9 Ağustos 2014 Cumartesi

Team Turkiye MotorSport 2014-08-09

EY TTM,
Muhabbetlerimiz herzamanki gibi super geciyor, seytan kulagina kursun guzel egleniyoruz beyler   ;)

Sezon 3'un 2'ci haftasini yariladik bile, havalar sicak, kuslar civil civil ötusuyor, guzel antremanlar/sporlarimizi yapiyoruz, saglikli ve guzel yemekler yiyoruz...sagligimiz yerinde ve sevdiklerimiz yanimizda... bundan iyisi can sagligi - bundan ötesi yok arkadaslar!

Gecen aksam sezon3'un ilk yarisimi yaptim Skippy'de ve guzel gecti...sira GT3'te. Aksama saglam bir antremandan sonra iyi bir kvalifiye ve haftasonuna Lagunami akar - benmi görecez. En nihayet burasi iRacing, her seri - her arac - her pist her turlu akar   :)

Sagolsun gecen aksam Emre bazi özel yarislari hatirlatti, bende sizlerle bu bilgileri paylasayim diye dusundum.

1.- iRacing sezon sonuna 24 saatlik Spa Endurance yarisi duzenleyecek, bu...tabii ki degismeli yarisci destekli olacak, malesef gece-gunduz gecisleri daha eklenmediginde tum 24 saat gunduz gececek. Daha ayrintili bilgiler icin LINK

2.- Neo Ligini bilmeyenemiz yoktur herhalde, sezon sonuna degismeli destek geldiginde Neo-Endurance serisini sunacaklar, daha fazla bilgi icin LINK1, LINK2
Neo-Endurance'da Sebring, COTA, Spa, Monza ve Road Atlantada pist basina 6'sar saat yarisilacak.



Simdiden kendinizi gelecek sezona hazirlayin, gelecek sezona öyle antreman yapmadan yarislara dalmak, yatirim yapmadan yarismak olmaz cunku artik tek tabanca takilmayacaz! Saglam antreman, sonra TT'ler, sonra saglam kvalifiyeler sonra....sonra tekrar antreman ve yine antreman ve en nihayet yaris.

Degismeli yarislarin hepsi uzun yarislar olacak yani adam basi en az 45dakikadan baslar diye dusunuyorum ve bu antremanlarimizin en buyuk yardimi sadece hizli olmak degil, istikrarli zamanlar atmaktir, tamamen "0" hatayla gitmektir. Herkez hizli 3-5 tur atar fakat yarislar 3-5 turda bitmezki...bunu benimsedigimiz an sirtimiz yere gelmez!

Daha evvel sizlere mukemmele yakin oyundan bahsetmistim ve benim icin buna en yakin iRacing. Her 3 ayda 1 yepyeni bir oyunla cikiyorlar karsima, her 3 ayda bir gercekcilik birkac kademe daha öne cikariliyor, kurallar - kanunlar - cezalar birkac kademe daha gercekcilige dogru optimize ediliyor.


Yeni pistler, araclar ve serilerde yarismaya basliyoruz,sampiyona puanlarini kovaliyoruz, ister yarista olsun - ister TT'lerde ve bir bakmisiz 3 ay gecmis bile...Hayat cok guzel arkadaslar, hayatindaki o guzelligi görebilene    ;)


Her zamanki gibi blogumuzu guzel paylasimlar ile kapiyorum, ilk video benim Skippydeki yarisim, digeri ise Einaudi'den mukemmel bir basyapit, gecin cayinizi/kahvenizi alin, arkaya yaslanin derin bir nefes cekin sonrada gözlerinizi kapayip bu cennetlik muzigi icinize cekin,.. I give you "Una Mattina" en iyi coverlerden biri...iyi seyirler - iyi dinlemeler,





- Ne Mutlu Turkum Diyene-

8 yorum:

  1. Bilgiler ve paylaşımlar için teşekkürler abi. Bende bu hafta biraz daha aktif olmaya çalıştım. Araçlara yeni dahil olan çekiş kontrol ve diğer ayarlara alışmaya çalışıyorum. Sizi yakalarsam birşeyler öğrenmem lazım.

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    Aramizda su an en ustalarimizdan Bekir var, hem surmeyi bilen, yarisi okuyan - hemde bu ayar islerine/surus tekniklerine cözmus olan. Gecen aksam bana Sebring'de harika antrenörluk yapti, sayesinde tur zamanimi 1.5 saniye gelistirdim, onu yakaladiginda kacirma ;)

    Bu aksam iRacing akar (misafirler/arkadaslar gelmezlerse) :)

    YanıtlaSil
  3. Selamlar herkese oyumu kullandım geldim dedim şu pedallara bi el atayım bir buçuk saat sonunda istediğim sert lik ve tepkimeye ulastirdim sonra gittim bauhaus tan malzeme aldım şimdi daha farklı bi ayar yapıyorum pc msama viteslik yer falan eklicem bozdum kafayı hazır pazar uğraş çıkardım kendime bitsin fotolari atarım buraya

    YanıtlaSil
  4. Tony Stewart,Sprint Car serisinde temas ettiği Kevin Ward Jr'ın ölümüne sebep olmuş.Kyle Busch ile birlikte gridin en sinirli ismidir zaten,20 yaşındaki Ward ölmüş,Stewart'a ne olacak bilinmiyor.Bu akşamda Watkins Glen'de yarışı var,bakalım katılabilecek mi ? Olayın videosu ; http://www.youtube.com/watch?v=7iP7x69SwEQ

    Dün Nascar Series Fixed'da Watkins Glen'e katıldım,% 100 yarış mesafesiydi,takvim ilk açıklandığında 45 turdu 90'a çekmişler sonra.17 başlayıp 3 bitirdim ama lider giderken arabaya bişey oldu ve durmamaya başladı,bariyere çarptım neyse ki hiç hasar yoktu neredeyse,merak ettiğim iRacing'de fren problemi olup olmadığı ? Lastikten derseniz 29-58 de pite girdim,olay 72'de oldu,2 3 tur gittim geri girdim,taze lastikler ile de aynı sorun vardı,zaten pistte doğru dürüst 3 tane frenleme noktası var,o noktalarda inanılmaz zaman kaybettirdi.

    YanıtlaSil
  5. Tony Stewart'ın olayı gördüm ya..da arkadaş yolun ortasına da öyle atlanmaz ki..
    bu arada ilgilenenler olursa diye paylaşıyorum Ruf Supercup diye bir şampiyona düzenlenmesi söz konusu eğer ki yeterli sayıda kişi olursa tabii ki..link http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3268563.page#8283388

    YanıtlaSil
  6. abi pardon bu arada Spa 24h yarışıyla alakalı olarak yazmayı unutmuşum..benim eski takımdan arkadaş paylaşmıştı içeriden aldığı bir bilgiyi ona da spoiler şeklinde vermişler sanırım ki ona dair tanıtım resmi falan da göndermişler de burada paylaşamıyorum (sana gönderirim mail yoluyla)...ayrıca classlara dair tam bir bilgim yok ama HPD kesin de GT klasmanı olarak GT3ten de olabilirmiş veya yine klasik şekilde FGT, CSpec kombinasyonu da olabilirmiş..

    YanıtlaSil
  7. Paylasimlar icin tesekkurler beyler,
    Emre, sana katiliyorum, bu ne salakliktir yarisin ortasina löp diye kim cikar piste yaw ;/
    Ondan sonrada Tony Stewart carpti ona deniliyor, dua etsin Tony Stewart, Kevin'in tepesine cikip 110 defa debelenmedi...

    Bu arada mesajini aldim Emre sagol, bloga linki eklerim,


    Ozan,
    Buyuk ihtimalle lastikleri cabuk erittin ve Nascar araclarinda hersey lastiktir!!! Dikkatli surulmezse yarim turda bile feci asinir veya duzgun surus teknigi uygularsan 50 tur bile gider...Surus Teknigi cok önemli.



    Haftasonu gelecektim ama haftasonunu zor hatirliyorum beyler, cok gulup - eglendigimi biliyorumda...Basimin capi halen 3 metreymis gibi hissediyorum, he he
    2 gun ve gece ust uste yedik, ictik, kareaokelerde sarkilar söyledik, yuzduk-guneslendik, Dirt2'de yaristik...O kafalarla iRacinge gecseydik herhalde benim hesabi en gec 10 dakika sonra ebediyen banlarlardi :)

    Uzun lafin kisasi sizleri özledim, aksama gelmeye calisacam ;)


    YanıtlaSil
  8. Bekir abinin teşvikleriyle sanırım gt3 ü bırakıp wsc serisinde hpd ile devam edicem bu hafta pek bişe alamadim ama 1-2 haftaya alisirim heralde araca

    YanıtlaSil