledim, bunun haricinde arka tamponda kucuk bir degisiklikle guzel  ve daha dikkat cekici bir dizayn ekledim. Bu dizayna artik baska herhangi bir degisiklik yapmayacam. Zamaniniz oldugunda yukleyip TP'ye eklersiniz   ;)


Ali

Bekir

Berker

Berke

Burak

Efkan

Husnu

Kerem 

Oguz




Yilbasina esinize, sevgilinize...sevdiklerinize ne hediyeleri aldiniz? Sizlere ne hediyeler geldi?
Ben, Ecci7000 istemistim ama bana gelen hediyede hicte fena degildi. Haribo ayiciklarini cok severim   ;)


Esime MoccaMaster kahve makinesi aldik oglumla beraber, oglumuzada Ipod Nano + kolluk ve Nike Sport Kit. O, begenmedi Ipod'u onun yerine iyi bir Mixer satin aldi. Love the Smoothies   ;)

Favorim...1 portakal, birkac cilek, 1 muz, rendelenmis cukulata ve 4 yemek kasigi yogurt...koy mixere, "at tuzunu -karabiberini"  15 saniye sonrada misler gibim TK Smoothie   ;)









Ve son olarak guzel bir video,...kac kisi hatirlar bu sarkiyi   ;)






Iyi yarislar,




13 yorum:

  1. Abi bilgiler için teşekkürler. Keyfin yerinde maşallah :) Ama baktım ben ilk odadayım yaw hatta Bekir de vardı :)

    Bana yılbaşında birşey gelmedi haliyle. Hatunun dün doğum günüydü ona güzel bir pasta güzel bir çiçek ve tabiki hediyesini aldım. :)

    Bana kimse birşey almadı ama ben kendimi unutmadım ;) Güzel bir sparco simit buldum uygun fiyata bir de eldiven gelince fotolarını eklerim.

    Anlayacağınız T500 moduna yavaş yavaş girişiyorum.

    Abi dün akşam Eren le alakalı yaptığımız konuşmadan sonra sanki Eren bizim sesimizi duymuş gibi sabah bana mesaj attı. Yakın zamanda kokpitleri için buton devresi yaparsa benim içinde özel bir tasarım yapacak. Kendisi de hevesli olduğunu ve yapacağını söyledi. Yani artık Leo bodnar a mahkum değiliz :)

    Tuşları karaköyden alacağım. Bir tek tuşları koyacağım paneli bir yerde kestirmem lazım. Direksiyon gelsin tam ölçülerini çıkarıp onu da bir yerde kestireceğim. Onunla beraber T500 hareketli vites pad uygulamasını da yapacağım tabiki.

    YanıtlaSil
  2. Bu arada Laguna Seca ne lanet pisttir yaw. Valla burada dayanıklılık yarışı yapsalar yarış sonunda adam akıllı kimse kalmayacak herhalde.Bekir umarım farkında olmadan bir ayıp etmemişimdir yarış içerisinde.

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah Husnu,
    Yaw dogru diyorsun...Bekir'in 2'ci yarisina takilmisim :)

    Hanimin dogum gunu kutlu olsun, nice mutlu ve saglikli senelere.

    Kendine guzel bir yeni yil hediyesi almana sevindim, en dogsurunu yapiyorsun. Sparco simitin simdiden iyi gunlerde olsun. Eren zaten melek gibi bir adam, icine dogmustur konustuklarimiz. Hayirlisiyla guzel seyler bekliyoruz ;)

    Laguna Seca hata marji yuksek olan pistlerden biri, o halde yarislariniz cok iyi gecmis.

    YanıtlaSil
  4. Yok Hüsnü ne ayıbı abi yaw, ikimiz de yardırıyorduk, tur bindirmede en doğru hareketi yaptık ikimiz de :)

    Yalnız benim 4te yaptığım ikinci yarışım kadar cenabet bi yarış hatırlamıyorum arkadaş, lanet gelsin tek oda olunca girmemek lazım yarışa, sondaki HPD'ler benden yavaş şerefsizler :/ onların yüzünden arayı açamadım arkamdakilerle. Namıssız bi b-Rezilya'lı bodoslama bi gömdü bana ilk virajda akıllara ziyan spin attım ama zerre hasar almadım hayret... Derken toparladım kendimi 3.gidiyorum, 2 tur sonra tur bindirdiğim 2 gavat korvet corkscrew'den sonraki sola dönüşte bana daldı hooop kontaklı bi spin daha :/ yine hasar yok hayret ettim :) derken 4.lüğe düştüm (düşünün 12 kişi var ve 2 spinle hala 4.yüm anasını satayım o denli rezil bir oda).... Neyse yine topladım kendimi yardırıyorum bi baktım 1. ve 2. korvetten 5 saniye arkadayım, ha bastır ha gayret derken lastik kalmamış ki spinlerden :/ öyle yarış bitti 3. oldum.... Millet bin perişan takılıyordu odada...

    Elegan abi aklıma bi fikir geldi yaw bu da iyi olur bence:
    Aracın ön kaputuna kara panteri koyma, arka tampona koy millet görsün ve rengini beyaz yap. Arka tampon zaten siyah, içinde beyaz panter sağlam durur. Ön kaputun tam ortasına da şöyle çok güzel bir yıldız koy bayrağımızı andırsın, yıldızın tepesi korvetin arkasını göstersin bayrağımızdaki gibi olsun pozisyonu. Ön kaput zaten bayrak kırmızısı. Üstelik aracın üstünden ön tarafına gelen beyaz desenler de bayrağımızın hilallerini andırdı bana. Ön kaputa muhakkak şık bir yıldız koy abi manyak olur dizayn bu şekilde, yap böyle abi gözünü sevem yaw :)) yıldız şöyle bişey de olabilir abi, araçta siyah renk olduğu için çevresinde siyah çerçeve olabilir linkteki gibi:

    http://aux3.iconpedia.net/uploads/63894344838032667.png

    YanıtlaSil
  5. Benim aracımda kırmızıların turuncu olması mümkün mü acaba? :D

    YanıtlaSil
  6. Bekir,
    Yildizi verdin, ayni dizaynda ayida bulup verirsen iyi olur. 2 dakikada hallederim ;)

    Efkan,
    Degisik turuncu renkleri var, bana istedigin turuncu rengin örnek linkini ativer seninkide 2 dakikada hazir olur ;)


    Dizayni bir sekilde degistirmek isteyen varsa haber verin hallederiz.

    YanıtlaSil
  7. Aslında bizim Türk Yıldızları'nın logosu hoş, yan tarafa koyulabilir bence:

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/a/a2/T%C3%BCrk_Y%C4%B1ld%C4%B1zlar%C4%B1_logo.svg

    Bu arada istediğim turuncu da efsanevi ARTA NSX turuncusu :D

    http://www.youtube.com/watch?v=sUfHCen2s8Q

    YanıtlaSil
  8. Abi hilal koymayacağız, zaten dedim ya aracın üzerinden ön tarafına doğru gelen beyaz desenler hilali andırıyor diye, dikkatli bakarsan sen de görebilirsin ;) sadece yıldızı ekleyeceksin abi :)

    YanıtlaSil
  9. Siparisleriniz hazir beyler ;)

    Gule gule eskitin,

    -Bekir-
    http://www.mediafire.com/?tso3gt7nltrv5qm

    -Efkan-
    http://www.mediafire.com/?ba9tgskepgb78so

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler abi çok güzel olmuş :D O programı öğretici bi video yaparsan 2 hafta sonra tatilde ben de yardırabilirim dizayn konusunda abi.

    YanıtlaSil
  11. Elegan abi başlattı hepimiz tasarımcı olacağız. Hadi bakalım . Adobe CS2 ki bugüne mi özel bilmiyorum ama ücretsiz. Üyelik alarak indirebilirsiniz.

    Benim biraz da Autocad öğrenmem lazım. Direksiyonlara tuş veya adaptör yapacaksak iş görecek kadar bilsek yeter yaw. En azından çizimleri yapıp CNC de kime kesim yaptıracaksak hazır birşeyler götürmek lazım.

    Efkan Autocad kullanabiliyor musun ?

    http://www.adobe.com/cfusion/entitlement/index.cfm?e=cs2_downloads&pid=4485850

    YanıtlaSil
  12. Abi valla autocad'i 4 yıl önce sular seller gibi biliyodum ama eğitim sistemi sağolsun unuttum :D ama Catia'da çizip sana teknik çizimi pdf olarak yollayabilirim. Hatta bugün CNC dersinden sınav olduk, Boxford CNC tezgahına göre kodları yazabilirim XD

    YanıtlaSil
  13. Ah be kardeşim Autocad unutulur mu yaw valla tek başına iş imkanı bence bir türlü tekrar bilgilerini tazele. Bizim şirketteki mimarların hepsi kullanıyor. Olmazsa onlardan birşeyler kaparım.

    Ne bileyim işte direksiyona adaptör lazım olur , tuşları koyacağımız panelleri çizeriz dediğin gibi cnc makinada basılacak halde adamlara verirsin. Netteb araştırdığım kadarı ile adamlar makineleri saatlik ücret karşılığında çalıştırıyorlar . Ama tek parça birşey basarlar mı bilmem . KOnuşmak lazım .

    YanıtlaSil