30 Eylül 2014 Salı

Team Turkiye MotorSport 2014-09-30

EY TTM,
Gecen aksam gece vakti GT3 serisine gectim ve dolu odada eglenceli bir antreman yaptim sonra gectim TT'ye. Arac: RUF Track / Pist Spa.

En son ne zaman RUF'u denediniz bilmiyorum ama fizik motoru ve FFB muazzam olmus. Her virajda yuregim gup gup atiyordu. 4 hatasiz tur atacam diye göbegim catladi, zaten ilk TT'mi dogru duzgun atamadim. 2'ci TT denememde en nihayet hatasiz 2.19.8xx'u tutturabildim. Birkac saat daha antreman yapsam saglam 2.18'ler gelir. En nihayet RUF'a tekrar asik oldum, sagolsun Lotus49'u pek aratmadi  :)

Lotus49 demisken, Bathurst'de yarim saat kadar sureyim dedim, anca 2 hatasiz tur atabildim, what a Rush! Hani Nordschleife geldiginde ilk deneyecegim arac kesinlikle Lotus49 olacak   ;)

iRacing cok buyuk zevk   ;)




Simdi gelelim haftalik yaris serilerimize,...

Team Turkiye MotorSport 2014 Sezon3 Hafta 10 Yaris Serilerimiz -

  •     Skip Barber Serisi - Summit Point Raceway 19 tur
  •     Advanced Mazda Cup Serisi - Watkins Glen International - Boot 25dk
  •     GT3 Challenge Serisi - Montreal GP 30dk
  •     World Sports Car Serisi - Road Atlanta 70dk
  •     Indycar Serisi Oval Fix - Richmond International Raceway 65 tur 
  •     Nascar C-Klas serisi Fix - Rockingham Speedway 40 tur
  •     Nascar B-Klas serisi Fix - Kansas Speedway 45 tur

 
- 2014 sezon3 hafta 10'un en piskopat Yol versus Oval yaris kombosu -

Yol  :
Bu haftanin en piskopat arac/pist kombosu bence WSC serisine ait. Multiklas yarislarinin özel bir zorlugu vardir, buna birde 70 dakikalik bir yaris zamani ekledinmi bu haftanin WSC seri yarislari tadindan yenmez bir hal alir.
   
Oval:
Bu haftanin en piskopat arac/pist 2'lisi bence Indy/Richmonda ait. Herzaman Richmondun zor bir pist oldugundan bahsetmisimdir. Richmondun alisageldigimiz Nascar oval pistleriyle pek alakasi olmamakla beraber puruzleri ve pistteki derinligin her Nascar aracina kök sökturdugu bir gercektir. Bu hafta ise Indy gibi muazzam guclu ve hizli bir aracla yarisilacak gerisini sizler dusunun  :)

Hepimize yeni haftamizda bol sanslar,
  **********************************************************************************************************************************


 Team TÜRKİYE MotorSport Takimi 2014 Sezon 3 - Hafta 8 Sonuclari

 

- 2014 Sezon 3, Skippy Serisi Toplamda 3463 Yariscidan -


  • TK, 116 Sampiyonluk Puaniyla 1110'cu
  • Burak, 39 Sampiyonluk Puaniyla 2442'ci

 
- 2014 Sezon 3, Skippy Serisi TimeTrial Turnuvasi Sonuclari - Toplam 804 Yariscidan -


  • TK, 481 Sampiyonluk Puaniyla 19'cu
  -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

- 2014 Sezon 3, GT3 Challenge Serisi Toplamda 3781 Yariscidan-


  • Eren, 418 Sampiyonluk puaniyla 584'cu
  • Caner, 330 Sampiyonluk Puaniyla 816'ci
  • Mert, 319 Sampiyonluk puaniyla 859'cu
  • Bekir, 288 Sampiyonluk puaniyla 963'cu
  • Emre, 225 Sampiyonluk puaniyla 1205'ci
  • Ozan, 149 Sampiyonluk puaniyla 1669'cu
  • Fevzi, 132 Sampiyonluk puaniyla 1827'ci
  • Husnu, 119 Sampiyonluk Puaniyla 1948'ci
  • Volkan, 85 Sampiyonluk puaniyla 2368'ci
  • TK, 81 Sampiyonluk puaniyla 2423'cu

- 2014 Sezon 3, GT3 Challenge TimeTrial Turnuvasi Sonuclari - Toplam 754 Yariscidan -

  • TK, 206 Sampiyonluk puaniyla 68'ci
  • Bekir, 183 Sampiyonluk puaniyla 88'ci
  • Caner, 89 Sampiyonluk puaniyla 209'cu

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


- 2014 Sezon 3, WSC Serisi "HPD" Toplamda 875 Yariscidan -

  • Bekir, 1015 Sampiyonluk puaniyla 9'cu
  • Eren, 505 Sampiyonluk puaniyla 62'ci
  • Fevzi, 406 Sampiyonluk puaniyla 87'ci 
  • Volkan, 109 Sampiyonluk puaniyla 399'cu
  • Emre, 7 Sampiyonluk puaniyla 842'ci


 - 2014 Sezon 3, WSC Serisi "Riley" Toplamda 454 Yariscidan -

  •  Volkan, 54 Sampiyonluk puaniyla 268'ci

 

 - 2014 Sezon 3, Advanced Mazda Cup Serisi - Toplam 1559 Yariscidan -

  •  Volkan, 239 Sampiyonluk puaniyla 252'ci

**************************************************************************************************************

9'cu hafta sonuclarimizda ise pek bir degisiklik yok. Bekir WSC'de, Eren GT3'te takim 1'ciliklerini saglam bir sekilde korumaya devam ediyorlar, ben bu aralar fazla zaman ayiramadigimdan TT'lere sardim ve GT3'te takim birinciligini bedavadan ele gecirdim "Fly like a butterfly, Sting like a bee" misali   ;)

Bu haftasonuna ise Bekir'in 8'ci haftasi tamamlaniyor eger Road Atlantada en az 150'yi cakabilirse kendi klasmaninda ilk 5 ve biraz sansla ilk 3'te bile bitirebilir. En nihayet ilk 10'da bitirsen, bu bile muazzam bir gelisim ve simdiden basarin icin tebrikler.




Ve herzamanki gibi guzel bir video paylasimi,...Hayat ne guzel   ;)




- Ne Mutlu Turkum Diyene -

10 yorum:

  1. bu hafta sonu V8 Bathurst var.iRacing'deki V8 Series'te de 31 turluk yarışı olacak.

    10-12 Ekim tarihlerinde de Road Warrior kapsamında 100 dakikalık Bathurst 1000 yarışı yapılacak.

    İmkanı olanlar veya kendine güvenenler için büyük bir sınama :)

    Bu arada geçen doğum günümde happy annyversarry diye kutlama mesajıyla birlikte 5$ geldi.Doğum gününde de mi geliyor yoksa 23 Ekim'deki üyelik yıldönümü hediyesini 1 ay önceden mi verdiler anlayamadım.

    YanıtlaSil
  2. Eveeet geçen cumartesi evlenmiş bulunuyorum :)))..şu anda da tatildeyim mandalar gibi sudan çıkmıyorum :) ..alet edevatı yeni eve daha kuramadim en azından tamamını, ancak kontrol ettim ki button box ıvır zıvır hepsi gelmis.bayramın 1. günü akşamı tüm sistemi kurarım (gündüz kurban ve aile yemekleri vs. derken geçer zaten) sonrasında da pazar günü sistemin ayarlarını yapıp ver elini iracing ve skype muhabbetleri :) hadi hepinize kolay gelsin görüşürüz sonra..kendinize ıyi bakın ve dikkatli sürün, direksiyon başına sanal olsun olmasın alkollü geçmeyin hehehe...elegan abim bana düşmezdi uyarı yapmak sen varken ama takımın yaşça büyüklerinden biri olduğum icin yazayım dedim...yine uzattım hadi Allaha emanet...

    YanıtlaSil
  3. Vay Emre,
    Hayat Ne Guzelmis Kulubune hosgeldin kardesim, evliligini candan kutlariz. Bol nese ve mutluluklar dileriz ;)
    Bizlerin yeri belli, iRacing ve Skype, zamanin oldugunda gel göruselim :)

    Ozan,
    Dogum gunun tekrar kutlu olsun kardesim. Tam emin degilim, dogum gunu nedeniyle 5$ dagitiyor olabilirler...bana böyle kiyak gecildigini hatirlamiyorum...ama yasliliktanda unutmaus olabilirim. Bu sabah ne yedigimi hatirlamaya calisiyorum :P

    V8 guzel arac, yarisirmisin dersen kucuk bir "NO" derim ama eglencesine ara-sira surerim ;)

    YanıtlaSil
  4. Holden Commodore V8

    https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/10355522_10152748241661085_5638941607590440564_o.jpg

    YanıtlaSil
  5. herkese selamlar ben geldim :D evlilik yoluna girmek icin ugraslar falan derken epey bi koptum valla :D subatta evleniyoruz :D bu aksam belki biraz girerim ama yarın kesin buralardayım :D birde su seti değiştirme olayına giriyorum kesin bir sekilde balayıda yaa i phone 6 yada ts 500 yada fanatec toplayıp geliyorum dubai den :D

    YanıtlaSil
  6. bu arada hüsnü sen bizim aydınla nerden tanışıyorsun yaa :D benim mahalleden cok eski bi arkadasım 22b si efsane :P

    YanıtlaSil
  7. birde sizlere bi kac soru sorayım bu ürünleri siparis versem olay nasıl oluyor gümrük falan sıkıntı yasarmıyım cok ?

    YanıtlaSil
  8. Volkan selam

    Valla Aydın la başka bir forumdan tanışıklığım var. Ben 22b hastasıyım . Aydın da sağolsun öyle bir araba topluyor ki maşallah . Yakından takip ediyorum . Benimde öyle bir hayalim var fakat Aydın gibi müzelik bir iş çıkaramam . Selam söylersin .

    Volkan bu arada t500 ü amazondan yaklaşım 1300 tl gibi bir rakama vergi ve gönderi ücreti dahil alabilirsin . Gerekirse yardımcı olabilirim.

    Holden de süper gözüküyor .

    Herkesin kurban bayramı mübarek olsun .

    YanıtlaSil
  9. iyimiş fiyatı hüsnü bilgilendirme için teşekkür ederim o zaman alıcagım zaman direk senşnle irtibata geceyim ben :D
    optimus prime yaa o alet felaket bişi oturup sürme sansımda oldu kaza vermesin aydına allah :D selamını ilk görüdügüm anda ileticem hüsnü

    YanıtlaSil