26 Eylül 2016 Pazartesi

Team Türkiye MotorSport 2016-09-26

EY TTM,

3'cu haftaya giriyoruz bu gece, WTF zaman ne cabuk geciyor, he he

Gectigimiz hafta cok aksiyonlu gecti, önce 10 saatlik Kucuk LeMan sonrada 4 saatlik VLN. Hayat cok tatli ve cok eglenceli, katilan ve eslik eden tum arkadaslara tesekkurler, yarislarimizdan tut - sohbetlerimize kadar hersey 10/10'luktu. Gözlerimizi simdiden gelecek VLN ve 24 saatlik LeMan'a diktik  ;)

Sonuclara gelince, 10 saatlik Kucuk LeMan'a Team Turkiye MotorSport olarak 2 takim katildik. Huseyin, Nedim ve Recep ilk takim, Erol, Oguz ve ben 2'ci takim olarak.


Takim 1 - Huseyin, Nedim Recep

Toplam 25 takimdan 5'ci bitirip 103 sampiyonluk puanlarini kapmislardir. Bu ayni anda Nedim ve Recep'in ilk Special Event Endurance yarislari,...böyle yarislarda takim aracini finish cizgisinden gecirebilmek bile cok buyuk bir basaridir, hepinize tebrikler.

Takim icinde en hizli tur 1.20.138 ile Huseyin'e ait, ortalama hizli tur sureside 1.25.203 ile Huseyin'e aittir, helal kardesim bunlar saglam zamanlar. Hizli tur atmak bir yana istikrarli sureleri atmak cok cok zordur.

Sonuc sayfasi icin LINK



Takim 2 - Erol, Oguz ve ben

Toplam 26 takimdan 11'ci bitirip 99 sampiyonluk puanini kaptik. Bu ayni anda Oguz'un ilk Special Even Endurance yarisi olmustur, tebrikler.

Takim icinde en hizli tur 1.20.899 ile bana ait, ortalama hizli tur sureside 1.23.828 ile tekrar bana aittir...bosuna hayat cok guzel demiyorum, he he he

Sonuc sayfasi icin LINK

*************************************************************************************************************
 
VLN yarisimizda ise ust odada Huseyin yarismaya calisti fakat buyuk bir sanssizlik yuzunden daha ilk virajda kazaya karisti...

Alt odalarin birinde ise ben, Erol, Nedim ve Oguz ayni yaris odasina dustuk, o kadar gaspetlik yasadik, o kadar kazalar atlattik, hatta ben cok rahat birinciligimi kacirdim, o halde sohbetlerimiz 10/10'luktu, cok guzel eglendik WTF, he he

VLN sonuclarimizda hands down Erol ustaligini konusturdu ve toplam 33 aractan 10'cu olarak yarisini bitirdi, tebrikler kardesim. Sonuc sayfasi icin LINK


Emir haftasonuna Nordschleifeye gitti ve bizler icin sagolsun canli yayin calismasi yapti ve göruntu gayet guzeldi fakat pistte bayag bir kazalar olmus olacakki bir turlu Nordschleifenin yollari acilmadi...tum ugras ve emeklerin icin cok cok tesekkurler kardesim, bizler icin yaptigin tum ugraslarinin degerini iyi biliyoruz, sagol  :)


Fazla uzatmadan, gunluk sporunuzu ihmal etmeyin, saglikli beslenin ve hayatin keyfini cikartin  ;)




- Ne Mutlu Türküm Diyene -


6 yorum:

  1. Bilgiler ve paylaşımlar için teşekkürler abi.

    Bu hafta yine iyi yardırdırnız. Katılan tüm arkadaşları tebrik ediyorum.

    Bu da Emir in Ring turu

    https://www.youtube.com/watch?v=uAz85jioGko

    YanıtlaSil
  2. merhabalar, iracing'de yeni sayılırım, blancpain sprint serisine başlangıç için önerebileceğiniz araç hangisi olur? daha rahat kullanım açısından... blogunuzu ilgiyle takipteyim, selamlar.

    YanıtlaSil
  3. Abi ellerine sağlık.
    Emir senin de ellerine sağlık.
    Kaan antrenman yaptıkça bütün arabalar rahatlıyor. Ben yinede ilk göz ağrım BMW yi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. Ben yaşıyorum merak etmeyin :D:D:D:D:D

    Ellerine sağlık Elegan abi takipteyim her şeyi :D

    YanıtlaSil
  5. Eyvallah arkadaslar,

    Paylasim icin tesekkurler Husnu. Emir yardirmis yine fakat Clio ile en kötu 7.xx.xx kusurlari beklerdim...dermisim. Kamera acisi 10 numara ve buyuk zevkle izledim, tekrar tekrarda izlenir, Helal Emir ;)

    Merhaba Kaan,
    Erol'un dedigi gibi BMW GT3'lerde en ortali aractir yani hem surus acisindan rahattir, hemde prformansi iyidir.

    Volkan,
    Sonunda Reisi Cumhurunun sana buraya yasadigina dair haber vermene izin verdigine sevindim :P
    Nerelerdesin kardesim, discoorda bekliyoruz ;)

    YanıtlaSil
  6. Paylasmayi unuttum, haftasonu BlackOps3'un multisi bedava Steamde...bugun erkenciyim, yukleyip 1 seans attim...

    https://www.youtube.com/watch?v=VtkXU7tjmDs&feature=youtu.be

    YanıtlaSil