29 Nisan 2014 Salı

Team Turkiye MotorSport 2014-04-29

EY TTM,
Ilk evvela dunku muhabbetler ve yaris antremanlarimiz herzamanki gibi cok zevkli gecti.
Bugun sezon2'ye girmis bulunuyoruz, hepimize hayirli sezon 2 yolculugu diliyorum. BMW'nin katilimiyla beraber GT3 serisi bir kademe daha cillop oldu. Bu sezon dahada zorlu gecegine inaniyorum. Bir evvelki sezonda toplamda 130 kusurlarda sirami almistim, bu defa ilk 200'e girersem yatip-kalkip dua edecem  ;)

2014 Sezon2 Ilk haftamizda neler var...

************************************************************************************************************************************

- Team Turkiye MotorSport 2014 Sezon2 Hafta 1 Yaris Serilerimiz -


  •     Skip Barber Serisi - Okayama International Circuit Full Course 14 tur
  •     Grand Prix Legends Serisi - Watkins Glen International Classic 22 tur
  •     GT3 Challenge Serisi - Watkins Glen International Classic 30dk
  •     Indycar Serisi Oval Fix - AutoClub Speedway 42 tur
  •     Nascar B-Klas serisi Fix - Talladega Super Speedway 30 tur
  •     Nascar A-Klas Serisi Fix -  Talladega Super Speedway 35 tur

 
- 2014 sezon2 hafta 1'in en piskopat Yol versus Oval yaris kombosu -

Yol  : Bu haftanin en piskopat arac/pist kombosu GT3 serisi bence. Bu hafta Watkins Glenin kisasinda yarisilacak, her ne kadar Spliti biraz dusurmus olsalarda gecen sezona nazaran 36'dan 30'a, yinede yarislarin muazzam trafikli gecegine eminim.

Oval: Bu haftanin en piskopat arac/pist kombosu Nascar A ve B klasa ait bence. Talladega akar, bunun baska hicbir sekilde aciklamaya ihtiyaci yoktur   ;)

************************************************************************************************************************************
Team Turkiye MotorSport BMW Z4 tasarimimiz ve her biriniz icin yukleme linki...afiyet olsun   ;)



Oguz
Ozan
Volkan
Yusuf
Özgun
Bekir
Berke 
Caner
Efkan
Enis
Erdem
Fevzi
Husnu
Kerem
Kunter
Eren

Kimseyi unutmamisimdir umarim. Dun aksam Fevziyle muazzam eglendik, sizlere kisaca kapismamizin videosunu paylasayim, hem tasarimimizida "In Action" da görmus olursunuz   ;)

Bu sezon Team Turkiye MotorSport'a ait beyler, bu sezon elimizden geleni ardimiza koymuyoruz, zaman...yardirma zamani. Hepimize bol sanslar.






- Güç ve Kontrol -

20 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Yeni sezon tüm ekibe hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  2. akşama pistteyim,önden turlayalım :D

    YanıtlaSil
  3. Video çok güzel olmuş abi eline sağlık.Bugunde gelememe ihtimalim var ama haftasonuna kadar gene toplu bi antremana kesin katılırım.

    YanıtlaSil
  4. selamlar. birikmis blog yazilarini da okudum ellerine saglik abi. bu aksam ben de basliyorum antrenmanlara. gorusmek uzere.

    YanıtlaSil
  5. Eyvallah beyler,
    Dun aksam bende cikamadim iRacing'e, bu aksam kacmaz... ;)

    YanıtlaSil
  6. Elegan abi sen 5 gelir dedin de mi biz atmadık. :D

    http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=10761208&custid=123943

    YanıtlaSil
  7. Hej masallah Fevzi,
    Bayag taninmis isimlerde varmis odada, onlar 5'leri atamazken sen atmissin, Helal be kardesim ;)

    Ozan'da yeni G27'sine cabuk alismis gibi, saglam 9'culugu kapmis. Bu aksam yarislara dalin bence, iRatinginizi bir an evvel yukseltinde ust odalarda beraberce yardiralim ;)

    Aksama Q'ye hep beraber girip yardimci olalim birbirimize,

    YanıtlaSil
  8. Sezonun ilk patlamasi benden. Yaris basinda vitesi atamayi unutmusum, gaza basiyorum basiyorum gitmiyor derken arkadan bama gume bir gecirdiler, he he :P

    YanıtlaSil
  9. belliydi abi zaten,sabah yarışlarından hayır gelmez :D

    YanıtlaSil
  10. Hic sorma Ozan, sezonun ilk Cömez hatasi benden, gerisini sizler getirisiniz diye dusunuyorum :D

    YanıtlaSil
  11. 3 yaris yaptim Skippy'de...
    1'cisinde kendi hatamla patladim
    2'cisinde Igor'un gazabina ugradim
    3'cusunde ise bastan sona muazzam zevkli bir yaris cikarttim.

    Kral eglence su iRacing :)

    YanıtlaSil
  12. bu hafta ;

    DTM Hockenheimring
    FIA WEC Spa 6 Saat
    FIA WTCC Hungaroring
    BTCC Thruxton
    Nascar Talladega var,

    sürmeyip izlemek isteyenlere hatırlatma olsun :D

    DTM,Youtube'dan canlı yayınlanacak

    YanıtlaSil
  13. Paylasimlar icin tesekkurler Ozan,
    Dunku muhabbetlerimiz herzamanki gibi muhtesem eglenceli, antremanlarimiz, TT'lerimiz ve özellikle yarislarimiz akillara zarar gecti.

    Özgun, Fevzi, Ozan...dunku yarislariniz icin tebrikler beyler, feci yardirdiniz ;)

    GT3 fena costu, katilim sayisi 200+lara cikmayinca, odalar en az 9-10'a bölunmeyince sorun nerde diye sasiriyor insan, aksama bende varim :)

    YanıtlaSil
  14. https://www.youtube.com/watch?v=a0_5FL1Bwe4

    YanıtlaSil
  15. Elegan abi eline sağlık video gene çok güzel olmuş akşama yardıralım

    YanıtlaSil
  16. Eyvallah Fevzi,
    Bu 1'ci bölumuydu zaman bulursam yarin-öburgune 2'ci bölumude eklerim. Aksama kacmaz ;)

    YanıtlaSil
  17. son yarışım müthişti,1 kez kazadan yırttım,2.hatamda yarım spin atıp arka kanadım yamuldu adam çarpınca ama hızlıydı araba

    öndekiler 2şer 3er patlıyor derken kendimi 13.lükten 3.lükte buldum,191 şampiyona puanı 97 irating verdi,haftayı kapattım :D

    YanıtlaSil
  18. Ooooo, tebrikler Ozan,
    191 saglam sampiyona puani ama bence sen kendini tutamazsin yaparsin 1-2 yaris daha ;)

    YanıtlaSil
  19. abi nerdesin son yarışta sof 4000 di kaçırdın

    YanıtlaSil
  20. Fevzi,
    Dun gelmeyi cok isterdim ama olmadi, nasip bugune demek...birazdan görusuruz ;)

    YanıtlaSil