29 Haziran 2012 Cuma

TTM 2012-06-29

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler ve antremanlar her zamanki gibi super gecti-guzel eglendik   ;)

Dun, iRacing'de Caner diye bir arkadasla tanistim. Yaptigi yarislardan saglam bir yarisci oldugudur. Kendisiyle skype uzeri görustum ve dun gece gelebilseydi diger arkadaslarlada tanistiracaktim...baska bir zamana artik.

Cadillac'da Burak'la 1.47'leri atiyoruz Watkins Glen'de. Uzun antreman sonucu en nihayet 1.46.8xx'lere dusmeyi basardim,...tabii ki bu az benzinle, halen kvalifiye antremanlarindayim. Full yaris antremanimi cumartesi tum gun baslayacam.
Alfa odasina girebilmek icin 1.46.2xx kusurlari atmak sart, anlayacaginiz tur zamanimizi neredeyse 1 saniyeyle gelistirmek zorundayiz.


Bugun Fanatec CSW incelemeleri aciga kavusacak. Daha evvel CSR Elite hakkinda ne dediysem aynisi CSW icinde gecerli gözukuyor, arada QR harici fazla buyuk farklar beklemeyin.CSW ve CSR Elite fiyat versus performans ve  makine urunu olarak piyasadaki en iyileri. Elinizde baska bir makine urunu var ve CSW/CSR Elite gecis yaparsaniz cok memnun kalacaginiza emin olabilirsiniz   ;)


Iyi yarislar,

18 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. İncelemeler geliyor. Linkteki videoda çoğu simde denemiş ve LED le tuning ekranı çok fonksiyonel olmuş. Thomas biraz daha uğraşsa kendine özel bir SLI yapartı. Ama bu haliyle bile bence çok hoş ve işe yarar gözüküyor. Benim hoşuma gitti.

    http://www.youtube.com/watch?v=oLItRMljawI

    YanıtlaSil
  2. Bu arada sanki Thomas bizi duymuş gibi CSW nin arka tarafındaki girişlerden biri " DATA " girişi . Kullanım klavuzunda görünen o ki ya kendi SLİ sistemini çıkaracak ya da SLİ ye uyumlu olacak. Bakalım yakında birşeyler açıklanır.

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah Husnu,
    Paylasim yaptigin video cok iyi, benimde hosuma gitti. Bu arada CSW incelemeleri cikti ;)

    YanıtlaSil
  4. Abi led sisteminin adı ve yazılımı belli oldu. FANALEDS . Fanatec e özel ve SLİ ye çok benziyor. Ayrıca CSP ler ile de senkronize çalışıyormuş

    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2001195.page

    http://fanaleds.idrift.nl/

    YanıtlaSil
  5. Yazılımı indirmek için

    http://fanaleds.idrift.nl/downloads.php

    YanıtlaSil
  6. Husnu,
    Benimkinde denedim ve iRacing'de calisiyor. Hiz göstergesi, vites ve vites degisimini 1'e1 gösteriyor ;)

    Yalniz bizim Led'ler cok kucuk oldugundan yaris aninda görmeyiz. Bir ihtimal simiti göz hizasina getirirsek ise yarayabilir.

    CSW'nin 1-2 videosunu izledim bayag iyi gözukuyor. BMW simiti cok guzel ama cok agir ve benim görusumle daha cok Oval yariscilarin isini görur.

    YanıtlaSil
  7. Abi büzük bir ihtimal SLİ tarzı bir aksesuar çıkacak. Hatta çok yakında çıkar diye düşünüyorum. Başka bir çözüm daha var Derek in sattığı CSR Elit ve CSW ye takılabilen bir parça . Buna SLİ M ya da PRO alırsan güzel ve şık bir uygulama olur.

    BMW 2,1 kg mış. Çok fazla gerçekten. Neden bu kadar ağır anlamış değilim. F1 1,2 kg mış. Valla kullanmadan birşey denemez ama tabiki hissiyatta fark edecektir. ilk simit F1 tercih edilir. Sonra çıkacak simitlere ve ağırlıklara bakılır ona göre tercih yapılır.

    Bu FANALED uygulaması çok hoşuma gitti abi. CSW biraz daha ilgimi çekti açıkçası .

    YanıtlaSil
  8. Husnu,
    Umarim dedigin gibi olur. CSW guzel alet heleki elimizdekilerle karsilastirilmaz bile. Gecen gun Efkan, Bekir'in direksyonunu denemis ve duydugum kadariyla cok cok begenmis,...O kadar cok begenmiski Bekir'e gel abi sen CSR Elite'yi al bana elindekini ver demis :P

    Bu aksam tekrar Cadillac 120 Minutes Of Thunder antremaninidayiz, gelirsen görusuruz.

    YanıtlaSil
  9. Akşama gelmeye çalışacağım abi görüşürüz

    YanıtlaSil
  10. Husnu,
    Bu videolari seyrederken uzuldugum bir konu ne biliyormusun? Senin gercekten sansin vardi su CSW'yi betatest etmek icin...

    YanıtlaSil
  11. Husnu,
    Su pdf'nin 15'ci sayfasina bir göz at!

    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2001396.page

    YanıtlaSil
  12. Evet abi buradaki olay Derek Spear dan alınan CSW-CSR Elite SLİ Mounting Kit üzerine SLİ Pro uygulaması . Bence çok şık. Ama aynı dökümanın 9. sayfasına bakarsan Fanatec in kendi SLİ sini çıkaracağını ya da SLİ ye uyumlu olacağını göreceksin. DATA çıkışına yapılacak bağlantı ile SLİ tarzı bir aksesuar kullanabileceğiz.

    Abi bende katılıyorum sana valla çoğundan daha güzel inceleme yapardık. Efkan la Bekir de gelirde hep beraber test ederdik. Nasip değilmiş :) Hele oylama sırasında dili bahane eden şerefsizlere küfür ediyorum. Millet utanmasa uganda dili ile inceleme yapacak

    Abi bir de Sebastian BMW simitinin vites pad i ile alakalı bir yorumu var . Tam olarak anlamadım ben onu. Kendisi bir sorun buluduğunu söylüyor ama diğerlerinde böyle birşey yok. Acaba ona gelen simitte mi bir sorun vardı ?

    YanıtlaSil
  13. Husnu,
    Bencede cok guzel duruyor, CSW icin bayag bir yatirim yapmis Fanatec.

    iRacing forumunda bu "Data" konusu tartisiliyor ve cogunun inandigi... Fanatec'in "Data" eklemelerini komunitiye birakacagi yolunda ama bir ihtimal Fanatec kendiside birsey cikarabilir. Kesin olan su,..."Data" bölumunde komuniti destegi olacak cunku benim bildigim kadar Derek, Fanatec icin calismiyor ve adam simdiden bir "Data" Prototipi hazirlamis bile ;)

    BMW simitine gelince Sebastian bana bundan bahsetmisti. Bir nevi ayri bir "Data" girisi olacak ama bunu yanlis yere koymuslar (vites padinin arkasina) ve full surumde bunun yeri degisecek demisti.

    Gördugum/okudugum kadariyla CSW ve CSR Elite'nin kasasi 1'e 1 ayni. Degisen 2 nokta var.

    1.- QR (Simdilik adam gibi bir simit yok piyasada, 1 tanesi fake F1 simiti...digeri ise gayet guzel ama cok agir ve tuslari parmaklarindan cok uzakta)
    2.- Data girisi (Data konusunu bir SLI satin alip Pc'ye baglayarak halledilir yani bu gösterge direksyonun kasasina baglanacina Pc'ye baglanir)


    Kendi sahsim icin, elimdeki son nefesini vermedikce degistirmeyecem su an. BMW simiti genelde bayag bir kritik aldi...özellikle agirligi ve tuslarin parmaklara cok uzak olmasi yönunden. Bu yuzden cok yakin zamanda bu BMW simitinin bayag bir ucuzlayacagini tahmin ediyorum.

    CSW siparisleri önumuzdeki haftalarda acilir ;)

    YanıtlaSil
  14. Abi CSW gelene kadar herhalde bu set beni götürür . Diğer Pad da kırılacak diye korkuyorum valla. Buradaki distribütör bana bir teklifte bulunda ama şimdilik idare ettiğim için teklifi değerlendirmeyeceğim. Görüştüğümüz zaman detaylar anlatırım

    CSW buraya ne zaman gelecek dersen buradaki distribütör CSW ve CSR Elite için stoklu çalışmayacakmış. Ön sipariş alacak ve standart siparişinde bu setleri getirecekmiş.

    YanıtlaSil
  15. Husnu,
    O zaman simdiden ön siparisini ver! Aksama gelmeye calis, cok uzak kaldin.

    YanıtlaSil
  16. Abi bebiş bu ara rahatsızdı ha geldim gelecem derken uyutana kadar geç oluyordu. Ama bu akşam ne olursa olsun geliyorum . Eskisi gibi Forza kahvaltısı yaparız :)

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Gecmis olsun Husnu.

    Bizim yaris 04:00'de bitiyor, bence sende katil ;)

    YanıtlaSil