1 Ağustos 2011 Pazartesi

TTM 2011-08-01

Ey Forzacilar,
Yarin yeni sezon haftasiyla beraber cok cekismeli yarislar ve turnuvalar baslayacak, simdiden hepimize bol sanslar diliyorum   ;)

Dun...aramiza eski Forzacilardan Isvecli bir arkadasim katildi, Forza'da benle yaristiysaniz onu tanirsiniz zaten, GT'si: Papa3ear.
Ona buradan TTM iRacing Kulubumuze hosgeldin diyorum ve grubumuz bu sekilde hem buyuyor - hem dahada gucleniyor   ;)
Aksam TR saatiyle 20:00 - 20:30 gibi iRacingdeyiz. Don't be late ve Msn yerine Skype'dayiz   ;)

Eger iRacing'deki yarislarinizin istatistigini tutmak sizlere göreyse "iSeason" programini kesinlikle tavsiye ederim. iSeason'un formulu direksman iRacing'den alinmadir!




Sizleri tekrar guzel bir videoyla basbasa birakiyorum, iyi seyirler...

 

Iyi yarislar,

7 yorum:

  1. Güzel bir video

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_7E91r_iim0

    YanıtlaSil
  2. Video cok guzel, adam saglam surmus. Birkac defa yoldan ha simdi cikti-ha simdi cikacak dedim :)

    Papa'nin selami var, dun seni bekledik...gelseydin bayag eglenirdik. Papa'yla dun 6 saate yakin yaristik...dedim neredeyse 6 saat yaristik "Haydi yaw" dedi...zamanin nasil gectigini anlamadik ;)

    Dun, o da D-Klasa yukseldi ve Skippy Barber serisini satin aldi.

    Aksama görusuruz ;)

    YanıtlaSil
  3. Abi ben bu ara evde değilim. Malum hatundan dolayı kayinpederin evindeyiz. Ama perşembe akşamı evde olacağım. O zaman yarışırız. Bende yeni sezona göre eksik pistlerimi tamamladım. Papa nın kullanıcı adı ne ?

    YanıtlaSil
  4. Kolay gelsin, özlettirdin kendini!

    Papa'nin kullanici adi Robert Eriksson, ben ona bugun seni eklemesini söylerim, iRacing'e ciktiginda arkadaslik teklifini kabul edersin ;)

    YanıtlaSil
  5. Eklemiş zaten abi . Tahmin etmiştim zaten . Ekip çoğalıyor valla. Papa da dayanamadı :)

    YanıtlaSil