17 Ocak 2013 Perşembe

TTM 2012-01-17

Ey iRacingciler,

2 aksamdir gulmekten dogru duzgun yarisamadik ama eglencemize laf diyecek yok   ;)

Isin komik yani bu guzel muhabbetlerimize katkisi olan en cok Corvette aracimiz oldu...zamanim olsada antremanlarimizdan video yapsam, adamakilli kazasiz 1 tur atamadik yaw  :P


iRacing'de görustugum kardeslerimle hem Corvette hem Skippy tasarimimizi paylastim, geri kalanlarada buradan paylasimi yapiyorum. Umarim tasarimlar hosunuza gider  :)

-  Team Turkiye MotorSport Skippy Tasarimimiz  -

Ali

Bekir

Berke

Berker

Efkan

Husnu

Oguz

-  Team Turkiye MotorSport Corvette C6R Tasarimimiz  -

Ali

Bekir

Berke

Berker

Efkan

Husnu


Dunku eglencemizden birkac resim...   ;)




*************************************************************************************************

Ve muhtesem bir yaris, bastan sona Efsane   :)





Iyi yarislar,



9 yorum:

  1. abi dün elektrikler gitti yaw giremedim.Dizaynı sevdim ama tekrar ellerine sağlık abi

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Kerem,
    Dun seni bekledik ama gelmeyince resim cekimlerine basladik :)

    YanıtlaSil
  3. Ekip süper valla helal.

    T500 modu için çok heveslendik . Ölçülerin hepsi çıktı gibi.

    T500 Vites Pad Modu için bu adaptör yapılacak . Akşam eve gidince bakacağım ölçüde yanlışlık olmasın.

    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/t500hareketlipadjpg_zps7b54af84.jpg

    Simitin ortasındaki deliklerin ölçüleri tam uydu . Hemen tuşları koyacağım panelin üzerine yerleştirdim ve sonuç.

    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/Projep300modjpg_zps216e4d29.jpg
    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/IMG_0974_zps63be0372.jpg
    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/IMG_0973_zpsdaf31a15.jpg

    Alt taraftaki tuşları biraz daha içeri doğru yerleştirirsem daha güzel olacak herhalde

    YanıtlaSil
  4. Husnu,
    Super gözukuyor ;)

    YanıtlaSil
  5. Eyvallah abi.

    Artık çizim işi tamamen bitmiş durumda. Düm deliklerin konumlarını güzel bir şekilde hazırladım. Bu çizim sparco simite direk oturuyor. Akşam T500 üzerinde kontrol edip sonuca bacağım. Belki sert bir mukavva veya ince mdf levha üzerinde kesip yaparım. Sonrasında ise alüminyum malzemeden kesim yapılacak inşallah

    Panelin ortasında gördüğünüz deliklerin ne olduğunu söyleyeyim.

    Turuncu renkli delikler T500 vites pad modu delikleri. 2. resimde pad modu için gerekli olan parça da gözüküyor. Turuncu çizgiler ile belirtmiş olduğum parça pad modu için gerekecek.

    Ortadaki Mavi renkli delikler sparco direksiyon için 3 delik işimizi görecek

    Son olarak ortadaki kırmızı delikler ise T500 ana gövdesine montaj için gerekecek.

    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/Projep300mod5_zps016cf1e9.jpg
    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/Projep300mod4_zps57a4f8ff.jpg

    Efkan . Şimdi ben bu çizimi Powerpoint te yaptım . Powerpointte konumları ile beraber herşey hazır .BU verileri Autocad a aktarabilmek mümkün mü ?

    YanıtlaSil
  6. Husnu,
    Cok profesyonelce gözukuyor. Powerpointdan - Autocad ceviricisi vardir diye dusunuyorum ama aradaki ayrinti farki cok buyuk olur görusumle. Powerpoint cizim programi olmadigindan kaynaklanir.


    Autocad'in temeli basittir ve eminim bu cizimi kendinde yapabilirsin :)

    YanıtlaSil
  7. Dün akşam yaptığım çizimi T500 üzerinde kontrol ettim. Sonuç

    Vites padi modu tamamdır. Parça tam uydu.
    Tuş paneli T500 gövdesine birebir uydu.

    Bundan sonra yapacağım şey sert bir mukavva veya ince bir mdf panel üzerinde bu çalışmayı birebir olarak yapacağım. Hatta bugün tuşları alabilirsem tuşları bile üzerine yerleştirip denem yapabilirim.

    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/9F4D5224-6E60-4E80-85F3-82DA52611998-152-0000000790F326F2.jpg

    YanıtlaSil
  8. Sınavlarım bitti ve tekrar aranızdayım :D Az evvel Atlanta'da antrenman yaptım da acayip özlemişim yaw :D

    Bu arada bi ara bi odaya girip güzel fotolar çekelim de kuracağımız facebook sayfasının kapak fotoğrafı olarak onu koyalım.

    YanıtlaSil
  9. Husnu,
    Harbi cok guzel gözukuyor, son halini görmek icin sabirsizlaniyorum. Elini cabuk tut ;)

    Efkancim,
    Iyi bir dusunce, söyle 6'8li bir grup fotografi cekilelim TTM dizaynlarimizla ;)

    Bu arada söylentilere göre 28 saat o pavyon benim, bu birahane senin diye geziyormussun sonrada "Projem" var ona calisiyorum filan-fistik diyormussun...dogrumu? ;)

    Sinavlarin bitmesine sevindim, bugun hep beraber GT Challenge gireriz o zaman :)

    YanıtlaSil