1 Ekim 2012 Pazartesi

TTM 2012-10-01

Ey Forzacilar,

Hepiminize hayirli Ekimler ve sezon 3'ten bir hafta daha gecti   ;)

Gecmis haftamizdan yeni haberler...
  1. TTM'den ilk 4000+'ya ulasmis uyemiz oldu...tekrar tebrikler Efkan, hedef 5000+   ;)
  2. Osmanli Torunu Burak islerini halletmis ve iRacing'e tekrar aramiza katilmistir. Hosgeldin ;)
  3. Husnu harika bir yaris cikartmistir HPD Fix'de.
  4. Kerem'de Mustang Challenge'de son yarisinda yardirmis.
  5. Bu haftayla beraber 10$ katilim programim hazirdir, sagolsun Nascar yarislarim.
  6. Oulton Parka bu hafta Berke'yle girdik, 2 man enter 1 man out oldu  :)
  7. Oguz, 1 haftadir piyasada yoktu ve son yarislari Nascar'da malesef iyi gecmemis, onu yuksek Klas Nascar yarislarina bekleriz  ;)
  8. Bekir'den bu hafta pek ses seda yok, en son haftayaki yarisa hazirlaniyorum diyordu...
  9. Berker ise o kadar Oulton antremanindan sonra zaman ayirip pazarki yarislara katilamadi, katilsaydi muhtesem sampiyonluk puanlari alirdi.

Unutmayin, 21 Ekimde Petit Lemans yarisi olacak, HPD, Corvette ve FordGT ile! LINK

- Bu Haftaki TTM Pistlerimiz - 

  • Classic Lotus GP Serisi - 25 tur Circuit Zolder
  • Grand-Am Serisi - 50dk.Virginia
  • GT Challenge Serisi - 45dk. Circuit Zandvoort GP
  • Proto Fix Serisi - 25dk. Mazda Laguna Seca Raceway
  • Radical Challenge Serisi - 45dk. Oulton Park w/ni Chcanes
  • iRacing Grand Prix Serisi - 40 tur Circuit Zandvoort GP
  • Mustang Challenge Serisi - 20 tur Oulton Park w/ni Chicanes
  • Nascar C Fix - 25 tur Talladega Superspeedway
  • Nascar B Fix - 30 tur Daytona Int. Speedway
  • Nascar A Fix - 35 tur Talladega SuperSpeedway

Herzamanki gibi guzel bir video...


Iyi yarislar,

9 yorum:

  1. Bilgiler icin tesekkurler abi
    Son yazdigin csw ile alakali mevzuyu tam olarak anlamadim mekanik aksam mi degisecekmis

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    CSW'de zamanla (ne zaman belli degil) mekanik ve elektronik degisiklikler olacak. Bu yuzden Uppgrade ve bakim servisi destegi sunulacak.

    YanıtlaSil
  3. Lotus 79'da SOF yarışların pazar günleri TSİ 17:30-19:30'da olması büyük handikap...Oulton'da sağlam zamanlar atıyordum ama ne sıralama ne de yarışa vakit bulamadım haftasonu :(...bakalım bu hafta zolder'e katılabilecek miyiz..süper bir pist...1.14,5**'leri gördüm..pole 1.13.5 civarı olur heralde....en ufak dikkat kaybını acımasızca cezalandıran ama iyi bir turun çok büyük keyif verdiği bir pist..henüz satın almamış olan varsa mutlaka edinsin..her seride zevkli yarışlar olur burda...

    Csw upgrade ve bakım olayını anlayamadım..yazılım dışında bir upgrade olacaksa saçmalıyor olmalılar..her değişiklikte direksiyonu göndereceksek vay halimize...

    YanıtlaSil
  4. T500 akar :) Elite de akar, Berker abi istersen sana satayım Elite'i :D

    YanıtlaSil
  5. CSW ile alakalı büyük bir ihtimal V2 modeli çıkarak ve bu versiyon değişikliği eski setlere de uygulanabilecek diye düşünüyorum. Thomas ın yazısından onu anladım. Elegan abi de yorum yapar. Alper beyin bilgisi yoktur tahminimce ama yine de sorarım.

    T500 Topkapı da gümrük işlemleri yapılıyor. Bakalım bugün gelecek mi ? En kötüsü yarın elime ulaşır herhalde .

    YanıtlaSil
  6. Efkan, g27'yle takasa girsene kardeşim :))..pişman olmazsın..logitech yeni bi upgrade planlıyormuş :)))..üstüne de bişey istemiyorum..sen yabancı değilsin :)..

    Arkadaşlar hiç aklımda fikrimde olmayan T500, elegan abinin yorumlarıyla bi anda TTM gündemine bomba gibi düştü..aklımız iyice karıştı..CSW'nin tedarik ve sürüm problemi zaten can sıkıcı..biri çıksın ve son noktayı koysun kardeşim :)...ne alalım csw mi t500 mü...

    YanıtlaSil
  7. Berker bugün yarın söylerim kardeşim ne alacağımızı. T500 elime geçsin bir deneyeyim hemen ardında Erenlerin motion kokpit üzerinde CSR Elite yi deneyeceğim . Valla fiyat performans oranına bakınca şu an için T500 gerçekten çok avantajlı . CSR parasına yaw

    Efkanın eline geçerse o da güzel bir yorum yapar. Tahminimce haftaya elinde olur.

    YanıtlaSil
  8. Ben kara yoluyla getirtiyorum abi 2-3 haftayı bulabilir benim t500'ün gelmesi.

    YanıtlaSil
  9. Hüsnü, dene dostum bakalım üstü açık araçlarda nasıl olacak sabit pad olayı. Ben de gt'lerde deneyip yorumumu yaparım ;)

    YanıtlaSil