25 Mart 2014 Salı

Team Turkiye MotorSport 2014-03-25

Ey TTM,
Dunku muhabbetlerimiz her zamanki gibi cok zevkli gecti. Haluk isimli yeni bir arkadasla tanistik, ona buradanda hosgeldin diyorum.

Bugun ise Team Turkiye MotorSport Takimi olarak yaristigimiz serilerdeki siralamalarimizi yaziyorum ve gectigimiz haftaki sonuclarimiza muhtesem kelimesini kullansam dahi az kalir, bu gectigimiz hafta o derece iyi gecti. Herzaman dedigim gibi Hayat cok guzel   ;)


Hemen gecelim fasulyenin faydalarina...

Team TÜRKİYE MotorSport Takimi 2014 Sezon 1 - Hafta 8 Sonuclari

- 2014 Sezon 1, Proto & GT Challenge Serisi Toplamda 359 HPD Yariscisindan -


  • Bekir, 705 sampiyonluk puaniyla 10'cu
  • Caner, 335 sampiyonluk puaniyla 53'cu
 
-  2014 Sezon 1, Proto & GT Challenge 8'ci Hafta TT Turnuvasi Sonuclari - Toplam 118 Yariscidan -
  • Caner, 265 puanla 12'ci
  • Bekir, 93 puanla 28'ci
******************************************************************************************************* 

- 2014 Sezon 1, GT3 Challenge Serisi Toplamda 3784 Yariscidan -
  • Caner, 1140 Sampiyonluk puaniyla 60'ci
  • Fevzi, 850 Sampiyonluk puaniyla 173'cu
  • TK, 835 Sampiyonluk puaniyla 187'ci
  • Ozan, 697 Sampiyonluk puaniyla 307'ci
  • Efkan, 374 Sampiyonluk puaniyla 940'ci
  • Özgun, 323 Sampiyonluk puaniyla 1120'ci
  • Oguz, 287 Sampiyonluk puaniyla 1279'cu
  • Enis, 260 Sampiyonluk puaniyla 1381'ci
  • Erdem, 222 Sampiyonluk puaniyla 1548'ci
  • Husnu, 121 Sampiyonluk puaniyla 2258'ci

- 2014 Sezon 1, GT3 Challenge 8'ci Hafta TT Turnuvasi Sonuclari - Toplam 877 Yariscidan -
  • Caner, 647 Sampiyonluk puaniyla 5'ci
  • Fevzi, 628 Sampiyonluk puaniyla 7'ci
  • TK, 534 Sampiyonluk puaniyla 16'ci
  • Özan, 273 Sampiyonluk puaniyla 64'cu
  • Husnu, 266 Sampiyonluk puaniyla 68'ci
  • Özgun, 216 Sampiyonluk puaniyla 88'ci
  • Oguz, 93 Sampiyonluk puaniyla 224'cu
  • Enis, 76 Sampiyonluk puaniyla 315'ci
*******************************************************************************************************

 - 2014 Sezon 1, Nascar iRacing Series Fixed Toplamda 2206 Yariscidan -
  • TK, 252 Sampiyonluk puaniyla 469'cu
  • Volkan, 161 Sampiyonluk puaniyla 756'ci
  • Ozan, 75 Sampiyonluk puaniyla 1283'cu
  • Yusuf, 57 Sampiyonluk puaniyla 1479'cu
*******************************************************************************************************

- 2014 Sezon 1, Nascar B-Klas Fixed Toplamda 4034 Yariscidan -

  • Ozan, 435 Sampiyonluk puaniyla 465'ci
  • TK, 373 Sampiyonluk puaniyla 632'ci
  • Volkan, 216 Sampiyonluk puaniyla 1268'ci
  • Yusuf, 162 Sampiyonluk puaniyla 1671'ci
  - 2014 Sezon 1, Nascar B-Klas Fix 8'ci Hafta TT Turnuvasi Sonuclari - Toplamda 683 Yariscidan -
  • TK, 294 Sampiyonluk puaniyla 29'cu
  • Ozan, 257 Sampiyonluk puaniyla 40'ci 
  • Volkan, 178 Sampiyonluk puaniyla 76'ci
 ******************************************************************************************************

Team Turkiye MotorSport Takimimizda, kisaca gecen haftadan bu haftaya olan gelismelerimiz...
  • GT3'te Caner yardirmaya devam ediyor, bu hafta 197 sampiyona puanini kapmistir ve bu yetmezmis gibi gecen haftanin en saglam 100 puanlik TT'sinide almistir, tebrikler. Husnu'dende saglam ataklar gelmeye basladi, Interlagos'taki yarisinda sadece 4 hatayla 28'ci baslayip 11'ci bitirmistir, Helal.
  • Nascar'da ise takimimiz gittikce zayifliyor...ne Volkan, ne de Yusuf'tan eski katilim ve performans yok, onlarin yerine Ozan'dan muazzam Nascar ataklari geliyor. Ben...pek bir degisiklikl olmadan nasil basladiysam haftalik yarislarima devam, ufak-tefek puanlarimi kapiyorum  ;)
********************************************************************************************************
Dun iRacing'de ufak bir guncelleme yapildi, guncellemenin icerigi...
  • Lucky Dog ile alakali kucuk bir bug duzeltilmistir
  • Kontrollerle ilgili kucuk buglar temizlenmistir
  • Start ile finish cizgisi ayri olan pistlerdeki Yaris baslangici finish cizgisine göre degilde, start cizgisine göre ayarlanmistir. Bu duzenlemenin gerek duyuldugu pistler Bathurst, Spa Endurance, Spa GP, Suzuka East, Suzuka GP, Suzuka Moto.
  • Brass Monkey destegi gelmistir
  • Bircok araca yeni fix ayarlar eklenmistir
  • McLaren'in temel ayarinin benzini arttirilmistir
  • RUF Track motor sougtmasi daha bir dengelenmistir, bu...uzun yarislarda motorun cabuk isinip patlamamasi icin.

McLaren ile RUF'a yapilan degisiklikler acaba yeni sezona degismeli yarisci desteginin geleceginemi isaret diye dusundurmuyor degil, umarim öyledir   ;)


Ve son olarak herzamanki gibi guzel bir paylasim,...Ökuzun trene baktigi gibi kiza konsantre olmayin, yaptigi hareketlere dikkat edin, bu hareketlerle göbeginizi saglam bir sekilde eritirsiniz!




- Güç ve Kontrol -

31 yorum:

  1. şurada Sezon 2 hakkında konuşuluyor,Ford GT ; Ruf,Mclaren,BMW üçlüsüne katılacak galiba

    ve çekiş kontrol sistemi gelecekmiş,yavaş virajlarda daha fazla TC ayarı falan,spin atmalar azalacak gibi :)

    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3244356.page

    YanıtlaSil
  2. Bilgiler için teşekkürler abi. Bu hafta güzel bir yarış yaptım . Gerçekten çok keyif aldım. Aslında daha iyi bir yerde start alsaydım sonuç daha iyi olabilirdi. ilk turlarda biraz temkinli giderek sıralamanın oturmasını bekledim. Ondan sonra yardırmaya başladım :) Tekrarını kaydettim . Belki geçişlerin ve kapışmaların olduğu ufak bir video kaydederim . Umarım iracing GT3 serisine buna benzer diğer serilere ( BTCC gibi hatta WTCC ) yatırım yapar. Super GT için umutlanmıştık ama neyse artık.

    Bu arada atlanmasın diye buraya yazayım. Ozan bir önceki başlıkta kerb lere değinmiş. Gerçekten ufacık bir taşmada bile hata veriyor. İnsan yarışırken ne kadar sinir olsa da diğer yarışçıları şikan kesme veya gereksiz ve avantaj sağlayıcı dışa açılmalarını engellemek için yapacak başka birşey yok. Yarış hakemi koymadıkları sürece ceza sistemi ile bu şekilde yapmak zorundalar. Belki bu tarz kesmeler için belirli bir sınır getirip pitten geçme cezası verilebilir. Yarışlara hata sınırı geldikten sonra artık çoğu lişi hata limitini maksimum derecede kullanıyor.

    YanıtlaSil
  3. Ford GT yi GT3 e dahil etme olayı bence çok mantıklı. Hatta Vette yi de bence dahil etmeliler. Tony ADAC GT serisinden örnek vermiş. Daha önce bu konuda bir yorum yapmıştım. İracing in ingilizlerle arası çok iyi herhalde. Çoğu konuda ABD deki yarışlardan çok İngiltere deki yarışları dikkate alıyorlar.

    http://www.adac-gt-masters.de/uk/autos-2013/

    YanıtlaSil
  4. Ozan,
    Gerceginde varsa buradada olmali dusuncesindeyim. Burasio kafasina göre birsey yapmiyor ve dahada ileri gidip biz uyelerininde fikirlerini aliyorlar, ne mutlu bizeki böyle guzel bir yaris sisteminde uyeyiz ;)

    Husnu,
    Eyvallah ve senin dusuncelerine tamamen katiliyorum. Bizler icin gelecek muazzam zevkli olacaga benziyor...hayattan bu kadar zevk almak ne guzel yaw :)

    YanıtlaSil
  5. Civic BTCC gelecekti,125i ile 320si'den biri de gelecekti,bu arabalar uçtu galiba :D

    Civic HB gelemeden Civic Tourer'a geçti adamlar :)

    YanıtlaSil
  6. Ozan,
    Sanki araclar gelse hemen onlarda yarisacaksin :P
    Bence araclarin hic acelesi yok, gelecek sezona zaten BMW'de geliyor birde GT3 serisini 4'lu yapacaklar, COTA geliyor...yaw daha ne istersin ;)




    YanıtlaSil
  7. LMP2 Sebring kask kamerası

    https://www.youtube.com/watch?v=z20_OmYQrgw

    YanıtlaSil
  8. Herzamanki gibi paylasim super Husnu, tesekkurler ;)

    YanıtlaSil
  9. vee Nascar araçları tamamlanıyor. Toyota ile anlaşılmış

    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3244759.page

    YanıtlaSil
  10. Sezon 2 build inde çıkacak denmiş,Nisan sonu Mayıs başında mı geliyor yani ?

    YanıtlaSil
  11. Husnu, Ozan,
    iRacing haberleri cok guzel, Toyota Gen6 13'cu haftaya sunulur...diyorum ya Hayat cok guzel ;)
    GT3'te ilk TT'mi attim, ugrasirsam 18'lerin sonu gelir.

    YanıtlaSil
  12. BMW Z4 GT3

    Circuit of The Americas

    Toyota Camry Gen6

    3lü oldu bile :) 25$ kredi var + 10$ sezonluk kredi de olunca 35$,bedavaya gelir,hatta 1 pist daha alabilirim :)

    bu hafta hiçbir seride yarışmamayı düşünüyorum,baya puan kaybederim yoksa ki en son girdiğim Martinsville yarışı yüzünden 1400 lere düştüm ovalde,Pocono'yu da sevmem,Spa'da ise istediğim gibi gidemiyorum.Nerede geçen seneki Mclaren ??

    YanıtlaSil
  13. Eline sağlık abi.Bu hafta valla çok güzel olucaktı ama saglık sorunları yüzünden nasıl bir hafta geçicek bilmiyorum az önce spada biraz süreyim dedim pek iç açıcı degil.Pazara kadar iyileşemezsem 70 dklık yarış bu haldeyken hatalara sebep olur gibime geliyo.

    YanıtlaSil
  14. Elegan abi az biraz daha rezil olacaksın

    Youtube da engellendi

    YanıtlaSil
  15. Gecmis olsun Fevzi, umarim ciddi birsey yoktur.

    Ozan,
    Bir Turk olarak bu cok utanc verici bir durum.

    YanıtlaSil
  16. Yok abi havalar çok dengesiz.Hergün spordan duş alıp çıktığım için üşüttüm sanırım.Ek olarak bilegim de biraz incinmişti.Antreman yapabiliyodum ama sonrasında cok agri oluyodu hastaligim tam olarak geçene kadar bilegimide dinlendireyim dedim inşallah iyileşir bilegimde.

    YanıtlaSil
  17. Gecmis olsun Fevzi,
    Bilegine dikkat et, agriyor diyorsun fazla zorlama antremanla. Gerekirse bileklik al, bende ilk 2 ayimda bileklerimi sakatliyordum tonla snav cekerek, agri yapmaya baslayinca ara verdim ve snav aleti aldim. Bileklerimin agrisi hemen gecti birde ustune vucudumu yaklasik 10cm daha fazla zorlayabiliyordum.
    Benim satin aldigim Stroops ve cok memnunum.

    http://www.budo-fitness.cc/os2/images/stroops_Push-Up-Bars-II.jpg

    YanıtlaSil
  18. Fevzi geçmiş olsun

    Yeni üyeler kampanya var. %50 indirimle üye olunabilir. Gelsin kasaplar :)

    http://www.iracing.com/membership/

    YanıtlaSil
  19. Kasım ayından beri devam ediyor bu kampanya,yeni değil

    YanıtlaSil
  20. Merhaba :)

    http://www.youtube.com/watch?v=hAFRS5r2g8E

    YanıtlaSil
  21. Efkan,
    Paylasim super, bizim dunku Spa kapismamiza benziyor resmen ;)
    Nerelerdesin, fazla uzak kaldin...

    YanıtlaSil
  22. Abi valla bu aralar eve bile uğrayamıyorum. Bi de bu arada elite de bozuldu, sanırım motorlardan biri bozuldu direksiyondaki ağırlık gitti o yüzden bi çözüm bulana kadar yarış yapmak hayal oldu. Ama gelcem en kısa zamanda, muhabbetlerinizi özledim :)

    YanıtlaSil
  23. Bizlerde seni özledik ve direksyon icin gecmis olsun. Fanatec'e email konusunda yardim gerekirse haber ver.
    Hayirlisiyla aksama GT3'e dalacaz, simdiden Yaris Tanrilarina 3 tavuk, 2 manda, 4 fil kurban ettim = 1'cilik benimdir :P

    Husnu,
    Cok saglam TT zamani atmissin, Helal kardesim zaten sanada yakisan budur...onuda Yuce Ilahlarin kudretleriyle gecmeye calisacaz ;)

    YanıtlaSil
  24. Eyvallah abi ama çok kötü attım TT i . Ben en kötü 2.18.900 civarı bir ortalama bekliyordum. Fakat antremanlarda kendimi biraz yormuşum . Bir de uykusuzluk vardı gece 2 falandı TT attığımda. :) Ben biliyorum seni , beni rahat geçersin

    Akşam bende gelip sizlerle beraber yarışa girmeye çalışırım .

    YanıtlaSil
  25. 45 dk sonra Martinsville yarışı var,kasaplardan sıyrılırsam yarışı bitiririm,demin 42 tur attım üst üste

    amaç yarışı bitirmek :D

    YanıtlaSil
  26. TT de liderliği aldım yine, zaman kasacakların dikkatine sunulur :P.

    YanıtlaSil
  27. Berbat geçiyor yarışlarım. 2 yarışa girdim 2 tane DNF ile sonuçlandı. Biri bilgisayar donması yüzünden biri de dallamanın biri yüzünden. 16 GMT ve 20 GMT yarışlarında da yarışmayı planlıyorum, kaybettiğim iratingleri geri kazanmam lazım, kaç haftadır devamlı artıyordu irating im nazar değdi :)

    YanıtlaSil
  28. Az önce girdiğim 16.00 GMT yarışında malesef spin atıp 3-4 sıra kaybettim bütün yarış kapıştıgım adamı pit stoptan sonra yakalamayı başardım (aslında hızlıydı ama sanırım kendiside bi hata yaptı yoksa yakalamam imkansizdi) ve tekrardan kapışmamıza devam ettik 0.1 saliseyle yarışı benden önde bitirdi tabi bu sırada benim hata sayısı 14/17 yarıştan sonra arkadaş kenara çekti bende arkasına yaklasirkan frene ani basınca kendisi,arkadan ona geçirdim ve spotter DQ verdi.Tam kalp krizi geçirecekken neyseki yarış bittikten sonra oldugu için 10.pozisyonda bitirmiş sayıldım.2137 sof için +39 ir ve +0.05 sr pek tatmin edici degildi ama yarış süper eglenceli geçti en azından + aldık.

    YanıtlaSil
  29. Husnu,
    Gecen aksam TT zamanini geceyim dedim basaramadim, hizli zamanlar gelmesine geliyorda burasi iRacing anasini satayim. Spa gibi neredeyse 7 kilometrelik bir pistte 4 tur ust uste hizli turlar ve de tamamen 0 hatayla gitmek gercektende kolay bir is degil, bu yuzden hepimizi tebrik ediyorum ama özellikle Caner'i candan tebrik ederim, ortalamayi 2.18'e cekmek kolay bir is degil.

    Ozan,
    Martinsville cok sakat bir yer, heleki guclu araclarla hicbir sekilde yarisilmayacak bir yer bence. Bu hafta Texas Motor Speedway var sirada, burada yarisilir...C'ya on the road sucker ;)

    Caner,
    Bu hafta sana hic yaramadi...bunun birkac sebebi olabilir. Ya cenabetsin ondan yarislarin kötu gidiyor veya temizsin...hangisiysen digerini deneyerek yarislara tekrar gir duzelir. Bir baska alternatif ise bilgisayarindan kaynaklaniyor olabilir cunku son yarsinda 17'ci bitirmene anlam veremedim.

    Fevzi,
    Son yarisinin bir bölumunu izledim ve gayet guzel yarisiyorsun...ve en önemlisi sadece hizli degilsin, yaris yapmayida cözmussun ve de istikrarlisin, tebrikler. Bence bundan böyle sirtin yere gelmez. Son 2 yarisinda 30 turdan 19'u ve 25'inde hizli zamanlar atmissin. 30 turdan 19'unun istikrarli zamanlarin olmasi gayet iyi fakat bu rakami 25 ve uzerine cikartabilirsen daha iyi olur, ...bunuda basarabilmen icin DB'da bayag bir zaman gecirmen sart!

    Bu hafta Suzuka var sirada, buradaki strateji Spa'ninkenden cok daha farklidir. Bir defa yaris sadece 30 dakika, bu da yariscilarin en az 2 gömlek daha stresli olacaklari anlamina gelir, stress = daha fazla Senna gibi yarismaya calisan Angutlar ve bunun sonucunda Spa'ya nazaran patlama orani cok daha yuksek olur.

    YanıtlaSil
  30. Suzuka candır ya,Mclaren ile zevkliydi orası da şimdiki Mclaren geçen senekiyle alakası yok :( geçen seneki çok daha iyiydi

    BMW'de tırt çıkarsa Ruf a devam artık napalım :D

    YanıtlaSil
  31. Valla Elegan abinin dediklerine göre şuan iracing yetkililerinin bile en gözde aracı BMW'miş.Tırt çıkacagını hiç sanmıyorum ve büyük ihtimalle GT3'e gelirse eger,RUF'tan BMW'e geçerim.yeni araba oldugundan degilde RUF'un içinin yol versiyonu gibi olmasi altta aux girişi radyo deri koltuklar vs beni çok rahatsız ediyo sırf bu yüzden Mclaren'e gecmeyi çok düşündüm ama 3lü ekranım olmadigi için yapmadim malum Mclaren RUF'a göre çok daha kapali bir araç,görüş açısı önemli..

    YanıtlaSil