17 Mart 2013 Pazar

TTM 2013-03-18

Ey iRacingciler,

Ilk evvela dunku NEO Endurance yarisimiz icin sizlerle ne kadar gurur duydugumu bilmenizi istiyorum. Hepimize buyuk bir aferim, özellikle o kadar kisi arasindan canli yayin yarisina girmemiz zaten kendi basina buyuk bir olaydi.

DSD Buttonbox'u ise Team Turkiye MotorSport'dan Efkan kardesimiz kazanmistir, tebrikler...iyi gunlerde olsun   ;)




GlacierTV video linkinide paylasayim....LINK

Övunmek gibi olmasin ama 3'cu ve 6'ci dakikasinda benim muhtesem yarisciligimdan bahsediliyor, tekrar tekrar geriye alip defalarca izlemeniz tavsiye olunur  :)

8'ci dakikada Efkan Börkiy'den ve 12'ci dakikada hepimizden siralama olarak bahsediliyor...ve 16:30'da DSD'yi Efkan'in kazandigi aciklaniyor. Uzuldugum tek nokta Efkan'in röportaja girememesi...Paul, Anders (Efkan'in yerine) ve Roope ile röportaj yapiliyor.
Sonucta buyuk zevk aldim yaristan, özellikle son pitten sonra benzinin yetmeyecegini fark edince, daha dikkatli giderek son turda 7'cilige cikmam kendi adima buyuk bir basariydi.

Bir dahaki NEO yarisimiza son anda ayar degistirmeyecem Sebring'de yaptigim gibi, böyle bir hata 1 defa yapilir. 2 saniyede cok rahat bir sekilde gececegim adamlari yaris sonunda anca gecebildim  yaw  :/

Yaris icinde kendi aramizda özel TTM chat kanalimizi kullanmamizin buyuk faydasini gördum. Yarista birbirimize yardimci olduk, daha rahat gecisler saglama imkanimiz oldu vs. vs. ve tum bunlari diger yariscilari rahatsiz etmeden bir sekilde yaptik.

Sonuc listesi...LINK


Bir dahaki yarisimiz Nisan 7'de Barber MotorSports Park ve 2h45 dakika uzunlugunda...araclar ise Riley ile McLarenler   ;)


****************************************************************************************

Dogan diye yeni bir arkadasimiz gelmistir iRacing'e, ona buradan hosgeldin diyorum. Aramiza katilmak istersen skype uzeri ekle beni, seni grubumuzla tanistiririm. Guzel muhabbetler harici, birbirimize degisik konularda yardimcida oluyoruz. Skype nikim: iracertk

Bu arada sorunuda cevaplayayim Dogan, rFactor ve LFS'deki gibi kamera acisi öne-geriye aliniyor, su an iRacing'de degilim ondan hangi tuslarin oldugunu yazamiyorum ama yarina bakar yazarim. 3'lu ekrana gecis yapman senin icin buyuk avantaj olur.
Zorluk konusuna gelince, iRacing'e yeni baslayan herkeze ilk ögretilen "Yarismayi yapmanin anlamidir". Herkez hizli olabilir, özellikle Roookie klasdakilere ilk ögretilmeye calisilan baslica kural Yarisin ilk virajda kazanildigi degil, tam tersine ilk virajda kaybedildigidir!

3'culugun konusunda tebrikler yalniz burasi iRacing...her yaris belli bir SOF'e göre "Strength Of Field" zorluk derecesine ayrilir. 3'cu bitirdigin yaristaki SOF 1107 - toplam 7 yaris odasindan 5'ci zorluktu seninki. Bence iRacing'e yeni baslamis birisi icin gayet iyi. Tavsiyem daha az hata yaparak yarislarini bitirmen...bu sekilde hem iRating sahibi hemde  D-Klasa cikip, asil yarislara baslamandir.

iRacing uzeri sana arkadas teklifi gönderdim.




Ve son olarak her zamanki gibi guzel bir video...paylasim Bekir, tesekkurler.





Iyi yarislar,

13 yorum:

  1. Buttonbox kazanmamışım yaw , lig bittikten sonra tüm kazananlar aasında çekiliş yapılıp verilecekmiş :D

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler arkadaşlar .Bir ara yayını canlı olarak izledim. İçim gitti gerçekten. TTM olarak çok daha iyi yerlere geleceğimize eminim.

    Doğan tekrar hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar düzeltmemi ya da eklenmesini istediğiniz bir konu varsa lütfen söyleyin.

    http://www.f1teamturkey.com/2013/03/18/ttm-iracing-neo-endurance-sebring-25-saat-yaris-sonucu/

    YanıtlaSil
  4. Efkan,
    Dogru, 1 defa az hatayla yarisi önde bitirmek kadar kolay degilmis DSD Buttonboxu kazanmak. Ama sorun degil...dunku basarini gelecek NEO Endurance yarislarinda tekrarlayacagina eminim. Ilk adimi attin, gerisi corap sökugu gibi gelir artik ;)


    Husnu,
    NEO Endurance'in ilk yarisinda TTM olarak muhtesem siralarda bitirdik zaten. Basta NEO Endurance yarisina girmeye hak kazandik, sadece o bile basli basina buyuk bir olay. Yaristigimiz adamlarin cogu cok hizli ve kolay kolay hata yapan yariscilarda degiller. Ben...HPD ile gayet hizli oldugum halde siralamada gidi gidina yer alabildim yarisa hak kazanmaya, gerisini sen dusun ;)

    HPD'de toplam 15 yariscidan 6 ve 7'ci bitirdik Caner'le, Corvette'de sampiyonlugumuz var...Oguz ile Bekir'in cok buyuk sanssizliklari oldu, malesef bazen böyle durumlarda oluyor. Gelecek yarisa bir kat daha hazirlikli olarak girecez ;)


    Sebring'e gelince...zaten cok zor bir pist, sagolsun iRacing her pistlerini lazerle skanladiklarindan pistteki her puruz kendini bariz belli ediyor ve arabayi zorlamak kolay olmuyor...bunun haricinde gece yarisiydi. iRacing'deki gece yarislari diger oyunlardakine benzemiyor, burada hersey 2 kat daha karanlik, pek birsey görmedigimizden 2.5 saati tamamen ezbere yaristik. Dedigim gibi,...hepimize buyuk aferim, buraya kadar geldik ve yarisimizi öyle yada böyle bitirdik.

    F1teamturkey'deki haberin icin ellerine saglik, cok guzel bir sekilde derlemissin ;)

    YanıtlaSil
  5. TTM Facebook sayfası ile alakalı bir gelişme var mı ? Ayrıca iracing forumlarında kullanmak için güzel bir imza yapsak iyi olur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Facebook, Efkan Börkiye bakiyor...onunla tekrar görusurum Facebook konumuzu. Imza konusuna gelince ön calismalarim var, yakin zamanda sizlerle paylasacam ;)

    Aksama gelde bir yarisa girelim, uzun zamandir beraber herhangi bir yarisa girmedik...patlama sirasi kimdeydi onu bile unuttum :P

    YanıtlaSil
  7. Abi yaw güzel bi resim bulalım da öyle açalım facebook sayfasını. Resim bekliyorum ben.

    YanıtlaSil
  8. yorumlar için tesekkürler , monitorde tavsiyeniz var mı ? bütçe kısıtlı ben bundan yapayım diyorum http://www.vatanbilgisayar.com/Monit%C3%B6r/asus-vn247h-236-vn247h-genis-ekran-led-monitor/productdetails.aspx?I_ID=64785#allImages

    birde bu IPS panel var http://www.eksenbilgisayar.com/store/ProductDetails.aspx?productid=92792

    aklımda olan bunlar ama IPS Led sartmı bu iş için yanları açılı koyunca çok renk farkı oluyormu tavsiyelerinizi bekliyorum monir için ekram kartım asus gtx 680

    YanıtlaSil
  9. Bence her 2'side oyun icin fazlasiyla yeterli, yanlarda herhangi bir renk farki yasayacagini sanmiyorum. Grafikkartinda fazlasiyla yeterli bence ama bu konuda Pc uzmanimiz Burak var, o bu islerden cok daha iyi anlar.

    YanıtlaSil
  10. valla benimde asus daha çok işime geliyor hem çercevesi ince hemde daha ucuz bide hafta sonu indirimlerinde dahada düşüyor fiyatı onu almak mantıklı

    kamerayı ileri geri alma tuşunun atandığı yer option tam olarak neresindedir acaba hala bulamadım ben :D

    YanıtlaSil
  11. Simdiden iyi gunlerde olsun o zaman ;)

    Fov tuslari... Option-->Other--> Increase Field Of View ve Decrease Field Of View

    YanıtlaSil
  12. Congratulations on winning the CleanX Award in NEO Sebring 2.5 Hours. You had least incidents in the race while having the highest finish position. Well done, mate. What a great race :D

    Check it out! 10 dolarımı kaptım Egil'den :D Benim gibi yarışlarda hayvan gibi hata yapan adamın böyle bi ödül alması da çok ilginç cidden :D

    YanıtlaSil
  13. Vay Efkan ım ünlü oldun yaw :) Keşke röportajı kaçırmasaydın. Takımdan falan bahsederdin

    YanıtlaSil