23 Ağustos 2011 Salı

TTM 2011-08-23

Ey Forzacilar,
Dunku muhabbetler, antremanlar ve yarislar icin tesekkurler.

Williamslarla Spa'da cok eglendik, harbiden super pist-super bir araba...bu aksam 1.49'a dusecem...en azindan niyetim 1.49'a dusmeden yatmak yok  :D
Sabaha karsida Husnu'yle V8'lerle Infineon'da turladik ve ilk fark ettigim Husnu'nun V8'lerle Alien ayarinda oldugu, bana kafadan 3-5 saniye cakiyor tur basina...

Dun aksam Papa ile Skippy Serisine girdik, degisik odalardayiz...ayni seri-ayni pist(Suzuka), ayni arac ve ayni ayarda benzinle (11.8).
Papa benden takriben 10 saniye kadar evvel basladi yarisina, yaris sonunda onun ortalama tur zamani 2.34'lerde gezerken, benimki 2.32'lerdeydi. O benden 10 saniye evvel yarisina basladigi halde spotter bana Papa'ya nazaran yaklasik 1 tur evvelden benzinimin bitmek uzere oldugunu haber verdi. Sonuc,...benzin kullanimi surusten suruse degisiyor!

Tekrar dun Williamslarla Spa'da Berker, Husnu ve Papa ile antreman yaparken ben 1.53.xx gibi zaman atarken odadaki en iyilerin 1.47 gibi zaman atmalari dikkatimizi cekti ve Berker'in tavsiyesi uzerine benzinimizi ful depodan 20-25kg'ya dusurunce bir anda 1.50'leri tutturmamiz muhtesem bir olaydi. Haliyle, bezini dusurmekle beraber ayni anda aracin dengesininde degistigini fark ettim.

Bravo iRacing, harikulade bir simulasyon yaratmissiniz!!!

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

CST'den Todd, yeni Vites Kolu hakkinda bilgileri direk iRacing forumunda paylasti. Bu bilgileri okuduktan sonra diger tum marka ve modellerine vites kolu demeye utanir insan yaw  ;)   Kaynak

- Fiyati 500$ civari
- Tum gövdesi ve parcalari jet tazzikli suyla kesilmis celikten olusuyor
- Vites ve kolunun boyutlari...
  • dislerin bulundugu bölum 4 inch - yaklasik 10cm genisliginde
  • gövde 8 inch - yaklasik 20cm uzunlugunda
  • Gövdeye bagli montaj flanşı 6 inch - yaklasik 12cm buyuklugunde
  • Vites kolunun uzunlugu ise dislilerden baslayip, en yuksek noktasina kadar 6 inch ile 10 inch arasi olacak, secilen degisik vites kollarina bagli - yaklasik 12cm - 20cm arasi
  • FFB Uppgrade Kit'i ayriyetten sunulacak, bu FFB kitiyle motor veya vitesin revini hissedebilecez
  • Degisik direnc kiti sunulacak örn. Nascar, GT, Drift, Rally vs. vs.
  • Vites kolunun kafasi universal olup, degisik vites kafalariyla degisim destegi olacak
  • SeQ shifter destegi olacak ve ayriyetten sadece SeQ shifteride satisa sunulacak
  • Vites kolu direk Pc'ye veya CST pedal sistemlerine baglanabilir. 
  • H-Vites kolunun agirligi 3kg civari olacak
  • Simdiden siparis listesine katilmak isteyenler tcannon2@cox.net  adresine bir email atabilirler fakat bu size ilk partiden siparis hakki tanimiyor, sadece istek listesine dahil oldugunuz anlamina geliyor.































 Baska bir haberde, CST'nin High-End direksyonu uzerinde calistigidir   ;)

Isler kizisiyor...Ecci'mi - CST'mi, he he he
*********************************************************************************
Tekrar sizleri gayet guzel bir video ile basbasa birakiyorum, iyi izlemeler...


Iyi yarislar,


4 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Yaw bu CST shifter den gözlerimi alamıyorum. Ne yapacağız :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen bende öyle Husnu, önumuzdeki aylarda/yillarda kuracagimiz Ultimate Edition Sisteme yakisir :)

    Ecci veya CST FFB direksyonu + CST F1 pedallar + CST Vites Kolu + Derek'in Button Box'u + Motion kokpit ;)
    Torunlara bile kalir bu sistem, derler "Vay beee...dedem harbiden Hardcore Yarisciymis" :D

    Yavas yavas kenara para atmakta yarar var, he he he

    YanıtlaSil
  3. Toruna falan bırakmam abi . O kadar masraf yaptık :)

    YanıtlaSil