4 Mart 2014 Salı

Team Turkiye MotorSport 2014-03-04

Ey TTM,
Dunku muhabbetler ve antremanlarimiz herzamanki gibi cok eglenceli gecti. Road Amerikadaki zamanlarimiz simdiden cok iyi ve önumuzdeki gunlerde surdukce zamanlarimizi birkac kademe daha asagiya cekecez.
Bu hafta Road Amerikada 70 dakika yarisacaz yani pit stratejiside girecek isin icine. Antremaninizi 2 önemli noktaya odaklayin.
  1. Road Amerikadaki en önemli virajlar olan ilk ve son virajlara muazzam antreman yapmaniz. Bu 2 viraj tum yarisinizin gidishatina hukmedecektir.
  2. 70 dakika boyunca istikrarli zamanlar ve hatasiz gitmeniz sart. Bunu basarabilmeniz icin tavsiyem defalarca 30 dakika boyunca TT atmaniz olacaktir sonrada TT zamanlarinizin ortalamalarini dusurmeniz.

******************************************************************************************************************

Simdi tekrar gelelim saglikli beslenmeyle, sporumuza...
Haftalardir bu konu uzerinde paylasimlar sundum ve devam edecem cunku hepinize kardeslerim gözuyle bakiyorum. Eger simdiden vucudunuza iyi bakmazsaniz, o da zamani geldiginde sizlere iyi bakmaz.

Insan vucudu dogustan ölene kadar dogru beslenip, duzenli bir hayatla beraber (uyku, yemek saatleri vs. vs.) sporunu yaparsa 200+ yil yasayabilir. Bu...mukemmel bir ortamda (hava kirliligi yok, stres yok, hicbir sekilde problem yok, uzuntu yok vs. vs.) ve dogru genlere sahip olundugunda basarilabilir.

Benim bu saglikli beslenme ve spor yapmayla amacim biraz farkli...benim sahsi amacim hastalik olmadan, herhangi bir handikap olmadan, yas 50-60-70-80'e geldigimde hicbir sekilde ilac almaya mecbur kalmadan, hicbir sekilde agri yasamadan en az 90-100 yasima kadar iRacingde sizlerle omuz omuza yarismaktir, Playstation14'de beraberce Killzone18, Xbox14'de Halo24'u oynamaktir. En gec 2030'da beraberce LeMans ve 1000 kilometrelik Nurburgring yarislarinda toplanip eglenmemizdir vs. vs.

Yeterki saglik ve sihhat olsun. Bunuda basarabilmemiz icin simdiden duzenli bir hayata gecmemizin buyuk faydasi olacagidir. Sizleri az-cok taniyorum ve sizlerinde böyle guzel ve saglikli bir hayati cok rahat bir sekilde basarabileceginizi biliyorum, yeterki sizlerde su gereken ufacicik kivilcim yanmaya baslasin.


******************************************************************************************************************

Simdi sira geldi haftalik turnuvalarimiza,...

Team TÜRKİYE MotorSport Takimi 2014 Sezon 1 - Hafta 5 Sonuclari

- 2014 Sezon 1, Proto & GT Challenge Serisi Toplamda 311 HPD Yariscisindan -


  • Bekir, 479 sampiyonluk puaniyla 10'cu
  • Caner, 335 sampiyonluk puaniyla 29'cu
 
-  2014 Sezon 1, Proto & GT Challenge 5'ci Hafta TT Turnuvasi Sonuclari - Toplam 94 Yariscidan -
  • Caner, 265 puanla 7'ci
  • Bekir, 93 puanla 18'ci
******************************************************************************************************* 

- 2014 Sezon 1, GT3 Challenge Serisi Toplamda 3373 Yariscidan -
  • Caner, 600 Sampiyonluk puaniyla 169'cu
  • TK, 579 Sampiyonluk puaniyla 186'ci
  • Fevzi, 542 Sampiyonluk puaniyla 222'ci
  • Efkan, 374 Sampiyonluk puaniyla 523'cu
  • Ozan, 289 Sampiyonluk puaniyla 832'ci
  • Oguz, 287 Sampiyonluk puaniyla 839'cu
  • Enis, 250 Sampiyonluk puaniyla 1000'ci
  • Erdem, 222 Sampiyonluk puaniyla 1128'ci
  • Ozgun, 195 Sampiyonluk puaniyla 1299'ci
  • Husnu, 6 Sampiyonluk puaniyla 3294'cu

- 2014 Sezon 1, GT3 Challenge 5'ci Hafta TT Turnuvasi Sonuclari - Toplam 714 Yariscidan -
  • Fevzi, 391 Sampiyonluk puaniyla 11'ci
  • Caner, 359 Sampiyonluk puaniyla 18'ci
  • TK, 261 Sampiyonluk puaniyla 38'ci
  • Özgun, 115 Sampiyonluk puaniyla 135'ci
  • Ozan, 93 Sampiyonluk puaniyla 168'ci
  • Oguz, 93 Sampiyonluk puaniyla 170'ci
  • Enis, 76 Sampiyonluk puaniyla 244'cu
  • Erdem, 0 Sampiyonluk puaniyla 672'ci
 ****************************************************************************************************** 
- 2014 Sezon 1, Skip Barber Serisi Toplamda 3180 Yariscidan -

  •  Özgun, 211 Sampiyonluk puaniyla 635'ci

- 2014 Sezon 1, Skip Barber Serisi 5'ci Hafta TT Turnuvasi Sonuclari Toplam 752 Yariscidan -
  • Özgun, 54 Sampiyonluk puaniyla 341'ci
*******************************************************************************************************

- 2014 Sezon 1, iRacing Grand Prix Serisi Toplamda 200 Yariscidan -

  • Caner, 110 Sampiyonluk puaniyla 116'ci
*******************************************************************************************************

- 2014 Sezon 1, Indy Oval Fix Serisi Toplamda 1386 Yariscidan -
  • Ozan, 173 Sampiyonluk puaniyla 318'ci
  • Volkan, 75 Sampiyonluk puaniyla 699'cu


- 2014 Sezon 1, Indy Oval Fix 5'ci Hafta TT Turnuvasi Sonuclari - Toplam 407 Yariscidan -
  • TK, 294 Sampiyonluk puaniyla 29'cu
  • Volkan, 83 Sampiyonluk puaniyla 120'ci
  • Ozan, 73 Sampiyonluk puaniyla 148'ci
*******************************************************************************************************

 - 2014 Sezon 1, Nascar iRacing Series Fixed Toplamda 1839 Yariscidan -
  • TK, 172 Sampiyonluk puaniyla 268'ci
  • Volkan, 147 Sampiyonluk puaniyla 374'cu
  • Ozan, 75 Sampiyonluk puaniyla 899'cu
  • Yusuf, 57 Sampiyonluk puaniyla 1121'ci
*******************************************************************************************************

- 2014 Sezon 1, Nascar B-Klas Fixed Toplamda 3378 Yariscidan -

  • Ozan, 318 Sampiyonluk puaniyla 402'ci
  • TK, 252 Sampiyonluk puaniyla 626'ci
  • Volkan, 216 Sampiyonluk puaniyla 804'cu
  • Yusuf, 120 Sampiyonluk puaniyla 1569'cu

- 2014 Sezon 1, Nascar B-Klas Fix 5'ci Hafta TT Turnuvasi Sonuclari - Toplamda 521 Yariscidan -
  • TK, 184 Sampiyonluk puaniyla 44'cu
  • Volkan, 178 Sampiyonluk puaniyla 51'ci
  • Ozan, 172 Sampiyonluk puaniyla 53'cu
 ******************************************************************************************************

Team Turkiye MotorSport Takimimizda, kisaca gecen haftadan bu haftaya olan gelismelerimiz...

  • HPD'de Bekir simdiden toplamda ilk 10'a girmeyi basarmistir. Caner ise toplamda ilk 30, tebrikler beyler. TT'sinde ise Caner toplamda 7'cidir ve eminim sezon sonuna kadar 1'ciligi bile alabilirsin.
  • GT Challenge'de takimimizda Caner liderligi almistir. TT'sinde ise Fevzi toplamda 11'ciliginle liderligi vermemeye kararli adimlarla saglam TT puanlari toplamaktadir.
  • The Mother Of Nascar yarislarinda ise bendeniz liderligi kapmisim, bundan böyle liderligi zor görursunuz dermisim filan fistik, he he Bu hafta Las Vegas akar beyler  ;)


Ve son olarak herzamanki gibi guzel bir paylasim,...sizce kim kazanir?




 - Güç ve Kontrol -

20 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi . Ekip süper gidiyor . Herkese tebrikler

    YanıtlaSil
  2. elegan abi eline koluna beynine saglık 2 yazınıda okudum alıskanlık edindik :D
    her klasmanda iddalı gidiyoruz valla güzel birşey bu
    kendim acımdan phoenix pek basarılı gecmedi kaza risk i yüksek bi pistte patladık bu hafta las vegas akar dedigin gibi bazıları icin last vegas olabilir :P özellikle 3. turn e dikkat diyorum yarısıcak arkadaslara güzel bi pisttir fakat biraz tricky dir aslanım kralım diyenler kayıp duvardaki reklamları yakından okuyabilir :D geniş olması avantaj 3 wide için uygundur geçişlerde nascar serisinde iyi ilerliyoruz bakalım yıl sonunda nasıl bir konumda olucaz uzun soluklu bir yarış
    road serilerindede gercekten iyi yerlerde olan arkadaslarımızı canı gönülden kutluyorum ben

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah beyler sagolun,
    Volkan, haftanin Las Vegas pisti hakkinda cok saglam ipuclari verdin, tesekkurler. Sezon sonunda yani 36 hafta sonunda TTM olarak ilk 100'e girecegimize eminim. 36 haftayi bitirmek zaten basli basina bir basaridir, heleki her yarisin en az 2 saat surdugunu gözönunde bulundurursak :)

    Bu arada cok guzel bir bilmece ve bulmaca oyunuyla tanistim, bu özellikle kucuk cocuklari olan arkadaslarim icin beraberce oynayacaginiz guzel bir oyun olabilir. Hem melodi yönunden, hemde art tasarimi olarak ve de hikayesi cok guzel ve eglenceli bir oyundur. PC'de de bulunan bu oyunun full xbox360 kolu destegide bulunuyor eger joystickle oynamayi yeglerseniz.
    Hikayesi, kucuk bir cocugun okul otobusune binmesiyle ve bundan sonra kucugumuz yabanci bir gezegende uyanmasiyla oyunumuz basliyor. Tekrar evine gidebilmesi icin bu degisik gezegende bircok maceralarla beraber yolunun ustundeki yilzdizlarida toplayarak en nihayet evine geri dönmesini basariyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=MROfJjYdtKo

    YanıtlaSil
  4. Selamlar. Road America'da 06-07 ile stabil donmeye basladim. Pist de cok hosuma gitti. Bakalim bu aksam TT yaptim. Artik yarin qual yapip yarislara girecem. Bu hafta size de uyarsa TTM olarak kendi aramizda Road America'da bir yaris yapalim mi? Tekrardan herkese selam.

    YanıtlaSil
  5. http://www.virtualr.net/iracing-com-first-bmw-z4-gt3-cota-preview

    YanıtlaSil
  6. Z4 GT3 ve COTA mükemmel gözüküyor. Uzamandan gelsin biran evvel.

    YanıtlaSil
  7. 2:04.9 yapabildim Road America'da,optimal 04.6

    sınırlarda sayılırım,yarışta önemli olan hatasız gitmek olacak,bu akşamdan itibaren TT ye başlarım :D

    YanıtlaSil
  8. Özgun,
    Full depoyla 2.06'lari atiyorsan, 1-2 tane TT'de istikrarli ve hatasiz gitme antremani yap, onlardada basarili olursan hic zaman kaybetme tum hafta tonla yarislara gir ve iRatingini yukselt. iRating yukseldikce yarislar daha bir profesyonelce gecer, iRating yukseldikce daha yuksel sampiyona puani kazanma imkanina sahip olacaksin ;)
    Aksama Road Amerikada hem kvalifiye, hem TT'ler, hemde antreman odalarinda saglam yaris antremanlarina dalariz. Yeterince TTM uyeleri toplanirsak kendi odamizi bile acariz ;)

    Paylasim super Ozan,
    Z4 ve COTA muhtesem gözukuyor, benim icin araclarda aceleye gerek yok artik...iRacingde ihtiyacimdan cok fazla arac var zaten ve daha elimdekilerine istedigim zamani/ilgiyi ayiramiyorum ama pistlere hayir demem, degisik yaris senaryo desteklerine hayir demem Örnegin: Degismeli yarisci destegi, degisken hava sartlari mesela yagmur-bulutlu-sisli havalar ve bunlarla beraber lastiklerin biokimyasini degistiren degisken zemin sicakliklari, gece-gunduz vs. vs.

    Tabii ki Z4'ede hayir demiyorum, iRacingin simdiye kadar cikardigi hersey Helaldir, paralarini fazlasiyla hak ediyorlar. Umudum bundan böyle ellerindeki taradiklari pistlere odaklanmalari...yeni Silverstone/LimeRock, Donington, Tskuba, Long Beach, New Jersey, Monza, Imola bunlar bir an evvel ciksin...

    YanıtlaSil
  9. Dunku mihabbetlerimiz herzamanki gibi super gecti beyler...Ilk GT3 TT'de attigim zamanimla bu haftaki toplam leaderboardsda 2'ciyim su an ;)

    Ve AC/DC'nin Cellolarla yarattiklari muazzam bir cover,...
    http://www.youtube.com/watch?v=uT3SBzmDxGk

    YanıtlaSil
  10. Bugun Road America'da 04.3xx atabildim son virajda epeyi zaman kaybetmeme ragmen.70-80 lt de ise 04.900 geldi belki qualify zamanını 03.9xx lerde atabilirim ama TT de sana yaklasmak pek mümkün degil abi bu hafta :D

    YanıtlaSil
  11. Tebrikler Fevzi,
    Bu hafta yarislarda feci yardiracagina eminim, TT'dede beni rahat gecersin ;)

    Buna ne dersiniz?
    https://www.youtube.com/watch?v=ywfShcWh3IU

    YanıtlaSil
  12. Oha abi işin sonunu göstermiş adam gerçekten çok çok iyi

    YanıtlaSil
  13. ilginç birşey buldum nette g27 ile alakalı rotasyon ile ilgili
    http://www.gtplanet.net/forum/threads/g27-g25-dfgt-undocumented-wheel-lock-settings-guide.286646/

    YanıtlaSil
  14. Volkan,
    Hakikatten cok ilginc...DFGT'dede calisiyormus...

    YanıtlaSil
  15. Bu arada haberler dogrumu yaw? Facebook, Youtube ve buna benzer tum sosyal medyalari basbakan ve partisi kapatacakmis... :/
    Sebebini bilen varmi?

    YanıtlaSil
  16. GT3 te bu hafta en sevdiğim pistlerden biri olan Road America'da performansım iyi gibi gözüküyor. Elegan abi, seni de TT de geçtim bu arada, ufak bir farkla olsa da :). Biraz önce sağlam bir yarıştan çıktım. SOF yüksek olmasa da (2595) iyi adamlardan birkaçı kaza yapınca 2. sırada bitirdim. 159 şampiyonluk puanı iyidir :). Bu akşam 22:00 daki yarışta da yarışmayı düşünüyorum, artık iRating i 3000 in üstüne çıkarmanın vakti geldi :). Akşama görüşürüz...

    YanıtlaSil
  17. Caner,
    Bu aksam 3000+'lara hosgeldin diyorum simdiden, TT'de saglam bir zaman atmissin tebrikler ama gecilmeyecek bir zaman degil ;)

    Dun Las Vegas'da 134 tur sonunda 8'ci bitirdim, son 10 turda herkez gibi benzin depolamak icin pite girmek zorunda
    kaldim, akilli davranalim dedik lastik degistirmedik, nasil olsa 10 tur sonra yaris bitiyordu. Pit cikisi 3'cu gidiyorum, arkamdakilere 6-7 saniye cakmisim...onlar lastik degistirmis, gel gelelim son 3 turdu 3'ulukten 8'cilige dustum lastik asinmasindan :/
    Bu...iyi bir tecrube oldu, bundan böyle lastik degistirmeden surdan suraya gitmem :)

    Bu ne muazzam bir kabiliyettir, Bravo...
    http://www.youtube.com/watch?v=Mx0xCI1jaUM

    YanıtlaSil
  18. abi bari dış 2 lastiği deiştirseydin :D benim stratejim odur 2 kere sağ taraf bir kerede tüm lastikler öyle girip cıkıyorum pitlere hep

    YanıtlaSil
  19. Volkan,
    Hic sorma, yarisin bitmesine 10 tur kaldi diye zaman kazanmak icin degistirmedim. Dedigim gibi bir daha ayni hatayi yapmam ;)

    Hayirdir...ne sen, ne de Yusuf kac gundur yoksunuz, yarisada girmemissiniz....

    Bu arada iRacing'de bu yil icinde buyuk degisiklikler olacak gibi, birazdan Blogu tazeledigimde bu konuyada deginecem.

    YanıtlaSil
  20. abi izmirdeydim ben o yüzden yoktum bu hafta ;P bu aksam iyi hissedersem kendimi 1-2 yarıs atarım diye tahmin ediyorum gördüm tazelemişsin abi eve gecince daha bi detaylı okudum ufaktan bi göz gezdirdim iyi konular var

    YanıtlaSil