2 Ocak 2013 Çarşamba

TTM 2013-01-02

Ey iRacingciler,

2013'le beraber yeni bir sayfaya basliyoruz ve yeni yilin ilk haftasinda iRacingdeki Sezon 4'un 10'cu haftasina girdik. Simdiden herkeze yarislarinda basarilar diliyorum.

- Bu Haftaki TTM Pistlerimiz -

  • Proto & GT Challenge Serisi - Mazda Racewy Laguna Seca 25dk.
  • GT Challenge Serisi - Circuit Park Zaadvoort GP 45dk.
  • Klasik Lotus GP Serisi - Oulton Park Inetrnational with No Chicanes 25 tur.
  • Skip Barber Serisi - Mid-Ohio Sports Car Course 18 tur.
  • iRacing Grand Prix Serisi - Sebring International Raceway 35 tur.
  • Grand-Am Serisi - Virginia International Raceway 50dk.
  • Nascar C-Klas serisi (Fix ve Serbest) - Talladega SuperSpeedway 25-50 tur.
  • Nascar B Klas Serisi (Fix ve Serbest) - Charlotte Motor Speedway 50 - 100 tur.
  • Nascar A Klas Serisi (Fix ve Serbest) - New Hampshire Motor Speedway 55-110 tur.
  • Indycar Serisi Yol Fix - Suzuka Circuit GP 12 tur

***********************************************************************************


Benim CSW'nin F1 vites modulunden halen iz yok...en son bugun support tekrar vites modulun en yakin zamanda gönderilecegini yazmis, 12 gundur beklemedeyiz.

Yeni yilda Efkan icin duanizi esirgemeyin, artik bu yil bitirsin okulunu   ;)

Yeni yila Kerem'de 3000+ iRatingle giris yapmistir, Helal ve tebrikler. Hedef 4000+   ;)

Efkan ve Kerem iRacing'deki sayfalarini tazelemislerdir. Pimpin Ain't Easy But Somebody Gotta Do It super olmus...Kerem'de guzel bir resmini eklemis, iRacing'deki kizlar görmesin - kacirirlar haaa   ;)


Biliyorsunuz iRacingdeki araclarimiza dizaynlar icin basladim. McLaren dizaynini hazirladim ve TTM grubumuzdaki herkez icin isimleriyle yukledim. Isteyen ve elinin altinda McLaren'i olan yukleyip Trading Paints'e atarak dizayni kullanabilir.

AliD

BekirK

BerkerB

BerkeY

BurakA

EfkanB

HusnuG

KeremA

OguzA


Dizaynin resimleri...Bir Kara Panterimiz eksik, onuda yakin zamanda hazirlamaya calisirim.









Son olarak guzel bir video,...25'ci saniyesini kacirmayin   ;)





Iyi yarislar,






























8 yorum:

  1. Abi ellerine sağlık. Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    McLaren dizaynimiz gayet guzel ve birkac TTM'ci yarislara veya antremanlara girersek milletin kesin dikkatlerini ceker ;)

    YanıtlaSil
  3. Eline saglik abi.Ben o resmi makarasina koydum yazilari cikmamis profilde.I dont always suck at gaming but when i do, i blame the lag yaziyodu :)

    YanıtlaSil
  4. Eyvallah Kerem,
    Bu da guzelmis ama simdi tekrar baktim resmine yazilar gözukmuyor bende :/

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık abi dizayn çok güzel olmuş, upload ettim hemen :D

    YanıtlaSil
  6. Eyvallah Efkan,
    Birazdan yuklerim TP'den bende ;)

    YanıtlaSil
  7. Abi tasarım çok sağlam olmuş, eline sağlık ;)

    Ekliyorum hemen.

    YanıtlaSil
  8. Eyvallah Bekir,
    TP'den yukluyorum hemen ;)

    YanıtlaSil