25 Mart 2013 Pazartesi

TTM 2013-03-25

Ey iRacingciler,

Bu haftamiz genel olarak cok iyi gecti. Caner'e tamamen hic yaramadi, bende ise yol yarislarinda cok zevkli yarislar gecirdigim halde iRating/SR kesti...önemli olanda en nihayet guzel ve cekismeli yarislar gecirmek, bu yuzden benim icin bu haftanin kötu gectigini saymiyorum.

Caner, bu tur sanssizlik hepimizin basindan birkac defa gecti...anlayacagin ustasi sayiliriz artik bu konuda. Zamanla yarislarin duzelecek...ne kadar surer onu anca Yaris Tanrilari bilir, genelde 2 manda kurban etmekle beraber 1 buyuk 70'lik guzelim Rakimizdan devirdinmi yaris sansin cabucak geriye gelir. Benim icin... 2 Manda, 4 Fil kurban etmekle beraber 2x70'lik ve 2 visky devirdimmi fazlasiyla yetecegini hesapliyorum  ;)

En son dun gece Indy Oval yarisina girdim ve yol yarislarinda super yarislar yaptigimi sandigim tum herseyin yalan oldugunu bir kez daha gördum. Indy Oval yarislari gibisi yok! Dover pistinde 26 kisi yarisa girdik, yaris 65 turluk, 4'cu basliyorum...

Dover pisti Indy yarislari icin o kadar zor bir pistki...akillara zarar. En basiti su sekilde aciklayayim, daha yarisin yarisina gelmeden yani 35'ci turumuzu tamamlamadan 26 kisiden kala kala 14 kisi kaldik, pistin ne canlar yaktigini daha iyi anlamissinizdir. Adrenalin bastan sona en yuksek noktada geziniyor...hani katildigim Indy fix yaristir ve sadece 65 turdan olusur...serbesti 130 tur ve kalpten gitmeyecegimi bilsem gözu kapali girecem onun yarislarina ama kalp dayanmaz yaw   ;)

Indy - Dover yarisim bitti, terler icinde gectim bir dush aldim, dushum bitti halen kendimi adrenalinin yarattigi titremeden sakinlesememisim! 350-370'le 2 ve bazen 3'lu sirali tampon tampona gitmek her yigidin yapabilecegi is degil...ustelik sifir hata...tek kelimeyle yasadigini fazlasiyla hissediyorsun.

Videosunu kaydettim, zamanim oldugunda youtube'a eklerim ama bunun heyecani seyretmekle degil...bizzat yasamakla olur!

Silverado ile IndianaPolis'de acayip zevkliydi ama Indy, herzaman Indy'dir...eline su dökecek baska yaris serisi yok iRacing'de!

********************************************************************************************************


Gelelim fasulyenin faydalarina, iRacing 2013 Sezon1'in 9'cu haftasina...

- Bu Haftaki TTM Pistlerimiz -




  •     Proto & GT Challenge Serisi Fix /  Serbest - Silverstone GP 25dk/65dk (Serbest ust odada, pazar TR saatiyle 19:30'da canli yayini veriliyor)
  •     GT Challenge Serisi - Brands Hatch GP 45dk.
  •     Klasik Lotus GP Serisi - MoSport International Raceway 25 tur.
  •     Skip Barber Serisi - Brands Hatch GP 25 tur.
  •     iRacing Grand Prix Serisi - Virginia Full 30 tur.
  •     Grand-Am Serisi - Watkins Glen Boot 80dk. 
  •     Nascar A Klas Serisi Fix/Serbest (multiklas) -  Ayva Speedway (gece) 60/60 tur
  •     Nascar B Klas Serisi (Fix ve Serbest) - Ayva Speedway 60/115 tur
  •     Nascar C-Klas serisi (Fix ve Serbest) - Charlotte Motor Speedway 35/70 tur
  •     Indycar Serisi Fix/Serbest - New Hampshire Motor Speedway 55/110 tur

Bu haftaki Yol ve Oval yarislarin en piskopat pistlerini aciklayayim...

Yol Yarisi: Grand Prix / Virginia kombosu acik ara farkla bu haftanin en piskopat yarislarini sergileyecek, orasi kesin.
Oval        : Bu haftaki Oval kombolarin hepsi cok saglam...özel bir secim yok.



 *******************************************************************************************************
 Bu hafta seyredilmeye deger bir filim tavsiye ediyorum, hikayesi, effektleri ve sanatcilar gayet inandirici roller oynuyorlar, toplamda 10 uzeri 7'yi hak eden bir filim. Filmin ismi "Sushi Girl". Imdb'de 5.8 almis ama bence cok rahat fazlasini hak ediyor...LINK

 Ve son olarak, harika bir yaris...42'ci dakikada basliyor,





 Iyi yarislar,

11 yorum:

  1. Eyvallah Husnu, ara-sira gelmeye calis...koca Sezonu kaciriyorsun yaw ;)

    YanıtlaSil
  2. Bu sezon ölü oldu benim abi. Bir daha ki sezon güzel olacak inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Paylaşımlar için teşekkürler.
    Elegan abi seni mazda antremanında gördüm.Hesabına başkası mı giriyor?.Senin sürüşe benzetemedimde :)

    YanıtlaSil
  4. Eyvallah Kerem,
    Hani usta yarisci oldugun belli, surusten kimin kim oldugunu göruyorsun hemen, Bravo!

    Ben o ara evde degildim, oglum surmus. Son gunlerde iRacing'e sardi...kendi hesabi var zaten - uzatalim diyorum, istemiyor.

    YanıtlaSil
  5. Husnu,
    Insallah kardesim...iRacing'e geri dönusun feci olacaktir ;)

    YanıtlaSil
  6. O senin ustalığın abi:)

    YanıtlaSil
  7. Biraz gözünüz gönlünüz açılsın .Allahım bu nasıl bir güzelliktir.

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1Xgzr_2_Bo4

    YanıtlaSil
  8. GT Academy galibi Lucas Ordonez den güzel bir video . Bu sene Nissan GTR GT3 ile yarışacak.

    http://www.youtube.com/watch?v=RadtDzL0DsE&feature=youtu.be

    YanıtlaSil
  9. Sagol Kerem ;)



    Paylasimlar super Husnu,
    F40...Hadiyoto Makamoto'ya helal olsun, adam 1'e 1 yapmis yaw ;)

    Lucas ise gercek hayatta cok basarili oldu, devaminin gelmesi dileklerimizle...saglam gidiyor hergele ;)

    YanıtlaSil
  10. selamlar arkadaşlar,

    3 monitöre geçiş yaptım sonunda yanlız ayarlardamı sorun var açıdamı yani belli bir zaman oynadıkdan sonra baş donmesi yaptı bende sizdede oldumu hiç biraz yakın ayarladım sanırım monitorlerele aramda 65 70 cm gibi bişey var yanları 45 derece açıyla bağladık o kaç olmalı bide oynarkenki fov açısı kaç olmalı sağlıklı oynamak için gözü fazla yormadan :)

    YanıtlaSil
  11. Cevabini yeni Blogda yazdim Dogan.

    YanıtlaSil