2 Haziran 2012 Cumartesi

TTM 2012-06-02

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler, antremanlar ve yarislar icin tesekkurler. Her zamanki gibi super eglendik   ;)

Dun aksam kesinlikle HPD fix/Spa yarisina girmeyi dusunuyordum ama 1.5 saatlik antremandan sonra lastiklerin isinmasiyla/asinmasiyla beraber her 10 dakikada bir aracin surus fizigide degisince daha yarisa hazir olmadigima karar verdim.
Spa-HPD kombinasyonu muhtesem ve fix ayar harbiden cok cok iyi. Husnu'nun daha evvel bahsettigi gibi frenler hemen kitleniyor, arac hafifce zorlanmaya bile gelmiyor. Bu aracla hizli surmenin tek yolu tamamen gaz kontroludur...yani, frene mumkun oldugunca fazla dokunmayacan.

Hani bazi arac, ayarlar vardir...araci viraj girisine kadar zorlarsin sonrada frene kökleyip viraji hizli bir sekilde alirsin. Burada o strateji sökmez. HPD/Spa kombinasyonunda 2 tane viraj haricinde digerlerinde gazi erken kesip motor hiziyla frenlemeye calisacaksin ve viraji neredeyse hic frene basmadan alacaksin. Tabii ki, bu gaz ayarini biraz kacirdinmi hapi yuttun demektir...hani gaza fazla bastim frenle dururum diye dusunebilirsin ama nafile...lastikler kitlenir ve anca sansin varsa sadece yoldan cikarsin barierlere gecirmeden.

Spa'da gec fren yapilacak yerler...

1. Kemmel duzlugun sonu
2. Bus Stop Chicane(Start-Finish'e cikmadan evvelki shikan)

Ardindan Radical'e gectim, Sebastian bir ayar paylasti benle...110% tam benlik, hani kendim ayar yapsam ancak bu kadar uyar bana. Halen 1.51'lere dusmus degilim ama arac yolda fazla sacmalamiyor yani saglam bir antremanla beni 45 dakika göturecek bir ayar   ;)


- TTM Manset Haberleri -

1. Aramizda bizi Sabote etmeye calisan biri var...bas harfleri önemli degil E-F-K-A-N'la basliyor. Dun aksam Bekir, Efkan'in sabote setupina kurban gitmistir...haberiniz ola   :P

2. Burak kardesimizin yanilmiyorsam 3-4'cu defa tekrar 2000+ iratinge cikisini izledik dun. Umariz artik 3000 iratinglere dogru yol almaya baslar   ;)


Ve son olarak Bekir'in dun paylastigi guzel bir video...


Iyi yarislar,

2 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Akşam güzel bir antreman ile yarışa girelim.

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    Gece ilk Fix yarisina girelim ;)

    YanıtlaSil