24 Ekim 2012 Çarşamba

TTM 2012-10-24

Ey Forzacilar,

Su son aylar ve özellikle son hafta ve son 2 gun cok zor gunler yasadim. Hepsi sahsi meseleler, bu yuzden sizlerin basini agritmaya niyetim yok. Halen hayatim eskisi gibi duzenli degil ve umarim artik yavas yavas duzelmeye baslar.

Ilk evvela tum paylasim yapan kardeslerime tesekkurler, paylastiginiz her parcayi zevkle okudum, izledim, malesef cevap vermek icin her defasinda zamanim olmuyor.

Fazla zaman harcamadan hemen iRacing haberlerine geciyorum...

  • Yeni guncelleme gec gelecek bu hafta yani en erken haftasonu
  • Yeni guncellemeyle yeni tip spotter geliyor, LINK 
  • Yeni guncellemeyle iRacing 64bit gelebilir LINK 
  • Yeni iRating sistemi icin oy vermeyi unutmayin, ne kadar cok oy alirlarsa o kadar iyi  LINK vereceginiz oy "YES" olacak tabii ki.

Ve aramizda artik bayag bir T500 sahibi oldugundan Husnu kardesim guzel bir mod uygulamasi paylasti, tesekkurler  LINK


Bu hafta eger zamanim olursa yarisacagim GlacierTV serisi yarisim olacak cumartesi aksami.

Bunlarin haricinde paylastiginiz tum videolari paylasiyorum   ;)

Efkan,
Petit Le Mans yarisinda cok sanssizmissin, kazani seyrettim. Tam yerinde 3'u girmissiniz neredeyse...gecmis olsun.
1.33.20'lerden baslayin seyretmeye...



 SLS AMG GT3 "45th Anniversary"



IronBaby 3


iRonMan 3


Vee Initial D 5'ci bölum   ;)


Son olarakta Titan Robot ve hayir bunun icinde gercek insan yok...




Hepinizle en yakin zamanda görusmek dileklerimle, kendinize iyi bakin diyorum ve iyi yarislar  :)



9 yorum:

  1. Tüm TTM üyelerinin ve ailelerinin Kurban Bayramı mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Efkan, seninde.

    Tum TTM'nin ve ailelerinin kurban bayrami kutlu olsun.

    Not: Yeni guncelleme haftaya cikacak, Lotus49 dahada gec. Bence dusunceleri cok iyi, hazir olmadan birakmayiz diyorlar, that's the spirit ;)

    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2277485.page

    YanıtlaSil
  3. Ey GranTurismocular :p ,

    Hepinizin Mübarek Kurban Bayramı'nı kutlar, büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öperim :)

    Huzurlu ve mutlu bir bayram geçirmeniz dileğiyle iyi bayramlar arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  4. Dün hosted odada Radical ile Zolder'de güzel bir yarışa denk geldim. 10 dk kualifiye sırasında antrenman yaptıktan sonradaldım yarışa :) 8. başlayıp 2. bitirdim ve çok eğlendim. Radical harbi müthiş araç, bu sezon bu seride yarışlara katılabilirim.

    Bu da dünkü yarıştan kısa bir video :)

    http://www.youtube.com/watch?v=P5LcEoCZOX4&list=UUkKQ8ZX5SdIgatZxUbfTm8A&index=1&feature=plcp

    YanıtlaSil
  5. Iyi bayramlar herkese...

    Efkan; gecen sezon Radical'da yarismaya ben de niyetlenmistim fakat official yaris bulmakta cok zorlandim. Iki haftam bosa gitti bu sebeple ve birakmak zorunda kaldim. Pazar gunleri bile yeterli participation olmayabiliyor. Cok fazla antreman yaparsan sonra hayal kirikligi yasama ihtimalin var, haberin olsun.

    Bu arada videoda Aleksi'nin bi hatasi yok gibi gorunuyor. En pis viraja yaklasirken hem saginda hem solunda adam olmasi seni biraz caresiz birakmis sadece. Mixed yarislarda sik sik oluyodur boyle durumlar tahminimce. Gecmis olsun.

    YanıtlaSil
  6. Herkese iyi bayramlar.

    http://www.youtube.com/watch?v=WmfV7O77ykc

    fanatec akmış

    YanıtlaSil
  7. Radical müthiş araç yaw, harbi çok sevdim. Artıuk araç drift yapılarak sürülmüyor ve FFB de müthiş :D Bu sezon da epey adam olacak gibi.

    YanıtlaSil
  8. http://www.youtube.com/watch?v=Frss68Rq4Yo&list=UUkKQ8ZX5SdIgatZxUbfTm8A&index=1&feature=plcp

    YanıtlaSil
  9. Tum ekibin bayrami mubarek olsun

    YanıtlaSil