25 Ağustos 2011 Perşembe

TTM 2011-08-25

Ey Forzacilar,
Daha evvelki yaptigimiz yarislardan guzel bir video hazirladim, iyi izlemeler   ;)

Bu hafta iRacing haberleri gayet iyi...

Ilk evvela Derek'in SeQ vites koluyla baslayalim. Bu vites kolu benim gördugum kadariyla gayet saglam ve iyi calisiyor fakat en guzel yani fiyati...80$!!!
Videosunuda ekliyorum, ayrica siparis etmek isteyenlere linkinide ekliyorum LINK1  LINK2


Eger SeQ shifterciyseniz bence kacirmayin, fiyat vs. performans olarak bence gayet guzel gözukuyor. Bu vites koluna herhangi bir software gerekmiyor, direk USB'den calisiyor.

******************************************************************************

Baska guzel bir haberim ise Z1 simwheel'den. Hem zrosoya rakip F1 direksyonlari var - hemde cok guzel LCD kutulari. Fiyatlari tabii ki pahali...extradan birkac yuz dolariniz varsa iyi bir yatirim olur   ;)

 
 

Dun Berker'le görustuk biraz ve sonradanda Papa'yla yaristik...guzel ve eglenceli gecti. Bugunde Fatih arkadasimizla tanistik ve sesli görusme yaptik. Onada buradan TTM grubumuza hosgeldin diyorum  :)


Iyi yarislar ve aksama görusmek uzere,

2 yorum:

  1. Bilgileri için teşekkürler abi. Dash çok güzel ama parasıda güzel valla. :) Video da çok güzel olmuş abi ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah :)
    Dedigin gibi Dash guzel ama fazla tuzlu malesef. Senin hangisi hosuna gitti...zroso-Z1 (F1) direksyon simitlerinden?

    YanıtlaSil