7 Kasım 2012 Çarşamba

TTM 2012-11-07

Ey Forzacilar,

Dun muhtesem eglenceli gecti. Önce Halo 4'e arkadaslarla co-op'a daldik ve ister inanin-ister inanmayin, dun Halo 4'u bitirdik yaw, he he he

Zamanin nasil gectigini anlamis degiliz...ben dahil diger arkadaslarimda en az 12-14 saat oynadigimizi dusunurken sadece 8 saat oynamisiz yani Halo 4'un kampanyasini normal zorlukta 8 saatte bitirdik.

Bu 8 saatte her birimiz yasadigimiz sahneler, savaslar ve bazi bölumlerinde bir anda %180 degisen hikayesi sayesinde en az 20'ser defa "Ohaaa, Yuuuuh" demisizdir  :)

Halo 4'deki mekanlar ve savas alanlari cok genis ve buyuktur, böyle oldugu halde 4 kisiye kadar co-op desteginin olmasi kafadan Ohannes dedirtiyor zaten. Grafik olarak Xbox360'in en iyi oyunlarindan biri, oynayabildigimiz genis alanlari, 4 kisilik co-op'u hesaba katarsak kesinlikle bu jenerasyondaki en iyisi derim.

Benim oyun hayatim 1970'lerin sonunda basladi ve simdiye kadar bircok oyun oynadim ve bitirdim. Dun, Halo 4 sayesinde arkadaslarla saatlerce eglendigimi cok nadir yasamisimdir. Aranizda Husnu benim su yazacaklarimi daha iyi bilir, hep demisimdir...Oyunlar beraberce, yardimlasarak 10 kat daha buyuk zevk verir tek basina Seytan gibi oynamaktansa.

Halo 4, tek basina oynasan bile zevkli ama co-op'tan mustesem olmus. Kiyaslanma bile olmaz, sanki tamamen degisik bir oyun oynuyorsun. Multiside tum serilerinde oldugu gibi eglenceli ama tam olarak ustune parmak basamadigim bir noktasi var ve bu...bana 1 kat daha eglence veriyor diger Halo serilerine nazaran.

Multisinin oynanisinin özu halen Halo ama oynamaya basladiginda bir turlu birakamaman baska bir olay...dedigim gibi ne oldugunu tam cözemedim. Belkide Uzumunu ye bagini sorma misali en dogrusu olur   ;)

Halo 4'un singeli bittiginde benim icin bu triloji/kvadroloji icin aklimda herhangi bir soru kalmadi, cok guzel bitirmisler. Master Chief'i bu bölumde daha insancil yapmalari hosuma gitti ve Cortana ile iliskisi tum oyun boyunca degisik sekiller aldi.

Spartan Ops bölumu var ayriyetten, 5 bölumden olusuyor ve ana hikayeye 5 ek co-op görevleridir bunlar. Co-op derken tabii ki bunlari Seytan gibi tek basinada bitirme imkanida sunulmus ama akli basinda kim tek basina oynar bilemem   ;)


Halo 4'de 10 dakikani arastirmayla gecirdinmi...burada singel ve multisi haricinde bircok degisik etkenliklerin bulundugunu rahatca görursunuz, anlayacaginiz Halo 4 bayag genis bir yapit.

Gece yarisi Halo 4'den ciktim ve iRacing'e gectim. Yaw bu ne zevktir arkadas...bir Blockbusterden cikip digerine girmis gibi hissettim kendimi. Daldim Williams'la Watkins Glen'e...actim eski 80'li sarkilari örnegin: Prince'den Kiss, Yazoo - Don't Go, Shannon - Let the music Play/Give me tonight  gibi saheserleri ve basladim surmeye. Tur zamani önemli degil, yuzumde bir gulumseme hem Halo 4'de yasadiklarimi dusunuyorum, hem muziklerimi dinliyorum, hemde Williams'la turluyorum...muhtesem bir geceydi  :)
***********************************************************************************

Z1'in guncellemesi gelmistir, Lotus 49 eli kulaginda cikti-cikacak.

Ve son olarak ISR...




Iyi yarislar,

7 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Satılık Playseat var . İlgilenen varsa haber versin.

    YanıtlaSil
  2. Halö Malö hikaye, Angry Birds - Star Wars akıyor!!1!

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah Husnu,
    Playseat gayet iyidir, fiyata bakar :)

    Efkan,
    Oglum dellendinmi sen, Angri Börtmus...degil StarWars, isterlerse Angri Börtun MasalVarsini cikarsinlar yine pohtan, yine pohtan :P

    Ecci 7000 ve Halo 4 akar ;)

    YanıtlaSil
  4. Lotus 49 yalan olmus simdilik. Onumuzdeki sezondan once cikmayacak anlasilan. Paralarini geri iade ediyolarmis pre-order yapanlarin.

    Bu arada; bu mesajlari gonderirken robot olmadigimizi ispatlamak amaciyla girdigimiz harfleri okuyamayan bi okuz ben miyim? (Robot okuz!)

    YanıtlaSil
  5. Tuh yaw Lotus49'a hem uzuldum hemde cok sevindirici bir haber bu.

    1- Adamlar saglam fizik motoru olmadan birakmiyorlar, helal olsun.
    2- Ön siparis etmis olanlara paralari geri iade edilmistir, benimki iade edilmis.
    3- Ön siparis etmis olanlara Lotus49 ciktiginda tamamen bedavadan hediye edilecek ;)

    Umarim hepiniz Lotus49'u ön siparis etmisdiniz.


    Bu aksam GlacierICE Cup yarisimiz var, 60 HPD ile Suzuka'da ;)

    YanıtlaSil
  6. Benimki de iade edilmiş. En azından ön sipariş edenlere bedava gelecek olması güzel bir haber. Akşamki yarışın için başarılar abi. İnşallah kazasız belasız bitirirsin.

    YanıtlaSil
  7. Eyvallah Husnu,
    Demek ön siparisin artisi varmis yaw, he he he ;)

    YanıtlaSil