16 Mart 2015 Pazartesi

Team Turkiye MotorSport 2015-03-17

EY TTM,
Hepimize yeni sezona hosgeldik ve bol sanslar diliyorum.Takriben 4 yil kadar önce iRacing'e katildim ve o zamanlardan bile paket sistem olarak denedigim tum diger yaris oyunlarindan yillarca farkla öndeydi. iRacing'in guzel yani yeni bir iRacing'in cikmayacagidir...yani bundan 5 - 10 yil sonra iRacing 2 veya 3 beklemeyin. iRacing her 3 ayda bir kendini öyle bir guncelliyorki dersin adamlar tamamen yeni bir oyun yaratmislar.


- Team Turkiye MotorSport Haberlerimiz -
  • Selcuk, su anki sisteminden pek memnun degil...bu yuzden sistemini degistirene kadar en azindan iRacing yarislarina istedigi yatirimi yapamayacak. Dileklerimiz, en yakin zamanda dusuncesindeki sistemini kurup bol bol iRacing'deki yollarin tozunu almasidir.
  • Bekir ve Fevzi, GES Lig Turnuvalarinda toplam 49 takimdan 14'cu sirada bitirmislerdir. Tebrikler arkadaslar, bu gercekten cok guzel ve buyuk bir basari!
  • Team Turkiye MotorSport'a yeni bir arkadasimiz daha katildi, ismi Koray E. Ona buradanda aramiza hosgeldin diyorum.
  • Bayram kardesimizin iRacing'de ne denli hizli bir surucu oldugunu hepimiz biliyoruz. Gecen hafta Go-Kart turnuvasinda 1'ci geldiginde, eski yariscilardan biri olan Artur Deutge'in guzel bir teklifiyle karsilasmis. Artur Deutgen hakkinda LINK. Senin adina cok sevindik ve eminiz gercektede cok basarili olacaksin  :)
  • Samet arkadasimizin elinde satilik guzel bir grafikkarti var 970GTX, aranizda ilginenler veya grafikkarti almayi planlayan tanidiginiz varsa diye yaziyorum.

*******************************************************************************************************************************************

- Team Turkiye MotorSport Sezon 2 Yaris Serilerimiz -
  • Skipp Barber Race Serisi - Suzuka GP 10 tur
  • Grand Prix Legends - Okayama International Circuit 17 tur
  • Advanced Mazda Cup - Okayama International 25dk
  • BlancPain Sprint Serisi - Sebring International Raceway / International 40dk
  • World Sportscar Serisi - Sebring International Raceway / International 45dk
  • iRacing Grand Prix Serisi - Interlagos 72 tur

  • Indycar Serisi Fixed - Michigan International Speedway 42 tur
  • Nascar iRacing Class C-Fixed - Daytona 25 tur
  • Nascar iRacing Class B-Fixed - Auto Club Speedway 37 tur
  • Nascar iRacing Class A-Fixed - Auto Club Speedway 50 tur


Hepimizin hangi serilerde yarisacagini bilmedigimden tahmin ettigim serileri yazdim,...Gelecek saliya listeyi duzeltirim. Hepimize bol sanslar,


Bunlarin haricinde 28 martta 12 saatlik Sebring yarisimiz var   ;)


Bu sezonda ben tekrar Skippydeyim, Skippy haricinde ara-sira diger yaris serilerindede eglenecem.


****************************************************************************************************************************************** 

- iRacing Haberlerimiz -
iRacing, BlancPain ile anlastigindan GT3 serisinin ismi-cismi degismistir. Bu, biz yarisseverler icin guzel ve eglenceli olmasi harici birkac kademe daha gercek hayattakine yakin yarislar yapacagimiz anlamina geliyor.

Yakin zamanda yeni bir GT3 aracinin aciklanacagina deginiliyor...sahsi fikrim Mercedes GT3 olacagini dusunuyorum ama burasi iRacing...sag gösterip sol oturturlar adama. Bir bakmisiz Ferrari, Audi, Nissan veya Porscheylede anlasmis olabilirler ve Hayir...bahsettikleri yeni GT3 aracin Bentleyin olacagini hic sanmiyorum   ;)


******************************************************************************************************************************************

- iRacing'de Ilk Basamak -
iRacing'e yeni katilan arkadaslarimiz icin kisaca dikkat etmeleri gereken noktalar.
  1. Yarisa girmeden bol bol antreman yap. Pistin uzunlugu/kisaligina göre tum hafta boyunca en az 30 ve ustu tur atman, pisti ve aracini iyicene kavraman acisindan cok faydasini görursun. Bu 30+ turun icinde TimeTrial antremanlari, Kvalifiye ve Practice odalarinda yarisi simule etme dahildir.
  2. Kvalifiyenin önemi buyuktur...önlerden baslamak her zaman avantajlidir, ortalardan baslamaniz otomatikman ilk virajda patlamanizin riskini %50'ye cikartir.
  3. Kvalifiye icin Ruzgar yardimi gerekirse takim icinde yardim istemeye cekinmeyin.
  4. iRating icin genel olarak temel hesaplama su sekildedir. Yaris odanizda toplam 30 yarisciysaniz ilk 15'te bitirmeniz ne art-ne eksi verir veya cok az ceker - cok az verir.
  5. Safety Ratinginize dikkat edin, 
  6. Yarisinizdaki amac her ne pahasina olursa olsun 1'ci gelmek veya öndekini gecmek degildir. Al gulum - ver gulum gibi yarisin demiyorum, araci kontrol altinda tutabileceginize emin oldugunuz an yardirin fakat hirsiniza yenik dusmeyin. Burasi iRacing, gercek hayattakinden cok daha kati kurallar altinda yarisiyoruz.
  7. iRacing'de kaliciysan yardimci programlardan faydalan...Örnegin iSpeed, Z1, Dashmeter vs. vs. gibi...
  8. 3'lu ekran kesinlikle buyuk bir görus acisi sunuyor, bununla beraber virajlara daha hizli ve dogru aciyla girmenize yardimi oluyor.
  9. Elinizdeki direksyon ve pedal seti icin sizlere en uygun ve dogru ayarlari, dogru FFB'i ayarlamaniz önemlidir.


Bol sanslar,


******************************************************************************************************************************************

- Ince Ayarlar -
Besin ve Antremanlarimiz uzerinde ince ayarlar yapmanin avantajlari - dezavantajlari hakkinda kisaca deginmek istiyorum.


Vucudunu zorlaman sart, daha evvelki yazimda bahsettigim gibi kardio antremani haricinde adet ve rakamlara takilma. Örnek olarak asagidaki hareketi inceleyin...


Burada önemli olan 10 kilolarla 3*8 yapmaniz degil. Önemli olan 25-30 kilolarla 3*4 veya 3*5 yapmanizdir. Ayni anda videodaki arkadasin hareketini dikkatlice incelediyseniz, acele etmiyor...her hareketi en dogru sekliyle, dogru nefes alarak yapiyor, bunlar cok önemli gelisme noktalari.

Kardioya gelince hiz ve mesafe buyuk önem tasir. Mesela yuruyus yapiyorsunuz...ilk 30 dakikaniz vucudun isinmasini saglar, 30 dakikadan sonra saglam kalori vermeye baslarsiniz. Buradada önemli olan kendinizi zorlamanizdir...yuruyusunuzde 45-50 dakika sonunda ustunuzdeki t-sörtun sirilsiklam olmasi gerekir.

Tabii ki dogru beslenmediginiz taktirde yaptiginiz vucut antremanlariniz pek bir ise yaramaz. Vucudunuza gireni-cikani kontrol etmeniz sart, bu konuda myfitnesspal sizlere fazlasiyla yardimci olur. Dogru beslendiginizde hem fazlasiyla doyarsiniz - hemde ayni anda kilo vermeylede kalmayip, vucudunuzun dogru yerlerinden kilo verirsiniz.


Son olarakta herzamanki gibi guzel bir paylasim,...





- Ne Mutlu Turkum Diyene -

62 yorum:

  1. abi bilgiler için çok teşekkürler...ben de yeni açıklanacak aracın Merc SLS AMG GT3 olacağını düşünüyorum..Ancak artık bir Ferrari yakışır iRacing'e diye de düşünmüyor değilim..ben de Blancpain SS'de olacağım bu sezon fakat sıkıldığım veya sevmediğim pist olursa diye 2. bir seriyi de antrenmanlarla falan yedekte tutucam...ama halen karar veremedim seriye..gerçi oval ne güne duruyor o da var diyeceksin de road esas tercihim olur..onun haricinde bir şey sorucam kesin bir yerlerde belirtmişlerdir de ben atlamışımdır..2015 S2 takvimi açıklandığında PDF dosyasında sadece Chevrolet Silverado görünüyor Toyota Tundra yoktu..dediğim gibi hatalı olduğunu bir yerlerde kesin belirtmişlerdir de..yine de bir sorayım dedim :))

    YanıtlaSil
  2. Bilgiler için teşekkürler abi. Gerçekçilik sadece araç , pist ve fizik ile bitmiyor. Seri olarak ta gerçek bir organizasyonun ismini almak bence çok önemli . R3E de DTM , GT de Super GT , Iracing de V8 Supercars vardı zaten ama en popüler olan GT serisinde Blacpain in ismini almaları yerinde bir adım olmuş .

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler abi bilgiler için.
    Hoşgeldin Koray. Giderek sayımızın artması çok sevindirici bişey.
    Bakalım yeni sezon da GT3 de kendi division'ım da neler yapabileceğim :)
    Bu arada akşam amazon.de 'den T500 siparişimi vermiş bulunuyorum :) Heyecanlı bekleyişler başladı :) Haftasonu da ahşaptan yapacağım wheel stand ın parçaları kestirip, T500 gelince ona uygun bir stand yapacağım. bakalım ne kadar becerebileceğim. Eğer ortaya gizel bişey çıkarsa çizimleri size de gönderirim.
    Şimdi de TH8RS ile ClubSport Shifter SQ V 1.5 arasında kaldım. Gönlüm Fanatec ten yana ama bakalım artık..

    YanıtlaSil
  4. Emre,
    Nascar C-Klasman asil Multiklas araca ama ayni klasmanda bir yaris yani Tundra ve Silveradonun yenisi ayni yarista kapisiyorlar ;)

    Husnu,
    +1

    Samet,
    Ekonomi yönunden baktigimizda TH8RS cok daha mantikli...diger yandan ise gönul ne zamandan beri mantik dinlemiski ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off elegan abi neden öyle dedin ki :)) gaza mı geldim noldu anlamadım ;)

      Sil
  5. Samet T500 hayırlı olsun. Eğer dişli bir geçiş istiyorsan benim gördüğüm Fanatec daha mantıklı. Th8rs te sertliği istediğin kadar arttır birşey farketmiyor. TH8 maalesef Fanatec in viteslerinin yanında biraz oyuncak kalıyor. Hatta şöyle söyleyebilirim Fanatec in CSR viteslerinde bile daha dişli geçiş var. TH8 in yazılımı güzel. Eğer vites üzerinde mod yaparsan mesela bu ne olabilir , üzerindeki manual vites plakası yerine daha kısa geçişlere sahip bir plaka koyarsan yazılımı üzerinden aynı şekilde bu kısalığı sağlayabiliyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TH8RS in benim için en büyük eksisi 'h' shifter - manuel arasında ki geçişi yapmak için üzerinde ki kapağı sökmek biraz saçma olmuş. Yani ya bunu kullanacaksın yada diğerini diyor Thrusmaster :) Ben normal de GT3 antremanları yaparken, sırf keyfine Lotus 49 ile bir iki tur atayım dediğim de o kapağı çıkarıp takmak.. Ama Fanatec'te tek tuş ile bu geçiş sağlanıyor ;) Muhtemelen bir kaç haftaya da onu alırım gibi geliyor :)

      Sil
  6. herkese selamlar :D ellerine sağlık elegan abi kuzenime verdiydim takılsın diye ben yokken ortalıklarda dagıtmıs benim hesabı bu aksam dönüyorum bursaya yoldayım gece direk dalıcaz olaya d ye düşürmüş pezvnk ss de yardırmaya calısıcaz simdi :( yeni tundra yıda almıstım oysa daytona ile olaya dalayım diye :D şaka bi yana bu aksamdirek antreman a dalıcam gt3 de
    oyun her gecen gün daha bi zevkli hal alıyor resmen serilerin orjinal isimleri falan
    sebringte 2.01 leri atabiliodum mclaren ile bu aksam bi dalayım test e direk gt3 e yatırayım yapayım diyorum bi yandanda ss de oval i yukseltmeye calısıcaz artık

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler Selçuk :) T500 hakkında ki yorumların çok yardımcı oldu bana. Daha sana gelip direksiyonu deneme şansım olmadan, dayanamadım ve aldım :) Bekliyoruz bakalım..

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Eyvallah Selcuk,

    Samet,
    Tabii ya, T500'un simdiden iyi gunlerde olsun, bol birincilikler kardesim ;)
    TH8RS kesinlikle isini fazlasiyla göruyor ve resimlerdeki gibi öyle ele-avuca sigacak kadar kucuk birseyde degil. Olurda Fanatec vites koluna karar verirsen ayriyetten 20€'ya USB kablosunu alman sart olur, malesef onu pkaetin icine ekmememisler!

    Volkan,
    Ne yaptin kardesim, nasil guvendinde hesabi verdin, he he
    Gecmis olsun, yine ucuz kurtulmussun. Hesabin banda yiyebilirdi, Cömez klasmaninada dusebilirdin ;)


    Aksama görusuruz beyler,

    YanıtlaSil
  10. Fanatec'in bırak shifterini wheelbase ini kablosundan dahi uzak durmak lazım Elegan abi ben çektim arkadaşlar çekmesin.

    YanıtlaSil
  11. Bu arada Blancpainde z4 ile 2.00.00 ın altına düşen var mı ? varsa setap paylasabilir mi

    YanıtlaSil
  12. Skippy'de kvalifiye işi nasıl oluyor yaw hiç session yok, grid neye göre oluşuyor?

    YanıtlaSil
  13. Fevzi,
    O konudada haklisin, Fanatec'ten az cekmedik ;)
    Vites kolu konusunda benim okuduklarimdan ilk cikan 2 parti problemli cikti sonradan hatalarini duzelttiler ve coktandir Fanatec vites kolu hakkinda problem yasayan görmedim.

    BlancPain ayarlari icin tavsiyem Ozan ve Bayram'la görus, en cok onlar orada yarisiyorlar/antreman yapiyorlar ama hangi aracla bilmiyorum.

    Bekir,
    Bazi serilerde kvalifiye, yarisa girdiginden evel yapiliyor...yanilmiyorsam yarisa kayit oldugunda yaris öncesi herkez 12 dakika boyunca tek tabanca kvalifiye atiyor sonrada o siralamaya göre yaris basliyor. Daha adil olmus bence.


    Dunku muhabbetler, antremanlarimiz ve yarislarimiz super gecti beyler, aksama görusuruz ;)

    YanıtlaSil
  14. Star Mazda ve Skippy ' de kvalifiye turları yarıştan önce atılıyor artık. Başka sezon da var mı bilmiyorum ama akşam skippiy de koray yarışa başlamadan önce 12 dakika kvalifiye attı.
    Bence gayet güzel bir uygulama, millet birbirinin rüzgarına girerek atamıyor kvalifiyeyi. Keşke diğer sezonlarda da olsa :)

    YanıtlaSil
  15. ben bu sezon GT3'te yarışmayacağım için faydam olmaz,Mclaren sürüyordum zaten

    Bayram'da Ruf sürüyor

    28 Mart'taki Sebring 12H'ye katılacak mıyız,kesin olarak ?

    YanıtlaSil
  16. Samet,
    +1

    Ozan,
    Sorman bile ayip, tabii ki 12 saatlik Sebring'de yarisacaz ;)

    Selcuk,
    Cok sevindim kardesim, haydi hatirlisiyla hersey istedigin yönde ilerliyor ;)

    YanıtlaSil
  17. Valla bu kvalifiye bence blancpainde de olmalı, çok adil hakkaten :)

    YanıtlaSil
  18. Bekir,
    Eminim zamanla tum serilere uygulanacak cunku en dogrusu bu.

    YanıtlaSil
  19. most recent updates March 18th 2015

    - added plans for brazilian server farm (planned for this year)
    - added unspecified GT3 car to the list (mentioned in the Blancpain announcement)
    - the Nürburgring was mentioned for "this fall" (mentioned in the Blancpain announcement)

    YanıtlaSil
  20. Kasap brazilyalılar için server ha yandık yemin ediyorum :)
    Ring den kastı GP pisti herhalde nordschleife yetişirse bomba olur .

    YanıtlaSil
  21. Sonunda bulabildiğim yayı csr elite pedalıma montajıda bitti loadcell ile beraber yay kombinasyonu cok deli oldu elite pedallarım farklı bi boyuta gecti :D simdi vibrasyon kaldı ps kolumu parçalayıp onuda denicem bakalım nasıl olucak :D
    Bunlarda montajdan sonraki fotolar
    http://postimg.org/image/8bxag2uj7/
    http://postimg.org/image/oce59vz33/

    YanıtlaSil
  22. Güle güle kullan Volkan . Mod güzel gözüküyor. Eminim işlevinde de faydası olmuştur

    Şu Force Dynamics in sistemi denemek isterdim valla. Kendi ekseni etrafında dönüyor olması büyük artı

    https://www.youtube.com/watch?v=cviF7LRwke0



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hüsnü valla dün gece denedim baya bi fark etti ilk haline göre yay olmadan geri tepkime cok yoktu frende suan içi gayet iyi tepki veriyor .Yay ufak ama basınc ı yüksek hidrolik var içinde kendisinin yagını değiştirip arabalarda kullanılan daha yogun bi hidrolik koydu daha iyi oldu birde zaten alloy özelligi sayesinde ayarlanabilir tepkime sekli var istersen cok sert istersen daha yumusak 35-55 kg arası geri tepki yapıyor basınc aleti ile boş halini ölçtük uygulaması biraz ugrastırdı monte etmek icin iyi yer aradık en iyi acıyı bulmak icin biraz test ettik boş pedalı.Daha hassas oldu fren olayı ayaga geri tepki cok fark ediyormus :)

      Bu arada paylaştıgın sistem cok eglenceli gözüküyor 3 monitör ile kabin e cevirip eglencenin ve gercekligin dibine vurabilirsin :D

      Dün aksam g27 yi parcaladık manuel vites e kutu falan ayarlıcam cok daha farklı bi hale sokucam g27 nin base i de button box yapıcaz bakalım yaza kadar ufak ufak tamamlıcam kafamdakileri

      Sil
  23. Abiler akşama bir aksilik olmazsa alocam t500 ü akşam ts de olurmusunuz? Bir sıkıntı çıksın istemiyorum yanlış sipariş vermeyelim bide

    YanıtlaSil
  24. Abi ortalama nekadar sürede geliyor?

    YanıtlaSil
  25. Yeni arayüz hakkında ;

    https://www.youtube.com/watch?v=EVk2r5v9A8I

    YanıtlaSil
  26. Bugün Tr saati ile 16:40'ta 12H Sebring yarışı var canlı olarak. Www.imsa.com adresinde watch live kısmına tıklarsanız hem onboard hem yayın olarak izleyebilirsiniz. Yayın kısmı çok daha sonra açılacaktır muhtemelen, sadece onboard takip edilebilir. Meraklısına şimdiden iyi seyirler ;)

    YanıtlaSil
  27. Motors TV verecek yarışı,Tivibu üyesiyseniz izleyebilirsiniz,stream arama derdi kalmaz hiç değilse...

    F1 için aldım ama bu hafta işe yarayacak gibi :D

    YanıtlaSil
  28. Enis,
    Simdiden iyi gunlerde olsun kardesim.

    Paylasim icin tesekkurler beyler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elegan abi valla en sonunda muradıma erdim ya , verdin gazı verdin gazı sattım ps i aldım t500 ü :D inşallah hafta içi elimde olurda haftasonu 12 saatlik yarışa katılabilirim

      Sil
  29. 14.virajda tipik iracing aceleciliği ile geçiş yapmaya çalışan protipin sonu pert oldu, valla kapanayım demesin şu iracing :)

    YanıtlaSil
  30. Radical'de yarışıyorum,seriler arasına eklenebilir

    Blancpain Endurance'ı takip edecek var mı ? 12 haftada 10 yarış,1'i geçti bile.irating yok,17 hata limiti var.3 saat olunca dün öğlen saatindeki yarışa 120 kişi girdi,bu akşam dahada çok giren olacak gibi

    YanıtlaSil
  31. Abiler bana almanca bilen birileri yardım edebilirmi anladığım kadarıyla kart bilgilerinde yanlışlık var diyor ama nasıl düzelticeğimi anlamadım
    Guten Tag,

    um Ihre Bestellung weiter bearbeiten zu können, benötigen wir Ihre Unterstützung beim Abgleich Ihrer Zahlungsdaten. Der Zugang zu Ihrem Kundenkonto ist während dieser Prüfung vorübergehend nicht möglich. Bitte eröffnen Sie bis zum Abschluss der Überprüfung kein neues Kundenkonto.

    Ihre Bestellung wird 3 Tage für den Datenabgleich aufrechterhalten. Nach Ablauf dieser Frist wird Ihre aktuelle Bestellung automatisch storniert.

    Bitte lassen Sie uns eine aktuelle Kreditkartenabrechnung zukommen, aus der Folgendes hervorgeht:

    - der Karteninhaber
    - die Kreditkartennummer
    - die gespeicherte Rechnungsadresse

    Geben Sie bitte Ihre Bestellnummer und Ihre E-Mail-Adresse an, um die Bearbeitung innerhalb von 24 Stunden zu gewährleisten.

    Wir sind unter folgender Faxnummer zu erreichen:

    0941-788-78-240 (aus Deutschland)
    +49-941-788-78-240 (aus allen anderen Ländern)

    Sollten Sie keinen Zugang zu einem Faxgerät haben, so können Sie uns die Kreditkartenabrechnung per Post an folgende Adresse senden:

    Amazon.de GmbH
    Abteilung: Adressen-Bestätigung
    Gewerbepark D55
    D-93059 Regensburg

    Nach erfolgter Überprüfung benachrichtigen wir Sie per E-Mail.

    Wir hoffen auf Ihr Verständnis für diese Sicherheitsmaßnahme, die zum Schutz unserer Kunden durchgeführt wird.

    Freundliche Grüße

    YanıtlaSil
  32. Selçuk abi hesaba erişimimi engellemişler bende ingilizce olarak mail attım kart bilgilerini ve adresi verdim bakalım nedicekler

    YanıtlaSil
  33. Abi bende 700 lük var hertürlü yetiyor.

    Amazondan başka hesap açıp onlda sipariş verdim sanırım ilk verdiğim iptal edilicek zaten yanlış bilgiden dolayı inşallah bir yanlışlık olmaz

    YanıtlaSil
  34. Ozan şimdi senin mesajını gördükten sonra Blancpain Endurance'a baktımda sadece ayın 21 martta 14.00 GMT'de yarış olmuş ve 3'e bölünmüş başka hiç bi yarış gözükmüyo.Zaten şuanda suzuka geçmiş ama odalarda yok yarışlar belli bi tarihte mi bilgili olan var mı ? ve yarış sonuclarına baktım çoğu kişi tek başına girmiş sanırım driver swap zorunlu değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarislar haftada 2 kere sadece ; Cumartesi 16.00 ve Pazar 21.00

      ve evet tek kisi yarisabiliyor,1 tane de fast repair var

      Sil
  35. 2. Siparişimde banlandı :D yeni hesap açtım bu sefer kart ğzerindeki isimle bakalım bunu banlıcaklarmı

    YanıtlaSil
  36. sitedeki race credit sistemi calismiyor, Radical de patlayıp 8 tur yiyince saymadi sanmistim fakat yarisi tamamlayinca da saymadi

    YanıtlaSil
  37. Hoayydaa 3. Siparişimde ban yedi galiba kart mimlendi :D artık babamın ğzerine bir hesap açıp onun kartıyla alıcam gene ban yemez inşallah

    YanıtlaSil
  38. Merhaba arkadaslar,
    Kac gundur iRacing'e cikamiyordum, is-guc derken zaman geciyor iste. Aksama görusuruz ;)

    Enis,
    Ilk satirda lutfen yeni hesap acmayin diyor...Anladigim kadariyla ilk siparisinde senden veya siparise girdigin kredi kartindan para cekilmesine izin verilmemis. 2'ci veya 3'cusunu acman birseyi degistirmez. Böyle isler önemlidir ve bastan dogru sekilde yapilmasi sart, aksi taktirde kredi kartin, kredi kartina ait isim, adres ve göndermeleri icin yazdigin isim ve adres kara listeye girebilir.

    Ozan,
    BlancPain Endurance tamamen zevk isi, yarismak icin yarisililacak bir seri veya basit bir sekilde Safety Ratingini yukseltme yeridir ;)

    Tamamdir, Radical'i eklerim, bol sanslar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elegan abi , cevabın için teşekkürler. Bu ilk 3 siparişimden para çekilmez heralde daha. Bu sefer babamın adıyla ve onun adının olduğu karttan alıcam anlamazlar inşallah. Adres ide farklımı vermem gerekir?

      Sil
    2. Enis,
      Parayi cekmezler. Bir ihtimal girdigin kredi kartlari, isimler ve adresler sicillenmis olabilirler, bunlara dikkat et. Eger bu siteler her gelenden istedikleri gibi parayi cekerlerse, her gelene istedikleri gibi hic arastirmadan-sorusturmadan siparis ettirirlerse uzun ömurlu olamazlar.

      Böyle islerin iyi yurumesinin en önemli sutunlari guven ve durustluktur yoksa kimse internetten alis-veris etmez.

      Bol sanslar,

      Kac kiloya dustun? Kisa zamanda resim bekliyoruz ;)

      Sil
    3. Bugün gidiyorum abi diyetisyene bakalım kaç kg olmuşum akşama görüşür konuşuruz gelirsen :)

      Sil
  39. 2015 Audi E-Tron Quattro

    http://www.netcarshow.com/audi/2015-r18_e-tron_quattro_racecar/

    YanıtlaSil
  40. Eyvallah Enis,
    Gelmeye calisacam ;)

    Paylasim icin tesekkurler Husnu,
    Audi, kazanmak icin illede benzinli araca ihtiaycimizin olmadigini yillarca zaten gösterdi, bu yil ise 2014'e nazaran hem aracin kilosunu dusurmeyi basardilar, ayni andada aracin gucunu 17% ile dahada yukselttiler, Bravo adamlara...yerinde durmak yok, devamli ilerlemek, kendini gelistirmek, "Teknolojide" devamli liderligini elinde tutmak dunyadaki en zor kategorilerden biri.

    YanıtlaSil
  41. Abi tekrar verdim siparişi kart limiti sorunu olması imkansız çünkü limit yok , bu sefer babamın adıyla yazdım işimi garantiye almak için maili bile babamın ismiyle açtım 3 saate belli olur sonuç adreside farklı girdim

    YanıtlaSil
  42. Enis insallah halledersin sorununu ve kavusursun t500 üne
    dün aksam pedalları yarısta deneme fırsatım oldu yarıs deposu ile 2.01 leri atıyorum mclaren ile lastikler daha uzun yasıyor buda yarısta epey işime yaradı ilk turda 3. virajda spin attırdılar divebomb yaptı arkadan biri takılmayayım derken dısa acıldım biraz ordada baska bi bomber ile karsılastık 3 wide a kalktılar sonuc ben spin attım allah tan hasar almadık 26. sıraya geriledim ama yarıs sonunda 8. bitirebildim yetiştebildiğime yetiştim :D

    YanıtlaSil
  43. Selam millet :) bikaç gündür yoktum çünkü
    http://s304.photobucket.com/user/Samet_Uslu/library/?view=recent&page=1
    bununla uğraşıyordum :) tam da c.tesi sabahı işlere başlayacakken, kapı çaldı ve bi baktım t500 :) standı yapmadan önce gelmesi çok çok iyi oldu çünkü, tüm ayarları ona göre yapabildim :) Oldukça yorucu ve bi o kadar da keyif ve hevesliydi:)
    Enis ben hiç böyle sıkıntılar yaşamamıştım ve benimkisi 5. gün geldi. İnşallah sen de sipariş verebilirsin ve hafta içi elinde olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tebrik ederim hayırlı olsun samet ne kadar a maal oldu ahşaplar ? koltuk falan zahmet olmazsa onlarıda yazarsan sevinirim bende bi proje çiziyorum suan bakayım stand olayını bi ileri seviyeye alıcam bende D

      Sil
  44. Hayirlisiyla Enis,
    Simdiden iyi gunlerde olsun T500'un ;)

    Helal Volkan,
    Saglam yaris cikartmissin ustune :)

    Kolay gelsin Samet ve T500/kokpit icin bol birincilik dileklerimizle, resim paylasimin icinde tesekkurler. Kokpitin super gözukuyor, bitis resimlerinide bekleriz ;)

    YanıtlaSil
  45. Son siparişimede aynı mail gelmiş.. Almanca bilen biri tam olarak orda ne istedpini yazabilirmi? Son 13 adet miş valla elimde kaçıcak direksiyon bi rayına oturtamadık

    YanıtlaSil
  46. teşekkürler arkadaşlar :) yurtdışında fahiş fiyatına satılan standlar, beni bu yönde bi çözüme itti ve iyi ki de böyle bişey yapmışım gerçekten. Şu an da vites için yada ilave dash board lar için takılacak bi yer yapmadım. Çünkü ahşapın en güzel yanıda bu, aldığın parçaya göre iki vidayla üzerinde rahatlıkla farklı mod'lar yapabilirsin :)
    Volkan;
    toplam maliyet olarak şöyle:
    Ostime gidip hurdacının birinden Peugot 207 Koltuğu aldım :150 TL
    Toplam kereste ve suntalem maliyeti ise 100 TL tuttu.
    ortalama 25-30 Tl de hırdavat masrafı ile birlikte Toplamda 300 Tl diyebiliriz.

    Çizimler ve krokiler elimde duruyor. İsteyen olursa onunla paylaşabilirim. Hatta yapım aşamasında kullanılacak bikaç alet edevatı da temin edebilirim :)

    YanıtlaSil
  47. Samet valla 10 numara 5 yıldız işçilik..ellerine saglik..fiyat da çok iyiymiş, mail adresin m.emre.turan@gmail.com, bir zahmet malzemeler ve boyutları paylasirsan sevinirim..

    YanıtlaSil
  48. Samet ellerine sağlık. Gerçekten çok güzel gözüküyor. Ellerine sağlık.

    Bu arada konsollar ile çok fazla işimiz yok ama haber niteliği taşıdığı için paylaşayım. Fanatec setlerin yeni nesil konsollarda çalışıp çalışmayacağı durumu belli değildi. Dün gelen haberde PCars ile beraber Fanatec setlerin yeni nesil konsolları destekleyeceği açıklandı. CSR gövdesine sahip ( CSR ,911, GT2 ) setler PC , PS3 ve PS4 , CSW V1 ve CSW V2 PC,PS3,PS4 ve Xbox One ı destekleyecek.Ayrıca yakında xbox one için bir set açıklanacak.

    YanıtlaSil
  49. Arkadaşlar dün akşam paylaşacaktım çizimleri ancak, standı yaparken üzerinde oynama yapmışım ve çizimler biraz karışmış. Onları en kısa zamanda tekrardan temize çekip. daha anlaşılır bir hale getireceğim. Zaten çizimler üzerine ve neyin nasıl olmasıyla alakalı ts 'den ayrıyetten konuşuruz..

    YanıtlaSil
  50. Bugun sezon2'nin yeni haftasina girdik. Bu aralar pek zamanim olmadigindan Blog guncellememiz biraz gecikebilir.

    Gecikebilir ama Unutulmaz ;)

    YanıtlaSil
  51. Yeni direksiyonunu ve standını iyi günlerde kullan Samet, bol başarılar ;)

    12 saatlik Sebring'e Fevzi ile beraber Z4 ile gireceğiz. Karışıklık olmaması adına bizim gireceğimiz takım ismi ve takım numarasını yazıyorum: Team Türkiye MotorSport, Team ID:23511

    Girecek olan tüm arkadaşlara şimdiden başarılar, bol şans ;)

    YanıtlaSil
  52. Selamlar :) Herkese keyifli yarışlar :)

    YanıtlaSil