18 Haziran 2012 Pazartesi

TTM 2012-06-18

Ey Forzacilar,
Dunku muhabbetler ve yarislar icin tesekkurler, super eglendik   ;)

- TTM Haberleri -

  • Efkan,...Teh Mansetlerin adami iRacing'i haraca baglamis, buralari benden sorulur  diyor. Katildigi her yarista rakiplerini tokat manyagi yapiyor...Helal  ;)
  • Burak, kisa zamanda 2400-2500'lere cikti ama oradada tikandi, ne ileri gidiyor-ne geri. Eminim yakin zamanda eski performansina geri dönecek.
  • Bekir, haftalik GT Challenge yarisini yapti ve orta halli bitirdi, ne eksi-ne arti
  • Kerem'e D-Klas pek yaramadi...ama umudumuz buyuktur, yakin zamanda o da Efkan gibi iRacing'i haraca baglayacagindan eminim   ;)

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

- iRacing'de Bu Hafta -

- Skippy - 20 tur MoSport (Favori pistlerimden biridir)
- Radical Racing Challenge C - IndianaPolis 45dk
- GT Challenge - Daytona Road 45dk.
- Prototype F/S - Daytona Road 25dk/60dk
- Nascar Silverado - Michigan 65 tur


* Aracinin "Main" logosuna Nvidia dizayni yapistirip sezon sonuna kadar en az 6 resmi yarisa katilirsan Nvidianin GTX 670 ekran kartini kazanmaya sansin oluyor.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Ve son olarak...


Iyi yarislar,

10 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Bu arada TTM Button Box umuz ile alakalı gelişmeyi aktarayım. Şimdi düşünce olarak her şeyde okeyiz . Fakat veriyi alacağımız şey nedir ? Tabiki iracing. Bu veriyi alabilmek için bu sistemi yapacak olan arkadaşta iracing in olması lazım. Bu konuda kendisine bir teklif götürdüm. İsterse iracing in 3 aylık ( 12 $ ) üyeliğini satın alabileceğini ve referans kısmına benim mailimi yazdıktan sonra bana gelecek 10 $ ı kendisine 12 $ olarak geri verebileceğimi söyledim. Ama bu parayı sadece oyun içerisinde kullanabiliyor galiba. Hiç olmazsa 3 aylık üyeliği kendim alıp ona verebilirim. LCD ve ledleri çalıştırırsa zaten o parayı hayli hayli geri alırız :)

    YanıtlaSil
  2. Eğer bu iş olursa istediğimiz model direksiyon simitine ister sadece tuşlar ve ledleri , ister LCD yi de dahil edebiliriz. Mesela V8 direksiyonunu yapabiliriz

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah Husnu,
    O sekilde yapilabilir ama tam anlayamadigim neden iRacing'e ihtiyaci olacak?
    ButtonBox'a SLI'yi takmayacakmi? Eger onu kullanacaksa zaten SLI'nin kendi iRacing programi var benim bildigim, sadece SLI'yi aktif etmek sart yanilmiyorsam 5$ ödenecek EKsim'e sonrada hrsey hazir. Yani,...sonucta iRacing uyeligi sart degil.

    http://www.zroso.com/index/index.php?option=com_content&view=article&id=51&Itemid=60

    YanıtlaSil
  4. Abi SLİ hazır bir sistem sonuçta. Bu çocuk verileri direk kendim alırım diyor. Ledleri de kendi hazırlayacak. Ayrıca sadece ledler için değil, LCD ekrana gelecek verileri de kendi alacak. Yani bir nevi Z1 Sim LSD deki gibi olacak ama daha basiti . Sadece aracın dashboardındaki verileri alacağız. Öyle çok detaylı olmayacak. Aslında bir çok veriyi alabilir diye düşünüyorum ama. Ona detaylıca çalışmak lazım. Şimdili şu ilk aşamayı halledelim sonra beraber düşünüp çocuğa söyleriz.

    YanıtlaSil
  5. Bu arada güzel bir video ekleyeyim. Bekir için gelsin

    http://www.youtube.com/watch?v=GYFBhtpw5xc

    YanıtlaSil
  6. Şu Super GT araçları içimi oynatıyor resmen yaw (padok kızları da olabilir şimdi emin olamadım:p)

    YanıtlaSil
  7. http://www.youtube.com/watch?v=rxxGuyu6Lk4&feature=youtu.be&hd=1

    YanıtlaSil
  8. Efkanım yürü be LAST OTTOMAN :D hakkaten deli gidiyor maşallah diyelim :)

    Abi aksamdan sonra biraz toparlar gibi oldum harbiden delirecektim 2500 kendini bana bi bağladı bırakmıyor şerefsiz :) ama kurtldum 2623 deyim şu an ....

    Hüsnü abi o video ne güzeldi öle yaw 2 tane farklı dünya resmen bi tarafta spor arabalar bi tarafta tıfıl tıfıl cıvıl cıvıl kızlar filan bi hoş oldum vallaha onları alıcaksın bıncık bıncık :)

    Efkan acaba ikimizi padok kızlarına koruma amaçlı görevli alırlarmı yaw bekar bi 2 miz kaldık :D

    YanıtlaSil
  9. iRacingTV Episode 13

    http://www.youtube.com/watch?v=rxxGuyu6Lk4

    YanıtlaSil