22 Ekim 2014 Çarşamba

Team Turkiye MotorSport 2014-10-22

EY TTM,
Guncellemeyle beraber 13'cu haftaya girdik, hepimize hayirli olsun   ;)

Hemen fasulyenin faydalarina gecelim...

- 2014 Ekim 21 iRacing Guncellemesi -
  • Takim Yarisi Destegi geldi. 
  • Liglerde Takim Yaris destegi mevcuttur.
  • Su an icin Turnuvalarda Takim Yarisi destegi yoktur.
  • Resmi iRacing Takim Yarisi serilerinde TT destegi yoktur.
  • Takim yarisi serisine kayidini yaptiginda, uyesi oldugun takimin ismini secebilirsin veyabaska bir takima katilabilirsin. En nihayet yarista ilk evvela takim sonrada senin ismin gözukecektir örnegin: Team Turkiye Motorsport TK gibi...
  • Takim menejeri olarak yaris serisine Takimi kayit edebilirsin, kendini kayit ettigin takima ekleyebilirsin veya eklemezsin ve takimdan kimse katilmadigi surece yaristan takimi cekebilirsin. Bunun haricinde tekrar baska bir seriye kayit ettirebilirsin takimi.
  • 1'den fazla takima uye olabilirsin ve yarisa kayitini yapacagin zaman hangi takim adina yarismak istedigine karar verirsin fakat yaris icinde hicbir sekilde takim degisikligi yapamazsin. Buna spotter ve crew seflik gibi pozisyonlarda dahil.
  • Uzun bir Endurance yarisina katildiginda, istersen yaristan cekilip baska bir yarisa girebilirsin ve sonra tekrardan ilk Endurance yarisina katilabilirsin.
  • Bir yarisin icinde ayni anda en fazla 6 takim yariscisi bulunabilir eger 7'ci bir takim uyesi girmek isterse, sistem oyunu yuklemeyecektir fakat yaris icindeki diger uyelere senin yarisa girmeye calistigini bildirilecektir ve bu durumda yaris icinde olan bir uye cikis yaparsa, o zaman sen giris yapabileceksin. Ayni takimdaki uye sayisi limiti 64'dur!
  • Yaris icinde takim arasinda kimin ne zaman, surecegine takim kendisi karar verir, ayni anda 1 takim uyesi 2 isi ustlenebilir mesela hem spotter, ve de crew sefi olmak. Yaris icinde yarisci araci garaja cekip ayar duzeltmeleri yapabilir ve iRating/lisansi uygun takim uyeleri yarista yarisabilir.
  • Katildiginiz yaris serisinde bir takimda kac kisinin araci surecegi rakama göre takim yariscilari surebilir. Lone Q session - Yalniz kvalifiye atma oturumunda takimdan sadece tek bir uye kvalifiyeyi atabilir, diger oturumlarda yaris serisine iRating/lisansi tutan her yarisci uye arabayi surebilir.
  • Yalniz kvalifiye oturumlarinda tek bir takim uyesinin attigi zaman hemen ardindan gelen yaris icin gecerli olacak. Resmi iRacing serilerindeki coklu kvalifiye oturumlarinda tum takim uyelerinin hafta icinde attiklari kvalifiye sureleri "ortalanarak" takimin kvalifiye zamani olacak.
  • Acik kvalifiye oturumlarinda takim icinde en iyi sureyi atanin zamani, hemen ardindan gelen yaris icinde kullanilacaktir. Ayri kvalifiye oturumlari destekleyen resmi iRacing serilerinde ise her bireysel uyenin attigi zamanlar kendilerine göre hafta icinde "ortalanacaktir".
  • Takim icinde kvalifiye atan uye illede yaris yapmak zorunda degildir, isteyen takim uyesi sadece antreman yapmaylada yetinebilir.
  • Takim olarak katilmis uyelerin arasinda seriye hak kazanmayan uyelerin attiklari kvalifiye gecersiz olacaktir.
  • Bir seriye katilmis takim icinde en hizli zamani atan uye yarismak zorunda degildir fakat bazi oturumlarda takim icinde en hizli kvalifiye turunu atanin araci gride cikartmasi sart kosulabilir eger bu yarisci bunu yapmazsa, herhangi bir takim uyesi araci pite cikartip, yarisa pitten baslayabilir.
  • Takim yarisi serisindeki surucu kurallarina uyulmasi sart yoksa tum takim DQ olur. Takim surusu olarak 2 kural var...1'i kural yoktur yani böyle bir yarista yaris degisikligi sart kosulmaz veya her surucunun ne kadar tur/sure surmesi hicbir sekilde sart kosulmaz. Digeri  ise her surucu ustune dusen tur/zamani atmasi sartdir. Hatirlarsaniz bunun hesabini daha evvelki blog yazimda yazmistim.
  • Yarisin "Entries" bölumunden n/r diye gecer yani burada n - atilan tur sayisi ve r atilmasi gereken tur sayisidir. Eger Entries bölumunde bu surucunun entries bölumunde kirmizi renkteyse bunun anlami, bu surucunun yeterli tur sayisini atmadigidir. Sari renk, yeterli tur sayisina ulasmistir ve yesil takim olarak sampiyonluk puanina gereken tur sayisi takim uyeleri tarafindan atilmistir anlamina gelir.
  • Ayni renk bilgileri yaris icinde F1 ve F3 tusundada bulunacaktir.
  • Zamanli takim yarislarinda ise yaristikca takim uyeleri basina dusen tur zamani canli olarak takip edilebilir fakat eger yarisin basi ve ortalarina kadar sari bayrak cogunlukta gecerse son surucuyu yarisin sonuna biraktiginda takim olarak DQ olmamak icin gerekli tur sayisini atamayabilir. Buna dikkatli olmak sart.
  • Bunun hesabini tekrar yaziyorum... 100 turluk bir yarista 4 yariscinin yaristigi bir seri dusunun ve adam basina 25 tur surulmesi gerekir. Bu yaris 25 turdan olusursa hesabi su sekildedir. 0.25*25=6.25 tur ve her kusurda sistem tur sayisini yukariya dogru duzlettirir.
  • Eger bir yaris 100 turdan olusuyorsa ve sart kosulan yarisci sayisi 4 ise fakat yaris bitiminde takim olarak sadece 50 tur atildiysa bunun fair share kurali adam basi en az 4 turdur. 50tur/4 yarisci *0.25 = 3.125 yani 4 tur. Eger 50 tur sonunda takim suruculerden herhangi birisi en az 4 tur atamadiysa o zaman tum takim direkman DQ olur! Ona göre bu yarislarda muazzam strateji kurmamiz gerekir. IQ'su yuksek olan kim var aramizda...Enis diyecemde, ondada fazlalik IQ var, sistemi tirtlatir    ;)
  • Farz edelim 100 turluk yarista 6 uyemiz yarisacak, bunun fair share'i 100/6*0.25= 4,16 yani bir yukariya tamamlarsak yarisci basina en az 5 tur atilmis olmasi sart yoksa tum takim DQ olur ve getti iRating/SR'ler. 
  • Eger 100 turluk bir yarista en az 4 yarisci sart kosuluyorsa ve takim olarak 5 yarisci girip yarisiyor ve attiklari turlar su sekilde 30/20/20/20/6/4. Bu durumda 4 tur atan harici digerleri hem iRating, hem SR ve de Sampiyona puanlari almayi hak ediyorlar. 4 tur atan garibana hicbirsey yok. En nihayet gördugunuz gibi yarista en az 4 takim yariscisi sart kosulan tur sayisini atmis durumda zaten.
  • Takim sampiyonasi su an icin desteklenmiyor ve Takim yarislarinda iRating ortalamasi yapilmamistir.
  • Safety Ratingde ise her yarisci yaptigi hata mnarjine göre cezalandirilacaktir fakat eger yarista hata marji limiti varsa ve bu asildiysa haliyle tum takim DQ ile cezalandirilacaktir.
  • Takim olarak yarisildiginda her uyenin bir arac numarasi secmesi sarttior, bu durumda yuksek iRating uyelerine öncelik verilir yani uzun lafin kisasi 007 Cengiz Bond bana aittir  ;)
  • Yaris icinde "Drive" tusu tum uyeler icin aciktir taa ki yarisacak uye arabaya gecene kadar, o zaman "Drive" tusu basilmayacak olur.
  • ESC araci herzamanki gibi sifirlar ve surucuyu arabadan disari atar, Car Reset tusunda ise arabayi pite towlar fakat surucu halen araba icinde bulunur. Araba pitteyken ve surucu arabanin icinde olmadiginda pit crew ile görevli uye arabanin motorunun isinip zarar görmemesi icin kapatabilir.
  • Surucu degisiminde arac pite girip durdugu an 30 saniyelik bir bekleme suresi baslar. Bu surucunun arabadan cikmasi veya diger yariscinin bir an evvel araca binmesiyle alakali degildir. Yani 30 saniyeden kirpmak icin veya fazla uzatmamak icin pite girecek surucu en hizli sekilde pite girip, takim yerine park edecek. Arac durdugu an surucu hemen ciksada-cikmasada 30 saniye aracin durmasiyla basliyor. 30 saniyelik sure tow veya penaltilarda saymaya baslamiyor!
  • Bazi serilerde "Yeni arac getir" tusu vardir, bu durumda o tusa tiklandiginda yeni surucu yeni bir aracla yarisa cikar.
  • Eger surucunun araci yaris ortasinda bir kenara cekilip durursa veya en az 5 saniye boyunca durmus halde hicbir aktivite olmazsa o zaman diger uyeler araci pit'e cektirebilirler ve surucuyude arabanin icinden cikarabilirler. Bu...olurda surucu bilgisayari birakmak zorunda kalmistir veya interneti kopmustur gibi durumlar icin gecerli. Bravo iRacinge cok derin ve en ince ayrintisina kadar herseyi dusunmusler.
  • Takim dizaynlari icin bundan böyle car_iracing ID'n yerine team_iracing ID'ni yazacaksin. Örnek: team_67534.tga gibi... Bizim takimimiz icin gecerli olan ID: 10252'dir!
  • Radyo chat bölumunde ise sadece Takimda yarisan surucu @drivers bölumundedir, diger takim uyeleri/yariscilar @allteamsden anlasabilirler.
  • Kullanici arayuzunde, sonuclar sayfasinda ve graflarinda buyuk degisiklikleryapildi.
  • Kendi odani kurma saat secenekleri hafif degisti artik 1,2,4,6,9,14,17 ve 25 saat server kiralanabilir. Uzun saatler kiralamada ucuzluklar sunuluyor örnegin: 25 saatlik server kiralamasi 12,50$ yerine 9$. 17 saatlik bir server 8.50$ yerine 7$ vs. vs.
  • Kendi yaris odani kurma seceneklerinde artik 8000 tura kadar destek var.
  • Host ve Lig adminleri kurduklari yaris ortamina lisans ve iRatingleri uymasada yarisa katilma hakkina sahiptir.
  • Oculus DK2 destegi
  • Aynalar destegi desgimistir. Frame ratin yukselmesi icin artik aynalari teker teker acip kapatabilirsin...
  • Artik aracin icinden cikma imkanin var yani aracin resmini cektigin zaman virtuel yariscin aracin icinde görunmuyor.
  • Dusuk hizdaki lastik modeli bir kademe daha gercekcilige guncellenmistir. Artik dusuk hizlarda direksyon daha agir ve döngusu daha zor cevriliyor.
  • Kullanici arayuzunun buyuk degisikliklere ugradigini yukarida yazmistim, degisikliklerin birkaci su sekilde... Yaris icinde tum yaris hakkindaki bilgi "info" bölumuyle eklenmistir. Yarisa kayit oldugunda seriye kaydini yapmis tum takimin yarisacagi arac, takimdaki yarisci sayisi ve takim isimleri ana sayfada yazar.
  • iRacingin kendi telemetrisi guncellenmistir.
  • Track IR destegi guncellenip, replaydeki Blimp kamerasi Scenic'e degismistir.
  • ABS'ye sahip olan tum araclardaki ABS algoritmi guncellenmistir.

  • BMW Z4, Yesil bayrakla beraber gaza bastigin an full bir depoyla 65 dakika surulebilecek hale getirildi - Pitte full deponun doldurulma suresi 40 saniyeye guncellendi - Benzin yukleme 5 litreden 1 litre marjine guncellendi - En dusuk 5 litre benzinle yola cikma guncellemesi - Benzin doldurma  hacmi dusurulmustur - Pite girisi yaptiginizda, Pit görevlileri artik lastik degisimi icin benzinin yuklemesini bekleyecekler - Pit görevlileri sicak lastik degisimi yapiyor, bu BlancPain'de 2014 yilinda resmi olarak desteklidir - yazi fontlari BlancPain serilerinde kullanilan fonta degistirilmistir.
  • Cadillac CTS -V Racecar, lastik fizigi guncellendi - 4 yönlu ayarlanabilir soklara guncellendi - Ön ve arka bump ve yaylar yukseltildi - Arka toe +-10mm ile sinirlandi.
  • Chevrolet Camaro Class B, Bircok ayarla beraber arka kamerada boyabilir hale guncellendi.
  • Chevrolet Impala-COT, Atlanta, Bristol, Charlotte, Sonoma ve Wakins Glen ayarlari guncellenmistir.
  • Chevrolet Monte Carlo SS, cantlar boyanabilir artik - Yeni DYNO bilgilerine göre aracin gucu yukseltilmistir.
  • Chevrolet SS-Gen6, framerate optimizasyonu icin 3D modeli guncellenmistir - cati kamerasi eklendi ve backfire elden gecirildi.
  • Dallara DW12, Benzin icin metric sistem - bazi aero duzeltmeleri ve yeni sezondaki pistler icin ayar guncellemeleri.
  • Ford Falcon FG01 V8, backfire gözle görunuyor artik - Yeni Holdeni taban alarak fizik modeli ona göre guncellenmistir.
  • Ford Fusion Gen6, Cati kamerasi eklendi - framerate optimizasyonu icin 3D modeli guncellenmistir.
  • Ford GT, cantlar boyanabilir artik - backfire elden gecirildi.
  • Ford GT3, GT3 ayarlari bazina getirilmis Ford GT3 eklenmistir ve Ford GT sahibiysen GT3 versiyonu bedavadan yaninda geliyor, yeni satin alacaksan her iki modelinide tek fiyata gelir - Ford GT3, GT3 serisine eklenecek ve gercek hayattakinden tek farki vitesi Semi otomatik yerine SeQ vites kullanilmasidir.
  • Ford Mustang Class B, arka kamera boyabilabilir ve bircok ayar guncellenmistir.
  • Holden Commodore VF V8, satiliga sunulmustur. Surus zevki olarak kacirmayin derim, bu arac hakkinda daha ayrintili bilgi paylasacam asagi bölumlerde.
  • HPD ARX-01c, 9900devirde tum isiklarin yanmasi icin 6'ci vites ayari guncellenmistir.
  • McLaren MP4-12C GT3, suspansiyondaki bir hata yuzunden arka teker ayarlaru guncellendi, bu degisiklik arka tekerin 981lbf basincindan 850lbf'ye dusmesine neden oldu. Anlayacaginiz eski ayarlarinizda bu degisiklik buyul bir understeer'e yol aciyor ve bu yuzden ayarlariniz tekrar elden gecirmeniz sart - Diger GT3 araclariyla ayni ayarda olmasi icin araca 30kg agirlik eklenmistir - Arka kanat ayarinin araca olan etkisi daha belirginlestirildi - Yesil bayrakla beraber gaza bastigin an full bir depoyla 65 dakika surulebilecek hale getirildi - Pitte full deponun doldurulma suresi 40 saniyeye guncellendi - Benzin yukleme 5 litreden 1 litre marjine guncellendi - En dusuk 5 litre benzinle yola cikma guncellemesi - Benzin doldurma  hacmi dusurulmustur - Pite girisi yaptiginizda, Pit görevlileri artik lastik degisimi icin benzinin yuklemesini bekleyecekler - Pit görevlileri sicak lastik degisimi yapiyor, bu BlancPain'de 2014 yilinda resmi olarak desteklidir - yazi fontlari BlancPain serilerinde kullanilan fonta degistirilmistir - arac numarasi aynasal katmandan kaldirildi.
  • Radical SR8, daha sert yay ayari yapma imkani mevcuttur.
  • RUF RT 12R Track, aracin yukseklik sensörleri mumkun oldugunca FIA kurallarina uygun hale getirildi - arac chassinin yuksekligide FIA kurallarina uygun hale getirildi, artik arac yere daha bir basik ve eskisi gibi virajlarda/sikanlarda yalpalanmiyor - ARB algoritmi tekrar elden gecirildi, simdi FIA Homologation kagitlarindaki bilgilerden faydalanilarak tekrar hesaplandi (RUF yeni ciktiginda bu bilgilere sahip degildiler) sonuc ARB sertligi hem gercekcilige birkac lademe daha yaklasti, hemde diger GT3 ayarlariyla ayni ayara yukseldi - Arka kanat ayarinin araca olan etkisi daha belirginlestirildi - Yesil bayrakla beraber gaza bastigin an full bir depoyla 65 dakika surulebilecek hale getirildi - Pitte full deponun doldurulma suresi 40 saniyeye guncellendi - Benzin yukleme 5 litreden 1 litre marjine guncellendi - En dusuk 5 litre benzinle yola cikma guncellemesi - Benzin doldurma  hacmi dusurulmustur - Pite girisi yaptiginizda, Pit görevlileri artik lastik degisimi icin benzinin yuklemesini bekleyecekler - Pit görevlileri sicak lastik degisimi yapiyor, bu BlancPain'de 2014 yilinda resmi olarak desteklidir.
  • Silver Crown, Yeni lastik modeline gecis yapildi ve tum ayarlar, aero dinamikler, suspansiyonlar, fizik modeli tekrar elden gecirildi.
  • Sprint Car, Yeni lastik modeline gecis yapildi ve tum ayarlar, aero dinamikler, suspansiyonlar, fizik modeli tekrar elden gecirildi.
  • Super Late Model, framerate optimizasyonu icin 3D modeli guncellenmistir.
  • Toyota Camry Gen6, Cati kamerasi eklenmistir - yan camlarin siyahligi giderilmistir ve pit görevlilerin haritayi bozmasi giderilmistir.
  • Williams-Toyota FW31, Ruzgardan faydalanma etkisi elden gecirilmistir.

  • Atlanta Motor Speedway, Pace hizi 60'dan 65mph ve pit hizi 45'den 50mph'ye yukseltilmistir.
  • Auto Club Speedway, Pace hizi 65'den 70mph'ye yukseltilmistir. 
  • Barber MotorSports Park, Pitin cikisindaki konilerin grafik hatasi duzeltilmistir.
  • Brands Hatch, pistteki dikis hatasi giderilmistir.
  • Bristol Motor Speedway, Duvar ve reklam panolari bugunku gercekci haline getirilmistir.
  • MoSport, Pistin yakininda bulunan cimin dikis hatasi giderilmistir.
  • Charlotte Motor Speedway, Pace hizi 55'dan 60mph ve pit hizi 45'den 50mph'ye yukseltilmistir. Pistin yol varyasyonunda ilk ve 2'ci virajin kestirmeden alinmamasi icin checkpoint eklenmistir.
  • Chicagoland Speedway, Pace hizi 60'dan 65mph ve pit hizi 45'den 50mph'ye yukseltilmistir.
  • Circuit De Spa Francorchamps, Kemmel duzlugunde grafiksel olarak ucan bir nesne duzeltilmistir.
  • COTA, Pistin West varyasyonu Lollipop adamin pit duvari icinde görunmesi duzeltilmistir.
  • Daytona International Speedway, Pace hizi 70'dan 80mph ve pit hizi 55'den 60mph'ye yukseltilmistir.
  • Daytona circa 2007, Pace hizi 70'dan 80mph ve pit hizi 55'den 60mph'ye yukseltilmistir.
  • Donington Park Racing Circuit, Viraj markörleri en dusuk grafik sevyesinde bile gözukuyor artik.
  • Gateway MotorSports Park, Sunumda - Hem Oval, hemde yol varyasyonu dahildir fakat son anda yol varyasyonunda bulunan bir hata yuzunden su an sadece Oval varyasyonu var, yol sonra eklenecek - Gece yarisi desteklidir.
  • Homestead Miami Speedway, Pace hizi 60'dan 65mph ve pit hizi 45'den 50mph'ye yukseltilmistir.
  • IndianaPolis Motor Speedway, Pace hizi 65'dan 70mph ve pit hizi 55'den 60mph'ye yukseltilmistir - Pit cikisinin sonundaki sari konileryol varyasyonu icin kaldirilmislardir.
  • AyWa Speedway, Pit yolu ustunde grafiksel duzeltmeler yapilmistir - Yol varyasyonunun son viraji haksiz yere avantaj saglama problemi guncellenmistir.
  • Irwindale Speedway, kestirmeden gidilmesin diye 8'li varyasyona bir checkpoint daha eklenmistir.
  • Kansas Speedway, Pace hizi 55'dan 60mph ve pit hizi 45'den 50mph'ye yukseltilmistir - Yol varyasyonun pit hizi 45mph ve kisa yol varyasyonunda 35,ph'ye degistirilmistir.
  • Kentucky Speedway, Pit hizi 45'den 50mph'ye yukseltilmistir
  • Las Vegas Motor Speedway, Pace hizi 55'dan 60mph ve pit hizi 45'den 50mph'ye yukseltilmistir.
  • Michigan International Speedway, Pace hizi 65'dan 70mph yukseltilmistir.
  • Bathurst, Viraj markörleri en dusuk grafik sevyesinde bile gözukuyor artik.
  • Pocono Raceway, Pace hizi 70'dan 75mph ve pit hizi 55'den 60mph'ye yukseltilmistir.
  • Richmond International Raceway, son virajdaki duvar glitchi duzeltilmistir.
  • Sebring International Raceway, Pit duvari glitchi duzeltildi.
  • Infineon Raceway, araclari patlatan duvar glitchi duzeltildi...bunu görmek isterdim  :D
  • Suzuka International Racing Course, 130R virajina kestirmeden gidip zaman kazanmamak icin checkpoint duzenlemesi yapilmistir - pitteki 3'ci pit park yerinde grafiksel bir hata duzeltilmistir.
  • Talladega SuperSpeedway, Pace hizi 70'dan 80mph ve pit hizi 55'den 60mph'ye yukseltilmistir - Pist sonunda grafiksel bir bug duzeltilmistir.
  • Texas Motor Speedway, Pace hizi 60'dan 65mph ve pit hizi 45'den 50mph'ye yukseltilmistir.
  • Twin Ring Motegi Oval, Pace hizi 55'dan 60mph ve pit hizi 45'den 50mph'ye yukseltilmistir.
  • USA International Speedway, Gece yarisi destegi ve 3 boyutlu seyirciler eklenmistir.



Bu guncellemedeki kendi deneyimlerimle RUF Tracki surmesi cok zevkli olmus. Araba yere daha bir basik ve eskisi gibi aracin agirligi aracin dengesini yalpalattirmiyor. Grafikseli birkac kademe daha optimize etmisler ve aynalari artik teker teker acip kapama imkani extradan fps sagliyor. Gateway MotorSports Parkta surdum cok tatli bir pist, Nascarci kardeslerime kesinlikle tavsiyem olur. Bunlarin haricinde De La Commodoreyide surdum ve tek kelimeyle costurmuslar arabayi. Grafiginden tut, ses, fizik modeli, direksyon tepkileri 10 uzeri 10 alir benden.
Ford GT3'ude deneme firsatim oldu, arac guzel ve tum GT3'lere nazaran en rahat surus sunan arac bence fakat bu yuzden arabayi bayag bir kastirmak gerekiyor hizli turlar atabilmek icin. Ford GT3'le tek alip-veremedigim, bir turlu bana uyan bir simit döngusunu tutturamam oldu.


Team Turkiye MotorSport Takimimizi kurdum ve hepinize davetiye attim, eger davetiye göndermeyi unuttugum birisi var ise kusuruma bakmasin - yaslilik kolay degil, bana özelden mesaj atsin hemen eklerim. iRacingde resmi Takimimiz hepimize hayirli olsun...eminim TTM olarak bircok takimin dikkatlerini cekecez   ;)

Saglikli beslenmenizi, sporunuzu yapmayi ihmal etmeyin!

Ve son olarak herzamanki gibi guzel bir paylasim,...




- Ne Mutlu Turkum Diyene -

6 yorum:

  1. Abi bilgiler için teşekkürler . Güncelleme içeri için bayağı uğraşmışsın. Ellerine sağlık.

    Takımımız tekrar hayırlı olsun. Eminim çok güzel yarışlar yapacağız.

    iRacing ekibi maşallah güncelleme değil yeni oyun yapmış yaw.

    GT3 araçlarını blackpain serisine göre ayarlamışlar. Blackpain serisinin lisansını da aldılar mı dört dörtlük olur .

    Yeni holden in sürüşünü çok merak ediyorum. Bakalım eskisi gibi kıçı başı aynı oynuyor mu ? Ford V8 i de Holden e göre elden geçirmişler demişsin abi. Ben Ford daha sonra gelecek zannediyordum. Acaba fizik olarak güncellendi de görsel olarak mı daha sonra güncellenecek .

    Videosunu koyduğun Blackpain Zolder yarışını izlemiştim. Hani iracing dekilere kasap diyoruz ya. Buradakiler daha beter yaw. Millet sıyırmış

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    Aynen öyle, adamlar 3 ayda yepyeni bir oyun cikariyorlar karsimiza. Blancpain serisinin lisansini alsalar super olur. Ford V8'in fizik motorunu Holden tabanli guncellemisler ama onu daha denemedim Commodore ise cok tatli olmus, hani kabiliyeti gectim, yeterince antremanla her aracta hizli oluruzda, su V8'lerin yaris zamanlari bana uymuyor, ona yaniyorum.

    Video konusunda yerden göge haklisin, adamlar sanki Arcade oyun oynuyorlarmis gibi suruyorlar...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık abi baya uğraşmışın

    YanıtlaSil
  4. 4 yeni seri açıklandı.2 yol 2 oval olmak üzere takımlı seriler...

    NASCAR iRacing Team Truck Series / Chevrolet Silverado / Nascar C Class ile aynı takvim / Class D serisi
    NASCAR iRacing Team Nationwide Series / Chevrolet Camaro Nationwide - Ford Mustang Nationwide / Nascar B Class ile aynı takvim / Class C serisi
    iRacing Team GT3 Series / BMW Z4 GT3 - Ford GT GT3 - Mclaren MP4-12C GT3 - Ruf RT12R Track / GT3 Series ile aynı takvim / Class D serisi
    iRacing Team Sports Car Series / Ford GT GT2 - HPD ARX-01C LMP2 - Riley Daytona Prototype - Ruf RT12R C Spec / World Sports Car Series ile aynı takvim / Class C serisi

    YanıtlaSil
  5. Tesekkurler arkadaslar,
    Paylasimlarin herzamanki gibi super Ozan, GT3'u D-Klasa koymuslar...gitti yine iRatingler :P
    Hmm, C-Klasdaki WSC seriside olabilir, tekrar bir pistlerine göz atmam lazim.

    YanıtlaSil
  6. Ya abiler bende büyük birbsorun var , logitech in sitesindeki dfgt driver i için ugrasiyorum ugrasiyorum acamiyorum duzgun yuklenmedi diyor 10 defa bastan yuklemisimdir herhalde kafayi yicem

    YanıtlaSil