20 Eylül 2014 Cumartesi

Team Turkiye MotorSport 2014-09-20

EY TTM,
Bugun sizlere muhtesem bir haberim var, kendi acimdan simdiye kadar duydugum iRacing haberleri arasinda en iyi 3'e cok rahat girer. Nurburgring GP ve Nordschleife en gec gelecek yila iRacing'e tesrif edecekler, ben 2020'den evvel beklemiyordum... artikim degmeyin keyfime   ;)




Yesil cehennem diyede bilinen Nordschleife cogumuzun favori pistidir ve iRacing gibi bir sisteme gelmesi yani sadece lazerle taranmis olmasi harici bu derece hardcore bir simulasyona gelmesi yaris sever herkezin en sevgili ruyasidir.

Yarislarinda her turlu bayrak sistemi kurulu olan, ayni anda 60 yarisci ve 5 degisik araba klasi destegiyle...yarislarda sacma sapan suruldugunde veya hata yapildiginda cok sert cezalari olan veya yaris kurallari icinde efendice birbirini zorlayarak yaris bitirenleri mukemmel bir sekilde ödullendiren, her aracin binbir parcalara demonte edilerek en ince vidasina kadar her bir nesnenin teker teker - ayri ayri lazerle taranmis olmasi, her aracin fizigi ve lastik fizikleri kendine özgu olan baska bir yaris simulasyonu/oyunu tanimiyorum.

Yukarida yazdigim noktalar sadece iRacingin temel noktalariydi, bunun misler gibi kullanisli olan UI'si var, mukemmele yakin Lig destegi, araclarin motor sesleri, baskalarini tek tusla yarislarini izleme/coachluk yapma imkani, degismeli yarisci destegi, gece yarislari, Enduranslar, mukemmele yakin kvalifiye destegi, TimeTrialler, antreman odalari, leaderboardslar, muhtesem forumu yani yaz yaz iRacingin artilari bitmez/tukenmez.

iRacingin en guzel yanlarindan biri ise her 3 ayda bir beni kendine tekrar tekrar asik etmesi  :)

iRacingin Nordschleife hakkindaki haberi...LINK


***************************************************************************************************


Simdi gelelim fasulyenin yandan faydalarina,

Belki bilirsiniz, belki bilmezsiniz, Forza Horizon diye bir araba oyun serisi var Xbox platformunda, Forza Horizon 1 gayet zevkli bir Arcade oyun oldugu halde bir turlu zaman bulup oynama imkanim olmamisti. Gecenlerde Forza Horizon 2'nin demosu XB1'e gelmis ve denedim.

Grafik yönunden Forza5'ten bayag bir farkla daha iyi, araclarin yardimlarini kapattigindaki fizik motoru bir Arcade oyun icin cok tatmin edici buldum, kol ile surus Forza 5'ten hem cok daha rahat, hemde cok daha zevkli, motor ve cevre sesleri 10 numara, cevre grafikleri ve özellikle isiklandirmalara saglam yatirim yapmislar, sadece herhangi bir araci alip surmesi bile zevkli. Alis-veris sirasi oglumdaydi Destiny'yi arkadasi satin alip paylasmislardi, zaten oglum satin almasa ben alirdim, o derece eglenceli. Ara-sira bir yarim saat, 1 saat guzel vakit gecirmek icin 10 numara bir oyun. Fiyatida cok iyi 30€ altinda yani adam basi 15€ bile tutmuyor ve yeni jenerasyonda hosuma giden bir yenilik ise oglum Forza Horizon 2'yi dijital olarak satin almis ve tum oyunu yuklemis bile, gelecek ayin basinda ac ve oyna. Life is Freaking awsome   ;)


Zaman buldukca eski ve yeni oyunlari oynamaya calisirim, son zamanlarda gecen jenerasyonda gözumden kacmis 2 guzel oyun oynadim. Her birine gözu kapali 10 uzeri 8 veririm. En buyuk eksikleri grafikleri ve animasyonlari. Hikaye, oynanis ve zevk faktöru yönunden 10/10'luk oyunlar.

Singularity ve Batman Arkham Asylum, zaman bulabilirseniz bu 2 guzel yapiti kacirmayin derim.


Spor ve antremaninizi ihmal etmeyin, saglikli beslenin...tum bunlari yapinki bundan 50 yil sonra halen beraberce omuz omuza - tampon tampona iRacing ve degisik oyunlarda eglenelim   ;)

Ve herzamanki gibi guzel bir paylasim.



- Ne Mutlu Turkum Diyene -

7 yorum:

  1. Süper haber abi. Ben zaten sağlam bir haber bekliyordum ki Blacpain Nurburgring yarışının sponsoru olmasından da ne olacağı belliydi. Herkese hayırlı olsun. Şimdiden sabırsızlandım

    YanıtlaSil
  2. Bu arada Fanatec indirim kuponlarını dağıtmaya başlamış. Galiba banada geldi. Kod olarak değil de satınalma işlemi yaparken işleme alabiliyorsunuz. Yani kod başkasına verilemiyor. Şeytan diyor :):) Ama Accuforce var :)

    YanıtlaSil
  3. Yaw istediği kadar indirim yapsın yine çok paraya geliyormuş. Kesinlikle Accuforce beklenir.

    Base 499 EURO
    CSW HUB 250 EURO

    Hade o kadarını aldın bunları dahil ettin desen

    CSW Shifter SQ 200 EURO
    CSW Formula Wheel 250 EURO

    Shipping 90 EURO

    ee buna bir de vergisini ekle yuh diyorum 1500 EURO falan olur .

    YanıtlaSil
  4. AccuForce her turlu akar, hem AccuForce'un DIY'si 1000$-1200$ arasi olacak diye söylentiler var eli modlamaya yatkin olanlara bence cok iyi bir fiyat.

    BlancPain Nurburgring 1000km canli yayin Kvalifiye,
    https://www.youtube.com/watch?v=7G6FA1yJRIY

    BlancPain Nurburgring 1000km canli yayin yaris,
    https://www.youtube.com/watch?v=wjkctEZe_hs

    YanıtlaSil
  5. Enis,Donanımhaber'den yazmıştı,aynısını paylaşıyorum,yorum sizin :)

    Ozan abi gruba dersin Enis bi kamillik yapip PS4 almis diye ulan T500 alcaktim Abim verdi gazi ps4 al hepimize faydasi olur diye elimde çok temiz para vardi kacti t500 ama bu sefer azimliyim alicam

    Bana gelirsek kuzenlerim ve teyzem var,ev internet cafe gibi,8-9 alet internete bağlı ve lagdan dolayı hiçbirşey yapamıyorum :( boş bulunca bir Nascar B yarışına girdim az antreman ile,o sezonu tamamlamak dışında birşeyler yapmak zor

    YanıtlaSil
  6. Blancpain Endurance Series iRacing Nurburgring 1000km - CANLI

    http://www.blancpain-gt-series.com/live

    YanıtlaSil
  7. Enis'e selam söyle hayirli olsun Ps4'u. Yeni jenerasyon diye gecinen aletler hakkindaki dusuncelerimi biliyorsunuz. Onun yerine keske Ps3 ve tum exklusivlerini alsaydi, cok daha kaliteli ve muazzam oyunlar oynardi, hemde 3 kurusa :)

    Ozan,
    Iyi bir aciklamada bulundun, basina birsey geldi diye dusunmeye baslamistim. Bizlerin yeri belli, zamanin musait oldugunda damlarsin ;)

    YanıtlaSil