17 Haziran 2012 Pazar

TTM 2012-06-17

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler, antremanlar ve yarislar icin tesekkurler   :)

Husnu, cok guzel bir bilgi paylasti, onu hemen buraya aktariyorum...paylasim icin tesekkurler kardesim!

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Dünya Endurans Şampiyonası’yla ilgili kısa bilgiler:
Şampiyonada, Sport Prototip ve GT araçlar birlikte yarışır. Otomobiller yarışa birlikte başlar ancak her biri ayrı sınıflandırılan 4 ayrı kategoriye ayrılırlar.

LMGTE Pro Class: Bu sınıfta hafif modifiye edilmiş 440-500 beygir arası motor gücüne sahip ve minimum 1245 kg ağırlıkta olan standart spor otomobiller yarışır. (Örn.: Porsche 911 GT3 RSR)

LMGTE Am Class: Otomobillerin spesifikasyonları, LMGTE Pro Kategorisi ile aynıdır ancak otomobil başına sadece bir profesyonel pilot düşmesi şart koşulmuştur.

LMP1 Class: Motor gücü 550 beygir ve minimum ağırlıkları 900 kg olan spor prototip otomobillerin yarıştığı kategoridir.

LMP2 Class: Motor gücü 440 beygir ve minimum ağırlıkları 900 kg olan spor prototip otomobillerin yarıştığı kategoridir.

Amerikan Le Mans Serisi ile ilgili bilgiler:
Amerikan Le Mans serisi yarışları (ALMS) 1999 yılında yapılmaya başlanmıştır. Spor Prototip ve GT otomobiller yarışa birlikte başlarlar ancak her biri ayrı sınıflandırılan 5 ayrı kategoriye ayrılırlar.

GT Class: Otomobil üreticileri arasında en popüler kategori olan GT kategorisinde hafif modifiye edilmiş 440-500 beygir arası motor gücüne sahip ve minimum 1245 kg ağırlığa sahip standart spor otomobiller yarışır. (Örn.: Porsche 911 GT3 RSR)

GTC Class: Bu sınıfta sadece Porsche 911 GT3 Cup gibi tek yarış otomobilleri yarışır.

LMP1 Class: Motor gücü 550 beygir ve minimum ağırlıkları 900 kg olan spor prototip otomobillerin yarıştığı kategoridir.

LMP2 Class: Motor gücü 440 beygir ve minimum ağırlıkları 900 kg olan spor prototip otomobillerin yarıştığı kategoridir.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Bu yilki Le Mans benim icin pek heyecanli gecmedi, sacma sapan hatalar yapan soförler sayesinde bundan böyle secilecek suruculer icin daha bir kati kurallar olacak deniyor ve görduklerimle kesinlikle olmali. Örneklerden biri...




- TTM Haberleri -

Efkan, yaptigi HPD yarislarla halen iRacing'de ortaligi kasip kavuruyor....Dun, Burak'tan buyuk bir hamle bekliyordum ama malesef eski performansini tutturumadi bir turlu. 2 usta surucumuzede bol sanslar diliyorum    ;)
Bugun,...yeni bir gun, yeni umutlar ve yeni yarislarda gözlerimiz ustunuzde   ;)


Iyi yarislar,

6 yorum:

  1. Abi akşama dünkü yaruşımdan bir adamı şikayet edecem, yardımcı olabilirsen sevinirim :)

    YanıtlaSil
  2. Efkan,
    Bunlari alttakileri dolduracan ve protest@iracing.com'a emailleyecen. Baslik olarak, Protest on Hiyarto Puschti yazabilirsin, buradaki isim gercek degildir ama onu anlamissindir herhalde ;)

    -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

    Session ID: Örnek 24894637/5656465 Official
    Date: Örnek 2012-05-22 8:30 pm
    Sporting Code Section: Örnek Sabotage on other racers.
    Driver: Örnek Hiyarto Puschti
    Description/Explanation of Protest: Lrnek olarak: On lap 1, me and Hiyarto Puschti were batteling for the 4th position and we were having a good run until Puschti drove into me on purpose.
    Accompanying Attachments: xxx.rpy

    YanıtlaSil
  3. Vallah Efkana Allah zeval vermesin harbiden sağlam gidiyor
    bende gene bi gaspetlik var vallaha çözemedim
    12:45 yarışında 2. giderken ki 1. olacaktım.yarış başlarında Amjed Yamin ile 2.lik için kapışıyordum 3. öküz geldi amjet i biçti bende hasarlıyım ilerleyen turlardada 2. giderken başka bir öküzde viraj içinde bana arkadn çarpıp uçurdu ben pite o yarışa devam hakkat diyorum oyuna aramı versem ne yapsam moral 0 vallahi ben kazadan kaçtıkça kazalar bana zorla geliyor

    YanıtlaSil
  4. Bigiler için teşekkürler abi. Audi tek başına yarıştı gerçekten . Ama GTE Pro daki kapışmalar güzeldi.

    Bu arada yarışı TR Eurosporttan izleyenlar saat 1 civarında Yiğit Top un yorumlarını duydular mı acaba ? Bunlar bir ara simülasyonlardan konuştular . O vakit mail atamamıştım ama müsait olduğum ilk anda mail attım ve onlarda kısa bir süre de olsa iracing hakkında konuştular. Eminim Yiğit Top bu konuda meraklanmıştır ve en kısa sürede iracing i deneyecektir.

    YanıtlaSil
  5. Satılık CST F1 3B . Bekleyemiyeceğim için satıyorum arkadaşlar. Artık iracing i de bırakıyorum. Yeter bu kadar

    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1992428.page

    YanıtlaSil
  6. Husnu,
    iRacing dunyadaki en saglam sim simdilik ve yakin yillarda bundan daha iyisi cikmayacagi görusundeyim. Özellikle Turkiye'mizdeki yarisci camiyasinda iRacing'e daha fazla yatirim yapilmasini cok isterim.

    CST F1 3B, fena degil...birde dikkatimi ceken su. Bunlar altindanda degerli yaw, aldigin fiyata gidiyor, zarar-marar yok ;)
    Acaba diyorum, Bekir trilyonlarini bunlara yatirsa daha karli olmazmi yaw :P

    Burak,
    Efkan'in basarili olmasi Yaris Tanrilariyla arasi cok iyi olmasindan kaynaklaniyor. Söylentilere göre Efkan en az 4 tane fil kurban etmis,...eee, birakta iRacing'de milleti tokat manyagi yapsin. Tavsiyem, en az 2 manda kurban etmen, bak o zaman iRating'e iRating demezsin :D

    YanıtlaSil