4 Ağustos 2011 Perşembe

TTM 2011-08-04

Ey Forzacilar,
Dun aksamustu 16:00 civari Robert yani Papa ile baslayan iRacing antremanlarimiz ve yarislarimiz sabahin 3'unde anca bitti  :D
Bir ara Cem'de geldi ve beraber Skippy'le Okayama'da kapistik, asagida videosunu ekledim. Robert, dun Skippy'e alismaya basladi ve gayetde saglam zaman tutturuyor artik Okayama'da   ;)

Skippy yarisimin bir tanesinde Berker diye Turk bir arkadas ile tanistim, oda aramiza katilacak, buradan ona Hosgeldin diyorum ve iRacing'deki Turk Grubumuz dahada buyuyup-guclenme yolunda olmasi hosuma gidiyor   ;)

Bu aksam iRacingdeyiz tabii...ben TR saatiyle en gec 23:00 gibi damlarim sonrada sabaha kadar yolu var, he he he


TTM Komando Training ;)



Iyi yarislar,

5 yorum:

  1. Akşama pistlerin tozunu attıralım :)

    YanıtlaSil
  2. Ne geceydi be. Videoları bekliyorum abi :)

    YanıtlaSil
  3. Dun harbiden cok guzel eglendik. Sen nasilsin bugun??? Aksama geliyorsun degilmi, he he ;)

    YanıtlaSil
  4. Abi akşama gelemem . Yarın işten kaytarırımı büyük bir ihtimal :)

    YanıtlaSil