20 Kasım 2012 Salı

TTM 2012-11-20

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetlerimiz her zamanki gibi super gecti, yarislarimizda gayet iyiydi   ;)


Bastan yazayimda,...bu hafta Bekir haftasi ilan ediyorum. Adamin yaptigi son 10 yarisina bakmaniz yeterli...yaptigi yarislarin yarisindan fazlasinda 1'ciligi kapmis, tebrikler  :)

- Hemen gecelim iRacing haberlerine -

  • Yeni uyeler icin su an ve yeni yila kadar suren kampanyada uyelik ve temel pist ve araclar yari fiyatinadir. Bu kampanyadan faydalanmak icin LINK
  • Dun (2012-11-19), ufak bir guncelleme yapildi, guncelleme hakkindaki bilgiler icin TIKLA

*************************************************************************************

- Bu Hafta TTM Ekibimizin Yarisacagi Serilerdeki Pistlerimiz -

  • Proto & GT Challenge Serisi - Mid-Ohio 25dk.
  • GT Challenge Serisi - Mid-Ohio  45dk.
  • Radical Challenge Serisi - Circuit Park Zandvoort GP 30 tur.
  • Klasik Lotus GP Serisi - Circuit De Spa Francorchamps GP (Pits) 25 tur.
  • Skip Barber Serisi - Okayama Full 15 tur.
  • iRacing Grand Prix Serisi - IndianaPolis Road 40 tur.
  • Nascar C-Klas serisi (Fix ve Serbest) - Rockingham Speedway 45 - 90 tur.
  • Nascar B Klas Serisi (Fix ve Serbest) - Ayva Speedway 60 - 120 tur.
  • Nascar A Klas Serisi (Fix ve Serbest) - Pocono Speedway 35 - 70 tur.
*************************************************************************************

Bu hafta malesef hastalik nedeniyle pek katilamadim, en son dun 2 Nascar yarisi yapabildim ve onlar bile bayag yordu. Umarim haftasonuna GlacierICE Cup yarismasina katilacak kadar iyilesmis olurum, gecen haftakini kacirdim malesef   :(

Simdilik bu kadar, ve herzamanki gibi son olarak guzel bir video,...




Iyi yarislar,

29 yorum:

  1. Sagol Berke,

    Bu arada bu ayin 26'sina kadar iRacing uyelerine 1 yillik kampanya var, fiyat 49$

    YanıtlaSil
  2. Bİlgiler için teşekkürler abi. Geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah, sagol Husnu.
    Bu aksam iRacing'e cikmaya calisacam, aksama görusuruz :)

    YanıtlaSil
  4. Fanatec güzel kampanya yapmış . F1 simit beleşe geliyor.

    http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/product_info.php?cPath=21&products_id=126&osCsid=83167d2a8c28419d5161e3d33ab30413

    YanıtlaSil
  5. 2012 Nürburgring 24 saat yarışına katılan GT ekibinin yarışa hazırlanma süreci ve yaşananlar ile alakalı güzel bir video. Biliyorsunuz kendi klasmanında 1. bitirdiler.

    http://www.youtube.com/watch?v=yl6pWcRnxl0
    http://www.youtube.com/watch?v=lRCba6VaXt0&feature=plcp

    YanıtlaSil
  6. Abi geçmiş olsun.

    Güzel paylaşımlar Hüsnü, eline sağlık.

    Geriye dönük bir bakayım dedim de GT5'e, şu vidyoya çok güldüm :) Gözünü sevem iracing kurallarının, videodaki herif bir arabayı da temassız geçsin yaw :D temasta çıkan boş bidon sesine de bitiyorum hani ayrı mesele o da :p GT5'in tek sevdiğim tarafı grafikleri yaw arkadaş süper ışıklandırma efekti var, şu görüntü gelemedi gitti iracinge :/

    http://www.youtube.com/watch?v=UrJe2XokCBk

    YanıtlaSil
  7. Fiyat iyiymiş Hüsni abi, next next de bakalım kargosu ne kadar tutuyomuş merak ettim :D:D

    YanıtlaSil
  8. Husnu,
    Yaptin yapacagini, daha ne diyeyim yaw :)

    Not: Videolar bayag guzeldi ;)

    YanıtlaSil
  9. Bekir

    Benim için artık GT deki en güzel şey Green Hell ve Le Mans ta tek başına turlamak . Onu bile yapamıyoruz o ayrı ama GT5 teki nordschleife taki atmosfer gerçekten çok hoşuma gidiyor. İracing direk GT deki pisti koysun scanlamasada olur valla


    YanıtlaSil
  10. Efkan alem adamsın valla. :)

    Gerçekten çok güzel fiyat yapmış. Thomas şu v2 ile alakalı ne zaman bilgi verecek acaba CSW ye bakınca halen beni cezbediyor . Abi V2 ile alakalı bilgin var mı ? Bence bu fırsatı kaçırma :)

    YanıtlaSil
  11. Eyvallah Bekir,
    Lazersiz olmaz artik...eger LeMans ve Green Hell'de yarismak istiyorsan tavsiyem rFactör olur...bunlarda birkac LeMans/Green Hell var yanilmiyorsam 2007'de cikan en iyileri.

    iRacing'den sonra her turlusunu denedim malesef beni acmadigindan artik GreenHellmis, LeMansmis filan hepsini bosverdim.

    Efkan,
    19kg.

    YanıtlaSil
  12. Efkan baktım 125 euro kargosu var. Normalde 150 euroydu. Bu sefer almadım merak etmeyin :)

    YanıtlaSil
  13. Husnu,
    V2 eli kulagindadir, mantiklisi en erken gelecek ilkbahar veya yaz derim.

    YanıtlaSil
  14. Isvec'e 22 euro kargo arada cok buyuk fark varmis yaw :/

    Neyse, siparisimi gectim...Hayirlisiyla 1-2 yila Ecci'ye gececem, o zaman isteyen olursa elimdekini uygun fiyata veririm ;)

    YanıtlaSil
  15. Abi ciddimisin sevindim valla. Ama T500 öyle böyle diyordun . CSW ye zıpladın hemen. :)

    YanıtlaSil
  16. Husnu,
    T500'de benim icin sabit padlar buyuk problem yaratti. Tekrar denedim T500'u ve FFB/tepkileri CSW'den cok daha iyi ama padlar... :/

    Biliyorum sizler alisiniyor diyorsunuzda, insandan insana fark ediyor. Mesela hatirlarsan ben Logitech'in G930 headsetini cok sevmeme ragmen ve benim Pc'mdeki ses problemini gidermesine ragmen kulaklarima rahat gelmediginden geri vermistim. Dedigim gibi kisiden kisiye fark ediyor degisik problemler.


    CSW'yi almamin asil sebebide son haftalarda elimdekiyle bayag bir problemler yasamam oldu, yarisa giriyorum FFB yok, yaris ortasinda FFB gelip-gidiyor, vites kucultme dugmesine bazen tikladigim halde kabul etmemesi...vs. vs.

    Ecci'yi hemen satin almam beni zorlar, o zamana kadar CSW'yle idare edecem.

    YanıtlaSil
  17. Hayırlı olsun abi. Güzel bir inceleme bekliyoruz o zaman. Ben hala CSW nin T500 daha iyi bir set olduğunu düşünüyorum . Fakat yazılımsal olarak biraz gelişmesi lazım . Ben V2 çıkınca büyük bir ihtimal CSW ye geçerim. Güle güle kullan abi. İyi yaptın. CST de iyi giderdi bununla beraber :)

    YanıtlaSil
  18. Eyvallah Husnu,
    Amman gözunu sevem, CST deme...pedallar super ona bir Allah'in kulu laf diyemez ama Todd'da harbiden is yokmus ve gittikce dahada boktan bir duruma gidiyor.

    Ferrarisini carptiktan sonra adamin tum paralari ilac ve hastane masraflarina gidiyormus. Siparisi gecmek istedigin zaman aninda cevap veriyor ve CST pedallarin parasinin tumunu hemen istiyormus sonrada adamdan haber yok :/

    Ben, o kadar arastirma yapmama ragmen durumun bu kadar kötu oldugunu bilmiyordum yoksa sana hayatta siparis etmeni tavsiye etmezdim...en azindan Todd'dan.

    Alacagim zaman ciddi bir sekilde Tony'le görusecem.

    YanıtlaSil
  19. Abi senin işi Tony çözer anca öteki türlü bence Todd la muhattap olunmaz. Valla ben nasıl aldım , nasıl elime ulaştı gerçekten yazılanları gördükçe hayret ediyorum. Çok şanslı adammışım. 1-2 ay daha gecikse bizimkide Ferrari ile beraber pert olacaktı. Herhalde yakında CST ler tarihi eser statüsüne alınır.
    Aslında şöyle birşey de var. Belli olmaz ama Eren belki CST yapabilir önümüzdeki dönemde belki daha farklı bir çözümde olabilir. :)

    YanıtlaSil
  20. Aynen öyle Husnu,
    Eren, CST ayarinda pedal yaparsa Avrupa ve Asya'ya hukmeder!
    Sadece fonksiyon ve saglamlik acisindan degil, görunusde(dizayn) bir o kadar önemli. Fiyat konusu ise en kötu ihtimalle ayni fiyata olmasi buyuk avantaj saglar.

    YanıtlaSil
  21. Vaayyy Elegan abi hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  22. Look what I got here :D

    http://b1211.hizliresim.com/13/s/g7ls2.jpg
    http://b1211.hizliresim.com/13/s/g7lsj.jpg

    YanıtlaSil
  23. Hayırlı olsun abi :)
    Hayırlı olsun efkan :)
    https://dl.dropbox.com/u/42254174/ProtoICE%20hard%20charger.pdf
    elegan abi king 23 geçiş yapmış

    YanıtlaSil
  24. Eyvallah Kerem,


    Efkan,
    Pedallar super gözukuyor, iyi gunlerde olsun. Bence Thomas'a guzel bir yazi yaz ve bu resimleri gönder...hic belli olmaz, bakarsin Fanatec'te calismaya baslarsin ;)

    YanıtlaSil
  25. Helal kardeşim. Yorumlarına göre malzeme kaletesi hariç CST ayarında oldu. Kullandığın malzemeye ve fonksiyonelliğe de el atarsan her türlü müşteri çıkar .

    YanıtlaSil
  26. Güzel bir yarış olmuş, boş vaktinizde izleyin bence. Tipik bir iracing Fixed yarış kıvamında :D

    http://www.youtube.com/watch?v=SaQlSvXrhzA&list=UUd2948Ir3n3fB0LxKJfHG8A&index=2&feature=plcp

    YanıtlaSil
  27. Paylasim icin tesekkurler Bekir, zevkle seyrettim kardesim ;)

    YanıtlaSil