31 Ağustos 2011 Çarşamba

TTM 2011-08-31

Ey Forzacilar,
Dunku antreman ve muhabbetler icin tesekkurler Husnu, iyi eglendik ve de tebrikler Husnu, dun Proto'da cok iyi bir yaris cikarmissin   ;)

Bu sabah forumu gezerken sunu buldum, burasi özel siparisli direksyon simitleride yapiyor, hazirlarida var...ve tabii ki bu direksyonlarin kendi setine uymasi icin QR'leride var. Biraz arastirinca fiyatlarinda gayet okey derecede oldugunu gördum, ne dersiniz?

SimRacingWheels




Son olarakta iRacing'deki pistlerin gerceklerine ne kadar yakin oldugunu gösteren kisa bir video...özellikle gercek hayattakiyle-iRacing arasindaki surusun engebelerine/yukselmeler ve alcalmalara dikkat edin, iyi izlemeler...


Aksama görusmek uzere,

Iyi yarislar,

8 yorum:

  1. Abi dün akşam elektrikler gitti yaw. Bizdeki şans işte . Neyseki çok puan kesmemiş

    YanıtlaSil
  2. Bende merak ettim neredesin diye...bir anda kayboldun, dedim herhalde benim internet gitti ama bu defa sira sendeymis, he he

    Sonradan bir Skippy yarisi yaptim cok zevkli gecti. Baska bir yariscinin yuzunden birkac defa yoldan ciktim(kendi hatalarim aslinda), onun haricinde cok eglenceli gecti veeee... ayarlarla oynayarak 1.40'a dustum en nihayet :D

    Aksama gelirsen görusuruz ;)

    YanıtlaSil
  3. Bravo abi akşama uyarsa şu ayarına bir bakayım : )

    Daha önce bahsetmiş olduğum GT ci kardeşim de ( Efkan ) inşallah bugün kayıt olacakmış.

    YanıtlaSil
  4. Evet ekibimize yeni arkadaşımız katılmıştır. Hayırlı olsun. Aramıza hoşgeldin
    Kullanıcı adı : Efkan Birkiye
    Kariyerinde başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Gunaydin Husnu,
    Super Husnu, onu hemen ekliyorum o zaman :)

    Bu arada Husnu, irating 2000'lerde fena takildik yaw...ilerleme bayag zor gibi ;)

    Bakiyorum benim Virginia ayarina gerek kalmamis artikim...Husnu bu ne hiz kardesim, biraz soluklanda bizde yetiselim sana he he he

    YanıtlaSil
  6. Abi hayvanın biri son tur son virajda 7. giderken beni biçti. Yarışımın içine etti . Yaw pistin 2 bölümünde yavaş kalıyorum. Belki oraları toparlasam stabil 1.39 atabileceğim. Ama 1.40 atabiliyorsun.

    YanıtlaSil
  7. Abi bu arada bir arkadaşımız daha aramıza katıldı. Valla coştu ortalık. Amma gaz verdim millete :)
    Donanim da çok güzel ve düzenli bir GT turnuvası yapılıyor. Bu turnuvanın en hızlılarından biri Efkan dı. Diğerdi de Bekir . O da 3 aylık paketten satın almış. Ona da kariyerinde başarılar diliyorum.
    Kullanıcı adı : Bekir Karaca

    Ekibimiz genişliyor. Atık şu supporttakilere üye isimlerini vermek lazım. Bayrağımızı koysunlar yaw :)

    YanıtlaSil
  8. Masallah Husnu bunlar super haberler, iki arkadasimizida ekledim. Efkan'da kabiliyet var, yarislarindan belli...Bekir arkadasimiz daha yaris yapmadi ama o da kesin cok iyidir. Aksama gelmiyormusun ;)

    YanıtlaSil